Awakenings...quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:26 schreef Murmeli het volgende:
wat heb je gedaan?
En nog wakker geworden?quote:
Ja, en één van de eerste dingen die ik zie is een TT van jou waarin 'zonder kleren' staat. Niet de eerste associatie die je wil hebben natuurlijk...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:
ik ben er nog steeds nooit geweest.... en tegenwoordig feest ik eigenlijk nooit meer dus ik weet ook niet of het er nog van gaat komen danquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat blijft een leuke locatie voor feestjes. Niet al te groot, lekker industrieel uiterlijk...
Ja! echt fantastischquote:
Da's altijd wel minder als dat gebeurd. Gelukkig waren ik en mijn gezelschap er rond een uur of 4 wel over eens dat het mooi was geweest.quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:39 schreef Murmeli het volgende:
eindhoven vond ik minder, maar dat kwam omdat mn vrienden pas om 7 uur naar huis wilden en ik al om 3 uur klaar was met feesten
ja dat is beter! die vrienden van mij waren zo wazig als wat van de pillen en blijkbaar is er dan niet meer mee te pratenquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's altijd wel minder als dat gebeurd. Gelukkig waren ik en mijn gezelschap er rond een uur of 4 wel over eens dat het mooi was geweest.
Is al gebeurd.quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:35 schreef Murmeli het volgende:
Tijn je hebt de OP verneukt... fix hem effe
ik zag het...gelukkig maar!quote:
Goeiemiddag.quote:
Welkomquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:48 schreef LinkseVriend het volgende:
Hoi, ik ben Steven. Ik ben best wel een aardig knul. Ben al weer een tijdje alleen en ik mis ondanks ik veel vrienden heb toch iets speciaals in mij leven.
De newbie vragen
Hoe oud ben je? = 27
Sekse? = Man
Woonplaats/ regio = West-Amsterdam
Interesses? = Natuur, dieren, aktie voeren tegen onrecht, spiritueel, muziiek maken, feesten en kampvuur, reizen en chillen
Seksuele voorkeur? = Bi (Ik ben ruim openen hierin omdat de ziel androgyn is)
Lengte en postuur? = Normaal slank en 1,82 lang
Hoe lang single? = 5 maanden
Jij je zinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |