Ik ben benieuwd, het vorige klonk (ondanks de geluidskwaliteit) wel erg goedquote:
Je hebt in ieder geval geen buren meer die klagen dat je te harde seks hebtquote:Op donderdag 16 april 2009 13:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, het vorige klonk (ondanks de geluidskwaliteit) wel erg goed
Hmm, er bestaat een reële kans dat mjin nieuwe vriending naast me komt te wonen, is dat een goed iets?
millencolinquote:
Wel een ultieme LAT-relatie.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, het vorige klonk (ondanks de geluidskwaliteit) wel erg goed
Hmm, er bestaat een reële kans dat mjin nieuwe vriending naast me komt te wonen, is dat een goed iets?
Ja, dat zou echt het schoolvoorbeeld zijnquote:Op donderdag 16 april 2009 14:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wel een ultieme LAT-relatie..
Wow! Klinkt verrekte goed en die drums vind ik trouwens nog wel heel erg meevallen, heb ze wel eens slechter gehoord. 't is dat je zover weg woont, anders was ik wel geïnteresseerd in les van jouquote:Op donderdag 16 april 2009 14:21 schreef Cynic het volgende:
Het geluid is in ieder geval wel duidelijker nu. Wel hoor je dan ook meteen dat de drums nep zijn, maar je kan niet alles hebben.
Best lastig nog trouwens om beeld en geluid gelijk te krijgen, het loopt volgens mij ook net niet helemaal goed nu, maar beter kreeg ik het niet.
jij mag geen filmpjes meer posten, werkt demotiverendquote:Op donderdag 16 april 2009 14:21 schreef Cynic het volgende:
Het geluid is in ieder geval wel duidelijker nu. Wel hoor je dan ook meteen dat de drums nep zijn, maar je kan niet alles hebben.
Best lastig nog trouwens om beeld en geluid gelijk te krijgen, het loopt volgens mij ook net niet helemaal goed nu, maar beter kreeg ik het niet.
Ik vind het juist motiverend werken eigenlijkquote:Op donderdag 16 april 2009 14:32 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
jij mag geen filmpjes meer posten, werkt demotiverend
NIcequote:Op donderdag 16 april 2009 14:21 schreef Cynic het volgende:
Idem!quote:Op donderdag 16 april 2009 14:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
NIcevind het vet klinken
Benieuwd hoe het in z'n geheel gaat klinken met zang enz erbij
Pukkelpopquote:
Zo, zeg dat wel!quote:Op donderdag 16 april 2009 17:23 schreef Daantke het volgende:
Mijn telefoon kan de basedrum niet zo goed aan.
Oh, zeg dat dan. Ja, dan zou ik hem ook laten staan!quote:Op donderdag 16 april 2009 17:55 schreef Daantke het volgende:
Het gaat om het idee!
En daarbenevens heeft een andere kerel ook vier filmpjes ge-uploaded, die wél redelijk zijn.
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:55 schreef Daantke het volgende:
Het gaat om het idee!
En daarbenevens heeft een andere kerel ook vier filmpjes ge-uploaded, die wél redelijk zijn.
Dank jequote:Op donderdag 16 april 2009 20:41 schreef Gitaarmat het volgende:
Complimenten Cynic.Ik heb geloof ik een keer een filmpje van je gezien toen je nog 4 jaar jonger was ofzo.
Die is er toch al?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:53 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb trouwens met een mod overlegd en er komt nóg (ja nóg) een gitaristentopic. Voor de íets minder goede gitaarspelers.En wat algemener, die mod vond dat het hier soms bijna een SC was.
Dus er komt nog een topic niet boos worden of schrikken hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |