SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subklacht: Ik kan niet painten
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Ik kan geen kut tekenenquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:54 schreef blckbb het volgende:
ts geef eens even van die plaatjes hoe het wel moet
Zit jij tijdens het neuken met een schetsboek?quote:
die zoek je zelf maarquote:
Je hebt er duidelijk geen kijk op, meisjes met dunne benen hebben meestal zo'n vieze wijdbeense gratenkut ipv een hartjeskut. Zie deze NSFW pic ter verduidelijking. Die rechter is ook niet ideaal te noemen (beetje blubberbenen), maar over het algemeen geef ik de voorkeur aan iets dikkere doch wulpse bovenbenen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:01 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
@Rosbief: Alleen lange slanke benen, klaar
Ik had het over slank. Geen uitgemergeld anorexiawijf. Gewoon mooie meisjes met normale heupen en dergelijkequote:Op zaterdag 11 april 2009 21:09 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk geen kijk op, meisjes met dunne benen hebben meestal zo'n vieze wijdbeense gratenkut ipv een hartjeskut. Zie deze NSFW pic ter verduidelijking. Die rechter is ook niet ideaal te noemen (beetje blubberbenen), maar over het algemeen geef ik de voorkeur aan iets dikkere doch wulpse bovenbenen.
Kom dan met voorbeeldpics voor de duidelijkheid.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:13 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik had het over slank. Geen uitgemergeld anorexiawijf. Gewoon mooie meisjes met normale heupen en dergelijke
Gratenkut/hartjeskutquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:09 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk geen kijk op, meisjes met dunne benen hebben meestal zo'n vieze wijdbeense gratenkut ipv een hartjeskut. Zie deze NSFW pic ter verduidelijking. Die rechter is ook niet ideaal te noemen (beetje blubberbenen), maar over het algemeen geef ik de voorkeur aan iets dikkere doch wulpse bovenbenen.
niet nuquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:14 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Kom dan met voorbeeldpics voor de duidelijkheid.
Sannequote:Op zaterdag 11 april 2009 21:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gratenkut/hartjeskut? Explain!
Breathtaking voelt zich aangesproken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij een gratenkut staan de benen uit elkaar, bij een hartjeskut raken de bovenbenen elkaar bij de splitsing waardoor je de vorm van een hartje krijgtquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geil wijf is dat hequote:
Een hartjequote:Op zaterdag 11 april 2009 21:18 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Bij een gratenkut staan de benen uit elkaar, bij een hartjeskut raken de bovenbenen elkaar bij de splitsing waardoor je de vorm van een hartje krijgt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |