quote:
Ik moet morgen werken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:26 schreef HowardStern het volgende:
Paasvakantie is een illusie, ik moest vandaag werken in plaats van maandag.
Als je op de middelbare school zit misschien?quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:27 schreef MouzurX het volgende:
Sommige mensen hebben volgende week tentamens/herkansingen?
Neuh, ik heb ze ook volgende week. Ben deze week vrij en de week na de tentamens ook.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:28 schreef Marurk het volgende:
[..]
Als je op de middelbare school zit misschien?
Ik heb de hele middag lekker buiten gezeten.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:28 schreef Broekpaling het volgende:
En jij zit lekker binnen een topic te openen?![]()
En kom nou niet aanschijten dat je plots een laptop hebt en buiten alsnog zit te computeren.
herkansingenquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:27 schreef MouzurX het volgende:
Sommige mensen hebben volgende week tentamens/herkansingen?
OK, dat kan. Maar ik weet dat die gare in ieder geval geen tentamens heeft volgende week. Het blok van zijn studie is afgelopen maandag begonnen en duurt nog 7 weken tot aan het volgende tentamen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:29 schreef MASD het volgende:
[..]
Neuh, ik heb ze ook volgende week. Ben deze week vrij en de week na de tentamens ook.
Je hoort inderdaad nooit van mensen die op de uni zitten dat ze een herkansing moeten doenquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:32 schreef Pakspul het volgende:
[..]
herkansingentypisch iets voor het mbo
Ja, beter zit je binnen op FOK!quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:25 schreef Marurk het volgende:
WTF ben je dan voor een achterlijke idioot.
Wat op MSN je status zetten op bezet en dan {homework} in je naam._! Het is paas"vakantie" men! Lekker buiten zitten in de zon moet je.
![]()
En dan is het nog een faalhaas die slechte punten haalt.
Vertel meer.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:39 schreef Liefste. het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik net de conversations pour mon examen oral de français aan het uittypen was.
Sounds familiarquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:19 schreef Rosbief het volgende:
Ik had ooit mijn huiswerk niet af en kreeg toen billenkoek van de meester, met de broek omlaag voor de klas.
Hij deed ook altijd het Witte Boterhammen-spel met ons, en dat liet hij ons altijd expres winnen zodat hij de boterham op mocht vretenquote:
Als ik een keer mijn huiswerk nog niet af had op school, of ik had ineens motivatie om te studeren dan deed ik dat meestal pas op zondagavondquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:26 schreef mirved het volgende:
Sowieso iets voor school doen op vrijdag (avond) en zaterdagDat zijn de 2 relax dagen dan doe ik dus echt totaal niets voor school.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |