Nee, niet op gespeeld. Ik ben geen fan van fender versterkers en de speaker die daar in zit vind ik te klein. Ik wilde minstens een 10" speaker.quote:Op zondag 12 april 2009 11:23 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Lol.
Maar Brother? Heb jij ook nog op zo'n Fender Champion 600 gespeeld?
Ok, binnenkort wat beeld/geluidsmateriaal van je nieuwe amp?quote:Op zondag 12 april 2009 15:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, niet op gespeeld. Ik ben geen fan van fender versterkers en de speaker die daar in zit vind ik te klein. Ik wilde minstens een 10" speaker.
Je kan op internet gewoon de code vinden die je moet invullen bij quicktime om Pro te wordenquote:Op zondag 12 april 2009 10:50 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Die hadden wij juist, maar laatst nieuwe pc gekocht en toen was ik vergeten dat daar Quicktime Pro opstond op de oude.
Geluid gaat moeilijk worden. Ik heb hier niets om mee op te nemen.quote:Op zondag 12 april 2009 15:48 schreef Gitaarmat het volgende:
Ok, binnenkort wat beeld/geluidsmateriaal van je nieuwe amp?
Wat voor speakers zaten er dan in?quote:Op maandag 13 april 2009 01:17 schreef metallicattim het volgende:
zo, vandaag op een randall cabinet moeten spelen, maar no way dat ik dat ooit nog eens doe, wat een k*t geluid zeg...
Kzou bijna elke keer mn eigen cabinet meeslepen om dit te voorkomen, mjah dat ding past niet in mn wagen
Wat's gebeurd dan?quote:Op maandag 13 april 2009 09:32 schreef Gitaarmat het volgende:
Daar lig je dan ineens weer op de bank met een zweepslag.![]()
Was je Metallica aan het oefenen?quote:Op maandag 13 april 2009 09:32 schreef Gitaarmat het volgende:
Daar lig je dan ineens weer op de bank met een zweepslag.![]()
Ook.quote:Op maandag 13 april 2009 11:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Was je Metallica aan het oefenen?.
quote:Op maandag 13 april 2009 12:21 schreef brother52 het volgende:
Hendrix nu live zou ik erg knap vinden.
Tja, sporten is ook slecht voor mensen, dat zeg ik al jarenquote:Op maandag 13 april 2009 10:50 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik had wat gevoetbald en ging naar binnen gitaar spelen, ik stond op en *pats* spierscheur in mijn kuit. Voor de 2e keer in anderhalf jaar.
Vanavond om 19:00 op Studio Brussel: "De zwaarste lijst" met alleen maar metal en zoquote:Op maandag 13 april 2009 11:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Radio 2 vandaag hele dag Rock Classics Top 100
Hangt er vanaf... ken een bassist van een band die Mike Hendrix heet...quote:Op maandag 13 april 2009 12:21 schreef brother52 het volgende:
Hendrix nu live zou ik erg knap vinden.
Kheb geen idee, het was gewoon de aanwezige backline, dus we moesten het er maar mee doen.quote:Op maandag 13 april 2009 03:15 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Wat voor speakers zaten er dan in?
Daarom ga ik ook van voetbal af.quote:Op maandag 13 april 2009 12:48 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Tja, sporten is ook slecht voor mensen, dat zeg ik al jaren
Niet raar bedoeld hoor, maar vraag me af wat je nu rijd als je niet eens een halfstackje en wat gitaren mee kan nemen...quote:Op maandag 13 april 2009 12:50 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Kheb geen idee, het was gewoon de aanwezige backline, dus we moesten het er maar mee doen.
Ik ga iig een 2e auto erbij kopen ( ooit ) zodat ik altijd mn eigen spullen mee kan nemen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |