Ruim een week geleden op de website van bananen een tv besteld. Deze hadden ze in de winkel helaas niet op voorraad dus vandaar besteld. ales ingevuld, bezorgdatum uitgekozen en m'n gegevens ingevuld.
De tv zou zaterdag bezorgd worden, dus ikke vrijdag kijken hoe laat en zag tot mijn blijdschap dat dit was tussen 8.30 en 10.30 zodat mijn vriend die dag nog mooi de tijd had om alles netjes aan te sluiten.
Maarrrr..... mooi niets te zien om 10.30, maar goed het kan iets uitlopen natuurlijk, maar op een gegeven moment toch maar proberen te bellen naar hun service nummer (die alleen van maandag t/m vrijdag te bereiken is en we dus nog van niets wisten)

. Toch maar verder wachten want ja je weet maar nooit of ze nog komen. Ook al zouden ze bellen wanneer het iets vertraagd zou zijn ofzo.. maar mooi geen telefoontje gehad, niemand geweest en wij niet blij want mijn vriend had vrij genomen van z'n werk (eigenlijk alleen 's ochtends maar toen niemand geweest was ook maar 's middags) en hij kon niet mee naar de verjaardag van mijn petekindje (ook erg jammer). En dan konden we ook nog niet eens genieten van onze nieuwe aanwinst..
Dus ikke vandaag bellen naar het service nummer (op internet gelukkig wel een nummer gevonden dat geen 10ct per minuut kost). eerste keer bellen wordt ik in de wacht gezet voor bijna 5 minuten en toen ik weer iemand aan de lijn kreeg verbrak deze de verbinding omdat ik niet te horen was

Dus ikke maar weer terug bellen, krijg ik een andere medewerkster aan de lijn die dus ook weer alles uit moest zoeken wat weer enige tijd in beslag nam en waarna ze weer de zelfde vraag stelde en ze weer het zelfde uit ging zoeken (nogmaals

) maar toen had ze dan tocht het antwoord:
bananen: Op de bon staat bij plaatsnaam Schiphol-rijk
Ikke: Hoe kan dat dan want ik heb mijn postcode enzo ingevuld en de rest zou door het systeem worden ingevuld en mijn postcode komt overeen met mijn adres en niet met een adres in schiphol-rijk
bananen: dat weet ik niet maar het staat er toch echt
Ikke: Maar hoe kan dat dan en hadden ze niet even kunnen bellen
bananen: tja dat weet ik niet maar dan wordt het pakket in een andere route opgenomen en komen ze niet langs u, maar ze hadden inderdaad wel even mogen bellen
--en nog even zo verder waarbij ik steeds bozer en bozer werd omdat er zo'n domme fout gemaakt was en ik niet fatsoenlijk antwoord kreeg--
bananen: ik ga het even voor u uitzoeken en bel u zo terug
ikke: ok
half uur later wordt ik terug gebeld:
bananen: ik weet niet hoe het kan dat er schiphol-rijk staat maar het is nu eenmaal zo (volgens mij ging ze dat uitzoeken waarna ik terug gebeld zou worden)
Ikke: uh ja ik snap dat natuurlijk ook niet
bananen: Maar kan ik met u een nieuwe afspraak maken
Ikke: alleen als u beloofd dat het dan wel goed zal gaan
Nou dat zou ze dus, nogmaals adresgegevens doorgegeven en een nieuwe afspraak gemaakt
Klacht (ookwel samenvatting):
- bananen die zelf plaatsnamen gaat bedenken bij een bestelling
- bananen die niet leverd op afgesproken tijd
- Helpdesk die niet te bereiken is op zaterdag
- Helpdesk medewerkers die iets opzoeken en dan verbinding verbreken of nog geen antwoord weten
- Ik moet nog een week wachten op m'n tv
een klachtenbrief gaan ze uiteraard nog tegemoet zien..
beetje lang verhaal maar ik moest het even kwijt