22,20 gulden.quote:
Biatch.quote:
Dan heeft die calculator het mooi fout.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:11 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
22,03 volgens een online calculator. (mierenneukmodus) xD
Same here, bij grote bedragen. Geeft een beter waardebesef IMHO.quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:29 schreef tisauch het volgende:
[..]
Same here, bij grote bedragen. Geeft een beter waardebesef IMHO.
Hoe dat zo? Is jouw salaris ook in guldens ofzo?quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:29 schreef tisauch het volgende:
[..]
Nee, de maandelijkse belediging ontvangen we in florijnen gast.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Is jouw salaris ook in guldens ofzo?
Als je dan nog het recht had om te mogen mierenneuken, maar je hebt het gewoon fout.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:11 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
22,03 volgens een online calculator. (mierenneukmodus) xD
Reken je ook tien jaar inflatie mee?quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:29 schreef tisauch het volgende:
7.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:38 schreef mirved het volgende:
Totaal nutteloos ook. Want je rekent dan om naar een betaalmiddel van 9jaar geleden. Zonder rekening te houden met 9jaar inflatie. Mensen die bijvoorbeeld een biertje omrekenen en dan zeggen nou in guldens was het maar .... bedrag daar klopt dus ook niets van we zijn ondertussen 9jaar verder en die prijs zou in guldens veel hoger zijn tegenwoordig. Oftewel terug rekenen ter vergelijking slaat nergens meer op.
Een euro is toch 2,20371 gulden, daar verandert toch niets aan?quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:38 schreef mirved het volgende:
Totaal nutteloos ook. Want je rekent dan om naar een betaalmiddel van 9jaar geleden. Zonder rekening te houden met 9jaar inflatie. Mensen die bijvoorbeeld een biertje omrekenen en dan zeggen nou in guldens was het maar .... bedrag daar klopt dus ook niets van we zijn ondertussen 9jaar verder en die prijs zou in guldens veel hoger zijn tegenwoordig. Oftewel terug rekenen ter vergelijking slaat nergens meer op.
Dat is de waarde van de omrekening in 2002. Of die nu nog van toepassing is lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:44 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Een euro is toch 2,20371 gulden, daar verandert toch niets aan?
Gevoelsmatig zeg ik dat dingen niet bijzonder veel duurder zijn geworden sinds de euro. Uiteraard zijn ze wel duurder geworden, maar dat lijkt me normaal over een periode van een aantal jaren (inflatie e.d.) Ik heb niet het gevoel dat ik nu dingen niet meer doe die ik toen wel deed.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Alsnog zijn er sommige dingen, ook al is de inflatie meeberekend, die toch schandalig duurder zijn geworden. Terugrekenen deed ik in de 1e 2 jaar ofzo, als je dat nu nog doet bezorg je jezelf alleen maar extra hoofdpijn
.
Dikke inflatie dan ... in 2000 kostte 1 bolletje ijs 0,50 gulden en nu 1,10 EUROquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:51 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Gevoelsmatig zeg ik dat dingen niet bijzonder veel duurder zijn geworden sinds de euro. Uiteraard zijn ze wel duurder geworden, maar dat lijkt me normaal over een periode van een aantal jaren (inflatie e.d.) Ik heb niet het gevoel dat ik nu dingen niet meer doe die ik toen wel deed.
Nee, 2,20371 gulden.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:54 schreef Hardrebel het volgende:
Het is een vaste waarde. Het blijft altijd 2,20371? Als met de inflatie 1 euro 2, euro word dan blijft 1 euro nog steeds 2,10371?
Een euro is nu ook nog steeds 2,20371 gulden. Inflatie heeft daar niks mee te maken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:51 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Gevoelsmatig zeg ik dat dingen niet bijzonder veel duurder zijn geworden sinds de euro. Uiteraard zijn ze wel duurder geworden, maar dat lijkt me normaal over een periode van een aantal jaren (inflatie e.d.) Ik heb niet het gevoel dat ik nu dingen niet meer doe die ik toen wel deed.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:44 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Een euro is toch 2,20371 gulden, daar verandert toch niets aan?
De wisselkoers die destijds bepaald is, blijft altijd hetzelfde hoor.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:38 schreef mirved het volgende:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:19 schreef Stukjekaas het volgende:
Ik doe het alleen als ik geld krijg![]()
Dan heb ik 2,2 keer zoveel!!1
![]()
!!11HAHA!!1!
Dan rekent iedereen terug naar de Euro, want dan betalen we onderhand al met de NAC. (North Atlantic Currency)quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:16 schreef B.E.D het volgende:
Ach, over 100 jaar is iedereen uit het Gulden-tijdperk dood, en kent niemand de gulden meer.
Omrekenen naar de Zimbabwaanse dollar doet ook altijd wonderenquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:19 schreef Stukjekaas het volgende:
Ik doe het alleen als ik geld krijg![]()
Dan heb ik 2,2 keer zoveel!!1
![]()
!!11HAHA!!1!
http://www.inc-nieuws.com(...)0_miljard_96964.htmlquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Omrekenen naar de Zimbabwaanse dollar doet ook altijd wonderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |