Het ziet er wel uit als een eng ding.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:58 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Earscratcher Groen/blauw
Reinig uw oren nu veilig en effectief met de innovatieve EarScratcher
Veilig
De EarScratcher is zó ontworpen dat hij onmogelijk het trommelvlies kan kwetsen. Het metalen schrapertje is korter dan de kortste gehoorgang en de bolvormige basis is groter dan de grootste uitwendige opening van de gehoorgang. Deze slimme combinatie is uw garantie voor een opperste veiligheid.
Effectief
Het metalen lusje gaat tot achter het vuil en stampt het niet aan.
Het chirurgisch roestvrij staal is sterk en geeft géén kans op eczeem. Ook zorgt het lusje zorgt ervoor dat oorsmeer gemakkelijk naar buiten geschraapt kan worden. Dit in tegenstelling tot wattenstaafjes die het oorsmeer juist in de richting van het trommelvlies duwen.
Zo wordt een optimale veiligheid gegarandeerd voor elke volwassene die verder geen afwijkingen aan zijn oren heeft.
¤ 6.95
Oorsmeer verwijdert zichzelf. Meestal zonder dat je het door hebtquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:30 schreef cvboer het volgende:
[..]
Hoe wil je anders die zooi eruit krijgen?,met je hoofd schudden?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:58 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Earscratcher Groen/blauw
Reinig uw oren nu veilig en effectief met de innovatieve EarScratcher
Veilig
De EarScratcher is zó ontworpen dat hij onmogelijk het trommelvlies kan kwetsen. Het metalen schrapertje is korter dan de kortste gehoorgang en de bolvormige basis is groter dan de grootste uitwendige opening van de gehoorgang. Deze slimme combinatie is uw garantie voor een opperste veiligheid.
Effectief
Het metalen lusje gaat tot achter het vuil en stampt het niet aan.
Het chirurgisch roestvrij staal is sterk en geeft géén kans op eczeem. Ook zorgt het lusje zorgt ervoor dat oorsmeer gemakkelijk naar buiten geschraapt kan worden. Dit in tegenstelling tot wattenstaafjes die het oorsmeer juist in de richting van het trommelvlies duwen.
Zo wordt een optimale veiligheid gegarandeerd voor elke volwassene die verder geen afwijkingen aan zijn oren heeft.
¤ 6.95
KNO artsquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:19 schreef -jos- het volgende:
[..]
Hoef ik niet meer naar de KNO arts om mn oren te laten legen
* SuperrrTuxxx schiet balletjes oorsmeer naar Lundegaard.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:29 schreef Lundegaard het volgende:
Veel oorsmeer hebben heerscht!
Balletjes van draaien en een klein bruin sneeuwpopje van bouwen.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:45 schreef Perico het volgende:
Dit blijft toch het beste filmpje:
Erg bevredigend als de laatste prop losschiet.
Die is heel fascinerend, ookal is het eigenlijk heel vies.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:45 schreef Perico het volgende:
Dit blijft toch het beste filmpje:
Erg bevredigend als de laatste prop losschiet.
Ja, same eigenlijkquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die is heel fascinerend, ookal is het eigenlijk heel vies.
DDie zijn voor oppervlakte reiniging. Voor in je oren moet je gewoon een beetje wat zonnebloemolie in je oren doen en dan na 3 dagen naar een huisarts gaan om eruit te spuiten.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:29 schreef rockstah het volgende:
[..]
Waar zijn die dingen dan voor? Urinekanaal borstels?
Ik was er ook mee in de weer maar volgens de huisarts had ik het alleen maar naar binnen lopen vrotten..quote:Op zondag 12 april 2009 03:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik was vandaag met wattenstaafjes in de weer, en mijn ene oor was goed ranzig en de andere vrijwel schoon.
En nu gebruik je spray?quote:Op zondag 12 april 2009 03:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik was er ook mee in de weer maar volgens de huisarts had ik het alleen maar naar binnen lopen vrotten..
Gevolg een vette oorontsteking
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |