Het is het een of het ander.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:23 schreef Terechtplus1 het volgende:
daar gaan we weer..
ik mis de optie: kan beide
Het is niet het één of het ander, het zijn 2 verschillende producten.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:23 schreef HowardStern het volgende:
[..]
Het is het een of het ander.
Als je het allebei vind kunnen dan kies je toch gewoon het woord dat je zelf gebruikt
Snap ik. Maar waar het hier om gaat in deze poll is welk woord het nou echt is volgens de KLB'rs. Als je dan gaat reageren met een 'het kan allebei' post dan stem je toch op het woord dat je zelf gebruiktquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:24 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Het is niet het één of het ander, het zijn 2 verschillende producten.
Patat= aardappel (van patatoes)
Gefrituurde patat = friet
Dan laten we deze een dag open zodat er meer dan 100 stemmen zijn. Of zijn er niet zoveel KLB stamleden?quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:26 schreef afcajos het volgende:
De vorige poll werd al door een ruime meerderheid gewonnen door patat. (65/35 ofzo) dus dit misery is allang opgelost.
ik gebruik soms friet, soms patat.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:23 schreef HowardStern het volgende:
[..]
Het is het een of het ander.
Als je het allebei vind kunnen dan kies je toch gewoon het woord dat je zelf gebruikt
Ik doelde meer op procenten. 65% vs 35%quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:28 schreef HowardStern het volgende:
[..]
Dan laten we deze een dag open zodat er meer dan 100 stemmen zijn. Of zijn er niet zoveel KLB stamleden?
Alfabetische volgorde. Friet dusquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:28 schreef Terechtplus1 het volgende:
[..]
ik gebruik soms friet, soms patat.
wat nu?![]()
Friet neemt altijd een flinke voorsprong in die polls en dan kunnen de patatfanboys dat weer niet hebben en schakelen de proxy's in...quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:26 schreef afcajos het volgende:
De vorige poll werd al door een ruime meerderheid gewonnen door patat. (65/35 ofzo) dus dit misery is allang opgelost.
Oh oké. naja, zoals ik al in de OP zette; Ik wist niet of er als eens een poll over was gehoudenquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:28 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik doelde meer op procenten. 65% vs 35%
Surequote:Op zaterdag 11 april 2009 19:29 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Friet neemt altijd een flinke voorsprong in die polls en dan kunnen de patatfanboys dat weer niet hebben en schakelen de proxy's in...
Dat dus.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:29 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Friet neemt altijd een flinke voorsprong in die polls en dan kunnen de patatfanboys dat weer niet hebben en schakelen de proxy's in...
quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:30 schreef Gamer_V het volgende:
FOK!kers eten liever patat dan friet
Patat of friet?
Gestart op: 19-08-2008 15:24
Aantal stemmen: 5771
Laatste stem: 06-04-2009 17:26
Patat of friet?
Patat 3209 (55.6%)
Friet 2559 (44.3%)
Klopt, anders was het wel:quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:33 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Dat wil niet meer zeggen dat dan er een proxyhomo het topic heeft gespot.
Frituurkenners.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:33 schreef McFearless het volgende:
Welke kankerjosti's stemmen er op friet?
Mensen die de moeite nemen om via een proxy een extra stem te kunnen uitbrengenquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:33 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Dat wil niet meer zeggen dat dan er een proxyhomo het topic heeft gespot.
je hebt me overtuigd.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:29 schreef HowardStern het volgende:
[..]
Alfabetische volgorde. Friet dus
Je leert het welquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:40 schreef Zwoerd het volgende:
KANKER OP MET JE KUTTOPIC!!!
ik heb trouwens op friet gestemd om het gelijk te trekken, normaal zeg ik altijd patat
Laatst ging ik in Nijmegen een patatje halen, dacht ik bij mezelf "Ben toch al 2 rivieren overgestoken, weet je wat ik vraag gewoon om een friet curry, fuck die kankernerd discussiequote:
Dat jij patat hebt gestemd wil nog niet zeggen dat alleen homo's patat stemmenquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:23 schreef Fipomacher het volgende:
Hetero's eten friet, homo's eten patat
(c) fipomacher, dit bericht mag in geen enkele manier aangepast worden per edit of quote.
Frontpagequote:Op zaterdag 11 april 2009 19:30 schreef Gamer_V het volgende:
FOK!kers eten liever patat dan friet
Patat of friet?
Gestart op: 19-08-2008 15:24
Aantal stemmen: 5771
Laatste stem: 06-04-2009 17:26
Patat of friet?
Patat 3209 (55.6%)
Friet 2559 (44.3%)
Inderdaadquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:34 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Frituurkenners.
He zuiden van Nederland heeft een veel rijkere frituurhistorie.
Zo heetten dus de eerste frieten ongeveer. Meer friet dan patat!quote:Wie de eerste friet maakte is niet goed te achterhalen. Zowel de Fransen als de Belgen claimen de uitvinding van friet. De belgische historicus Jo Gérard zegt dat hij in een oud manuscript heeft gelezen dat er al friet werd gemaakt in 1680. Als de Maas 's winters dichtvroor en het niet meer mogelijk was om vis te vangen, sneed men aardappels in de vorm van visjes die men in vet kookte. In een frans kookboek uit 1755, Les soupers de la cour, wordt melding gemaakt van friet. In 1802 moet de friet geïntroduceerd zijn in Amerika. In dat jaar serveerde president Thomas Jefferson friet aan zijn gasten. Op zijn menukaart stond: Pommes de terre frites à cru, en petites tranches; aardappels, rauw gebakken in vet, in plakjes gesneden. Mogelijk kwam het recept van zijn franse kok, maar het kan ook zijn dat hij het meegenomen heeft toen hij terug kwam uit Frankrijk, nadat hij in de jaren 1780 daar ambassadeur was geweest.
Dit dus. Patat is zo'n woord dat gooische paupers gebruiken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:04 schreef Topspin het volgende:
Patat klinkt alsof je gefrituurde stront besteld. Uit de hoogte doen heeft er niets mee te maken dat ik weiger patat te bestellen. Het woord klinkt onsmakelijk. Niet dat frites het hoogste culinaire hoogstandje is maar zo vies dat het patat genoemd mag worden is het ook alweer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |