Ja ik wil helemaal niet dat hij glimt maar nu glimt hij op bepaalde plekkenquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Koop je een matte gitaar, ga je hem laten glimmen
Siliconen? Slaolie? Blanke lak?
Blijkt maar weer hoe goed hier gelezen wordtquote:
quote:Je kan precies zien waar m'n arm tegen m'n gitaar komt en waar ik m'n pols laat rusten boven de brug (glimmende vlekken). Ik vind dit echt te lelijk en heb dan nog liever de hele gitaar glimmend.
Het is een Crate Palomino V8 geworden, klinkt erg lekker en dat voor minder dan 150 euro.quote:I got myself a brand new tube amplifier
It's large and lovely to behold
La, La, La, La, La
I got myself a new tube amplifier
Now I'm gonna blow a big one
Gelukkig werk je in de IT waar je struikelt over dat soort kabelsquote:Op zondag 12 april 2009 04:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is een Crate Palomino V8 geworden, klinkt erg lekker en dat voor minder dan 150 euro.
Rare jongens bij Crate. Stoppen ze de versterker netjes in een doos en vervolgens doen ze er nog een doos omheen.![]()
Als ze in plaats van die 2e doos er nou een stroomkabel bij gestopt hadden.
Leuke winkel trouwens, dat Musik Produktiv.
Die hadden wij juist, maar laatst nieuwe pc gekocht en toen was ik vergeten dat daar Quicktime Pro opstond op de oude.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:04 schreef -Menn0- het volgende:
Mwoa leuk is anders, handig is het wel.
Trouwens probeer Quicktime Pro eens
Dat valt behoorlijk tegen. Het is zeker meer dan een jaar geleden dat ik zo'n kabel ergens los heb zien hangen.quote:Op zondag 12 april 2009 09:49 schreef Witchfynder het volgende:
Gelukkig werk je in de IT waar je struikelt over dat soort kabels.
2x dezelfde past natuurlijk nietquote:Is het 2 keer dezelfde doos ook? Of gewoon dubbel verpakt? Want dat is wel netjes. Was bij een van mijn rackapparaten ook zo. Ik meen de Korg tuner.
Bij Facili-scum hadden we een doos liggen met 50 van die kabels, over. Sowieso is al mijn gear bekabeld, gelabeled en geschroefd met crap van daar.quote:Op zondag 12 april 2009 11:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat valt behoorlijk tegen. Het is zeker meer dan een jaar geleden dat ik zo'n kabel ergens los heb zien hangen. En .
Gelukkig heb ik hier nog een versterker staan die pushing up daisies is.
[..]
2x dezelfde past natuurlijk niet
Het is natuurlijk wel steviger verpakt zo maar het blijft een vreemd gezicht nadat je de 1e doos open hebt en dan die 2e ziet zitten.
En dan een extension cab eronder zetten als de amp zelf nog werkt!quote:
Niet? Ik heb echt een enorme stapel van zo'n stroomkabels in de meterkast liggen als reserve...quote:Op zondag 12 april 2009 11:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat valt behoorlijk tegen. Het is zeker meer dan een jaar geleden dat ik zo'n kabel ergens los heb zien hangen. En .
Gelukkig heb ik hier nog een versterker staan die pushing up daisies is.
Waarom niet.quote:Op zondag 12 april 2009 12:50 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
nee kwam hem tegen... ik mot geen jcm!
Nee, niet op gespeeld. Ik ben geen fan van fender versterkers en de speaker die daar in zit vind ik te klein. Ik wilde minstens een 10" speaker.quote:Op zondag 12 april 2009 11:23 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Lol.
Maar Brother? Heb jij ook nog op zo'n Fender Champion 600 gespeeld?
Ok, binnenkort wat beeld/geluidsmateriaal van je nieuwe amp?quote:Op zondag 12 april 2009 15:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, niet op gespeeld. Ik ben geen fan van fender versterkers en de speaker die daar in zit vind ik te klein. Ik wilde minstens een 10" speaker.
Je kan op internet gewoon de code vinden die je moet invullen bij quicktime om Pro te wordenquote:Op zondag 12 april 2009 10:50 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Die hadden wij juist, maar laatst nieuwe pc gekocht en toen was ik vergeten dat daar Quicktime Pro opstond op de oude.
Geluid gaat moeilijk worden. Ik heb hier niets om mee op te nemen.quote:Op zondag 12 april 2009 15:48 schreef Gitaarmat het volgende:
Ok, binnenkort wat beeld/geluidsmateriaal van je nieuwe amp?
Wat voor speakers zaten er dan in?quote:Op maandag 13 april 2009 01:17 schreef metallicattim het volgende:
zo, vandaag op een randall cabinet moeten spelen, maar no way dat ik dat ooit nog eens doe, wat een k*t geluid zeg...
Kzou bijna elke keer mn eigen cabinet meeslepen om dit te voorkomen, mjah dat ding past niet in mn wagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |