Wat's gebeurd dan?quote:Op maandag 13 april 2009 09:32 schreef Gitaarmat het volgende:
Daar lig je dan ineens weer op de bank met een zweepslag.![]()
Was je Metallica aan het oefenen?quote:Op maandag 13 april 2009 09:32 schreef Gitaarmat het volgende:
Daar lig je dan ineens weer op de bank met een zweepslag.![]()
Ook.quote:Op maandag 13 april 2009 11:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Was je Metallica aan het oefenen?.
quote:Op maandag 13 april 2009 12:21 schreef brother52 het volgende:
Hendrix nu live zou ik erg knap vinden.
Tja, sporten is ook slecht voor mensen, dat zeg ik al jarenquote:Op maandag 13 april 2009 10:50 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik had wat gevoetbald en ging naar binnen gitaar spelen, ik stond op en *pats* spierscheur in mijn kuit. Voor de 2e keer in anderhalf jaar.
Vanavond om 19:00 op Studio Brussel: "De zwaarste lijst" met alleen maar metal en zoquote:Op maandag 13 april 2009 11:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Radio 2 vandaag hele dag Rock Classics Top 100
Hangt er vanaf... ken een bassist van een band die Mike Hendrix heet...quote:Op maandag 13 april 2009 12:21 schreef brother52 het volgende:
Hendrix nu live zou ik erg knap vinden.
Kheb geen idee, het was gewoon de aanwezige backline, dus we moesten het er maar mee doen.quote:Op maandag 13 april 2009 03:15 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Wat voor speakers zaten er dan in?
Daarom ga ik ook van voetbal af.quote:Op maandag 13 april 2009 12:48 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Tja, sporten is ook slecht voor mensen, dat zeg ik al jaren
Niet raar bedoeld hoor, maar vraag me af wat je nu rijd als je niet eens een halfstackje en wat gitaren mee kan nemen...quote:Op maandag 13 april 2009 12:50 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Kheb geen idee, het was gewoon de aanwezige backline, dus we moesten het er maar mee doen.
Ik ga iig een 2e auto erbij kopen ( ooit ) zodat ik altijd mn eigen spullen mee kan nemen!
Dat lukt ook nog welquote:
Oh, dat kan ookquote:Op maandag 13 april 2009 13:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Volgens mij bedoeld hij dat ie een nieuwe fiets heeft of niet?
Koop je een Jetta, daar kan je een halve band mee vervoerenquote:Op maandag 13 april 2009 14:17 schreef metallicattim het volgende:
haha ik rijd een BMW E30 2 deurs, dus de achterbank kan niet plat
Zoiets is wel de bedoeling jahquote:Op maandag 13 april 2009 14:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Koop je een Jetta, daar kan je een halve band mee vervoeren
quote:Op maandag 13 april 2009 16:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Vorige keer jammen kwam er een oud vrouwtje zeuren dat we teveel lawaai makenNou we doen de naam in ieder geval eer aan
Of je koopt een aanhanger. Hebben wij ook gedaan, ideaalquote:Op maandag 13 april 2009 16:55 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Zoiets is wel de bedoeling jahZodat je maar nog met 2 auto's hoeft te gaan, 1 met de spullen 1 met de band + aanhang.
Mjah geld groeit me helaas niet op de rug en zelfs niet aan onze boom, dus voorlopig maar zo aankloten
OMG wat is metallica zwaar kut gemasterdquote:Op maandag 13 april 2009 12:48 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Tja, sporten is ook slecht voor mensen, dat zeg ik al jaren
[..]
Vanavond om 19:00 op Studio Brussel: "De zwaarste lijst" met alleen maar metal en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |