Ja, ik vind dat echt zo'n gezeik. Daar had ik ook zo vaak discussie over met de crew toen ik nog mod was hier. Dit is een gitaristentopic, hier lullen gitaristen dus. Gitaristen die lullen over dingen die gitaristen bezig houden. Dat is vaak gitaarspelen en gear, maar ook vaak dingen er omheen. Meer ontopic dan dat wordt het niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:53 schreef Gitaarmat het volgende:
En wat algemener, die mod vond dat het hier soms bijna een SC was.
Iedereen onder de 35 naar een ander topic?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:12 schreef Cynic het volgende:
Misschien moet er toch echt op leeftijd gesegmenteerd worden
Volgens mij ben je niet eens de oudste.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Iedereen onder de 35 naar een ander topic?
Dan blijf ik hier alleen over
Dat kan je op veel manieren opvattenquote:Op donderdag 16 april 2009 21:02 schreef Cynic het volgende:
En zo enorm hoog is het niveau hier toch ook niet?
Ja precies, en ik had al begrepen dat het daar ook niet bepaald storm loopt.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat kan je op veel manieren opvatten.
Bovendien, het "leer hier gitaarspelen" topic is er toch al als tweede topic? Voldoende mensen van hier die ook daar wel eens een kijkje nemen en omgekeerd.
Maar dat is niet echt één van de vaste gasten.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:34 schreef Cynic het volgende:
Volgens mij ben je niet eens de oudste.
Ik ben even zijn naam kwijt, maar die user die hier laatst wat opnames van zijn band had gepost en een tijdje daravoor ruzie met Dean had gemaakt is volgens mij een behoorlijk stuk ouder nog weer.
Klopt, de laatste tijd gaat het daar niet zo heel erg snel.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:38 schreef Cynic het volgende:
Ja precies, en ik had al begrepen dat het daar ook niet bepaald storm loopt.
Hij was wel wat stellig in zijn meningen, ja. Niet dat hij daar helemaal alleen in is hier natuurlijk...quote:Op donderdag 16 april 2009 21:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar dat is niet echt één van de vaste gasten.
Hij had niet alleen met Dean ruzie btw
Daar heb je ook weer helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:49 schreef Litpho het volgende:
Hij was wel wat stellig in zijn meningen, ja. Niet dat hij daar helemaal alleen in is hier natuurlijk...
Dus als ik een 8 ohm versterker aansluit op een 4 ohm cabinet, dan komt er uiteindelijk rook uit?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:56 schreef Aresdreams het volgende:
maar het is leuk om hem opnieuw te beginnen
Bj Dribbel_ schieten er dan Verkade Crunchsticks uitquote:Op donderdag 16 april 2009 22:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dus als ik een 8 ohm versterker aansluit op een 4 ohm cabinet, dan komt er uiteindelijk rook uit?
zeker als je er dan nog een licht ontvlambare vloeistof overheen spuitquote:Op donderdag 16 april 2009 22:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dus als ik een 8 ohm versterker aansluit op een 4 ohm cabinet, dan komt er uiteindelijk rook uit?
Dat was hem ja!quote:Op donderdag 16 april 2009 22:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En jullie twee favoriete Hollanders.
SingleCoil hebben jullie het over.
Nee, ik ben hier ookquote:Op donderdag 16 april 2009 21:02 schreef Cynic het volgende:
Zo'n 2e topic gaat volgens mij ook helemaal niet lopen.
En zo enorm hoog is het niveau hier toch ook niet? Volgens mij loopt er vanalles wat rond, dus dat zou niet af mogen schrikken.
En ikquote:
hmm nee skittlesquote:Op donderdag 16 april 2009 22:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Bj Dribbel_ schieten er dan Verkade Crunchsticks uit.
Ja dat is prima te doen, je kan van die losse Marshall input-schotels kopen. Heb ik zelf ook eens gedaan, ik heb de website nog wel ergens waar een schema van de bedrading op staat. Heb ik zelf ook eens gedaan om mijn 4x12 cab stereo te maken, die stuurde ik ook met 2 versterkers aan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:26 schreef Ewout1 het volgende:
Ik post hier niet zo vaak, maar goed
ik heb binnenkort een nieuwe versterker (Tiny Terror) en aangezien ik mijn oude head niet kwijtgeraakt voor een goede prijs heb ik besloten om te over beide te spelen, zien wat dat geeft
Nu is mijn cab 4 * 12, maar ik wil dus de uitgangen verdubbelen, zodat het eigelijk twee 2*12 cabinets in een worden. Is dit moeilijk te maken? ik heb hem al is opengemaakt langs achter en het zijn denkik gwn twee kabeltjes lossolderen en dan aan zo'n audioingang solderen?
Lijkt me zo simpel![]()
Of naar Whole Lotta Love geluisterd (of bepaalde nummers van Incubus)?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:23 schreef Cynic het volgende:
Een theremin (heb je nooit "I am Weasel" gekeken ofzo?)
Whole Lotta Love, zit daar een Theremin in?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of naar Whole Lotta Love geluisterd (of bepaalde nummers van Incubus)?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:37 schreef Cynic het volgende:
Whole Lotta Love, zit daar een Theremin in?
Moet toch maar wat meer Led Zeppelin gaan luisteren, ben niet zo heel erg bekend met hun werk, hoewel ik het wel mooi vind.quote:
Verkeerde headstockquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:49 schreef Trigalti het volgende:
☻/
/()==+<>
/ \ Hi, i am Dean and i play Guitar Hero VII
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:23 schreef Cynic het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:23 schreef Cynic het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |