Awakenings...quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:26 schreef Murmeli het volgende:
wat heb je gedaan?
En nog wakker geworden?quote:
Ja, en één van de eerste dingen die ik zie is een TT van jou waarin 'zonder kleren' staat. Niet de eerste associatie die je wil hebben natuurlijk...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:
ik ben er nog steeds nooit geweest.... en tegenwoordig feest ik eigenlijk nooit meer dus ik weet ook niet of het er nog van gaat komen danquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat blijft een leuke locatie voor feestjes. Niet al te groot, lekker industrieel uiterlijk...
Ja! echt fantastischquote:
Da's altijd wel minder als dat gebeurd. Gelukkig waren ik en mijn gezelschap er rond een uur of 4 wel over eens dat het mooi was geweest.quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:39 schreef Murmeli het volgende:
eindhoven vond ik minder, maar dat kwam omdat mn vrienden pas om 7 uur naar huis wilden en ik al om 3 uur klaar was met feesten
ja dat is beter! die vrienden van mij waren zo wazig als wat van de pillen en blijkbaar is er dan niet meer mee te pratenquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's altijd wel minder als dat gebeurd. Gelukkig waren ik en mijn gezelschap er rond een uur of 4 wel over eens dat het mooi was geweest.
Is al gebeurd.quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:35 schreef Murmeli het volgende:
Tijn je hebt de OP verneukt... fix hem effe
ik zag het...gelukkig maar!quote:
Goeiemiddag.quote:
Welkomquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:48 schreef LinkseVriend het volgende:
Hoi, ik ben Steven. Ik ben best wel een aardig knul. Ben al weer een tijdje alleen en ik mis ondanks ik veel vrienden heb toch iets speciaals in mij leven.
De newbie vragen
Hoe oud ben je? = 27
Sekse? = Man
Woonplaats/ regio = West-Amsterdam
Interesses? = Natuur, dieren, aktie voeren tegen onrecht, spiritueel, muziiek maken, feesten en kampvuur, reizen en chillen
Seksuele voorkeur? = Bi (Ik ben ruim openen hierin omdat de ziel androgyn is)
Lengte en postuur? = Normaal slank en 1,82 lang
Hoe lang single? = 5 maanden
Jij je zinquote:
Oke goeiemorgenquote:
Welkom! Klinkt als iemand die een leuke toevoeging kan zijn hier, boeiende discussies denk ikquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:48 schreef LinkseVriend het volgende:
Hoi, ik ben Steven. Ik ben best wel een aardig knul. Ben al weer een tijdje alleen en ik mis ondanks ik veel vrienden heb toch iets speciaals in mij leven.
De newbie vragen
Hoe oud ben je? = 27
Sekse? = Man
Interesses? = Natuur, dieren, aktie voeren tegen onrecht, spiritueel, muziiek maken, feesten en kampvuur, reizen en chillen
Ook goed.quote:
Wil je een foto van het weer in rio?quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Welkom! Klinkt als iemand die een leuke toevoeging kan zijn hier, boeiende discussies denk ik![]()
Goeie OP met die vragen, hè mensen?
En, de ramen zijn klaar!!![]()
En het weer wordt alleen maar beter!!
mental image:
[ afbeelding ]
Of noemen ze je ook wel de "Vegan Streaker" ?quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:48 schreef LinkseVriend het volgende:
De newbie vragen
Hoe oud ben je? = 27
Sekse? = Man
Nee!quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wil je een foto van het weer in rio?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja post eens een foto van al het mooi's in Rio.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat zou Belsezar ook nog steeds doen en heb nog niet één foto gezien van al die lekkere vrouwen, stranden en natuur daarquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja post eens een foto van al het mooi's in Rio.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Of noemen ze je ook wel de "Vegan Streaker" ?
quote:
quote:
Zal ff wat foto's op mijn laptop zetten. Monumentjequote:Op zaterdag 11 april 2009 14:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja post eens een foto van al het mooi's in Rio.
Ook welkom dan!quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:01 schreef Juicyhil het volgende:
Hoe oud ben je? = 18
Sekse? = Man
Woonplaats/ regio = Almere
Interesses? = fotograferen, muziek, muziek maken, festivals en concerten.
Seksuele voorkeur? = Hetero
Lengte en postuur? = 1.89m
Hoe lang single? = een hele tijd
Ga eens douchen jij!!quote:
Thanksquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ook welkom dan!![]()
De topics gaan hier hard, dan weet je dat vast
Dankjuwelquote:
Dat klopt. Waar blijven die foto's nu?quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat zou Belsezar ook nog steeds doen en heb nog niet één foto gezien van al die lekkere vrouwen, stranden en natuur daar
Nummeren kan best. Maar als dit topic genummerd dan zien je pas hoe hard het gaat. En dat je eigenlijk geen leven hebt naast FOK!quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Thanks
Ik merkte al op dat er geen topicnummering was, daarom dus
Oeh looks nicequote:Op zaterdag 11 april 2009 14:18 schreef djayzz het volgende:
[ link | afbeelding ]
Om te beginnen de Copacabana donderdag avond.
Welke festivals?quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oeh looks nice
Ik heb eigenlijk wel weer zin in een strandvakantie, maar ga al naar festivals toe
quote:
quote:11/08 Sziget 5-7/6 Rock Am Ring 29-31/5 Pinkpop 21-23/08 Lowlands
Zo, jij heb het nog druk.quote:
Hahah idd, maar het is wel tof om allemaal mee te makenquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zo, jij heb het nog druk.
K*t ik krijg de foto's van mijn camera er niet af. kaartfout ofzohoop niet dat ik alle foto's kwijt ben
Nicequote:
Moet je zeker eens naartoe gaanquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nice![]()
Sziget en RAR staan nog op mijn verlanglijstje om naartoe te gaan.
klopt..... maar zelfs als je niet bij mij in de tent ligt is lowlands leukquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik mag niet bij jou in de tent
Ik zou er graag heen willen, maar als ik niet bij murmeli in de tent mag liggen ga ik niet hoor!quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
klopt..... maar zelfs als je niet bij mij in de tent ligt is lowlands leukmijn vrienden vinden het ook leuk terwijl ze niet bij mij in de tent liggen
Tofquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
Alohaatjes mensen... nou als ik 10 mei vrij krijg ga ik gezellig mee naar utrecht.... (al dan niet wat later) dus zet mij maar op de maybe lijst
is er een lijst dan?quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
Alohaatjes mensen... nou als ik 10 mei vrij krijg ga ik gezellig mee naar utrecht.... (al dan niet wat later) dus zet mij maar op de maybe lijst
Jamaar, als we nakend in het donker naast elkaar liggen merk je toch niet het verschil tussen mij en kwaak, behalve dat ie dan wat afgevallen is, wat gespierder en iets kleinerquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
klopt..... maar zelfs als je niet bij mij in de tent ligt is lowlands leukmijn vrienden vinden het ook leuk terwijl ze niet bij mij in de tent liggen
hahaha.....quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:41 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik zou er graag heen willen, maar als ik niet bij murmeli in de tent mag liggen ga ik niet hoor!
Camera fixed trouwens
hahahaha! maar ik wil jou niet ik wil kwaakquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jamaar, als we nakend in het donker naast elkaar liggen merk je toch niet het verschil tussen mij en kwaak, behalve dat ie dan wat afgevallen is, wat gespierder en iets kleiner
Stom!quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hahahaha! maar ik wil jou niet ik wil kwaak
dat zag ik gister jaquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hahahaha! maar ik wil jou niet ik wil kwaak
niet.... kwaak is leuk en lief en ik ben verliefdquote:
we hadden elkaar een week niet gezien...mag het een keertjequote:
Dit jaar gaat niet lukken. Ik ga al naar Wacken en Graspop toe.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Moet je zeker eens naartoe gaan
Ik was vorig jaar ook al op Sziget, zow tof
nee we moesten zo nodig zuipen he...quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
had je maar om 8uur direct door naar huis moeten gaan![]()
ben 10 mei vrijdus de kans is vrij groot dat ik er ben.... (ff kijken hoe ik me tegen die tijd geestelijk voel)
zit nu al sinds 12uur nix te doen op mijn werk... heb vette koppijn... wil naar huis... bah
Doe Cue de groeten van mij.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:02 schreef Murmeli het volgende:
Ikga cuegirlie van de trein halen
en lowlandskaartjes kopen
quote:
Doeiquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
nou ik ga nog ff lekker kletsen met wat collega's
doeiiii
Hoiquote:
Iedereen heeft opeens een leven gekregenquote:
Daar lijkt het wel op. Ik heb ook zo weg. Ik ga zo naar een concert toe.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Iedereen heeft opeens een leven gekregen
Tof, naar wie?quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Ik heb ook zo weg. Ik ga zo naar een concert toe.![]()
Officium Tristequote:
Die kan ik nietquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Officium Triste
Een Nederlandse doom/deathmetalband.
Hey Murm, ga je dit jaar naar Lowlands?quote:
Misschien heeft ze ze van iemand van internet en gaat ze die bij dat persoontje halen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:00 schreef Juicyhil het volgende:
Kaartjes voor Lowlands kun je toch niet meer 'halen', gaat toch allemaal via internet?
Dat ken natuurlijk ookquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien heeft ze ze van iemand van internet en gaat ze die bij dat persoontje halen.
Zou alleen naar LL gaan voor Sonata Arctica. Lijkt me geweldig.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat ken natuurlijk ook
Maar ik heb er nu al zin anen Pinkpop moet nog komen
Dankjequote:Op zaterdag 11 april 2009 15:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die kan ik nietben geen metal-fan
Maar alvast heel veel plezier vanavond
Edit 9 december pas.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou alleen naar LL gaan voor Sonata Arctica. Lijkt me geweldig.
echt niet... das kei gezellig!quote:
Hoi Autoquote:
Hoi hoiquote:
Ja, ik merk hetquote:
Hey!quote:
Iedereen is gewoon aan het genieten van het mooie weer.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik merk het
Ik zit buiten met de laptop
[..]
Hey!
Dat treedt Sonica op in de 013.quote:
Ja, groot gelijk!quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereen is gewoon aan het genieten van het mooie weer.
Het weer is in elk geval heerlijk jahquote:
Hier begint het nu te druppelenquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het weer is in elk geval heerlijk jah
Net wezen fietsen, normaal ga ik dan met de bus
Eigenlijk wel. Alhoewel het hier lijkt alsof het gaat regen de hele dag al.quote:
Ik heb ze vorig jaar op Wacken gezien maar ik vond er niet echt veel aan eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zag het ja.9 dec in Tilburg en 10 dec in Amsterdam
Hier nog niet.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier begint het nu te druppelen
Wow, kei goed! Ik was met de auto gegaan, haha,
quote:
Ja lekker regen.quote:
Doeiquote:
Dat kan. Heb wel wat goede dingen op Youtube enzo gezien. Is ieder zn smaak denk ik.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb ze vorig jaar op Wacken gezien maar ik vond er niet echt veel aan eigenlijk.
Tering....quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:43 schreef Nouk84 het volgende:
30-40 km skaten is best veel.. Ik ben moe, maar moet over 3 kwartier alweer weg
En nog nat geregent met je witte tshirt ?quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:43 schreef Nouk84 het volgende:
30-40 km skaten is best veel.. Ik ben moe, maar moet over 3 kwartier alweer weg
Hihi, ik ben echt helemaal af, maar ik ben wel weer trots. De laatste 7 km was ik helemaal af en snakte ik naar vocht...quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tering....
Ik moet echt een voorbeeld aan jou gaan nemen
Ik doe het je niet naquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hihi, ik ben echt helemaal af, maar ik ben wel weer trots. De laatste 7 km was ik helemaal af en snakte ik naar vocht...
Haha, nee wel een paar druppels, maar niet genoeg om dat effect te creërenquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
En nog nat geregent met je witte tshirt ?
Waarom?quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:49 schreef Rauw. het volgende:
Ipv mokkel op bezoek ben ik gewoon met m'n beste vriend rond gaan ouwehoeren...
Denk dat ik dat mokkel maar af moet schrijven, en een vanavond moet kijken hoe het met de anderen gaat
Zonde zondequote:Op zaterdag 11 april 2009 16:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, nee wel een paar druppels, maar niet genoeg om dat effect te creëren
[..]
Waarom?
"mokkel"quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:49 schreef Rauw. het volgende:
Ipv mokkel op bezoek ben ik gewoon met m'n beste vriend rond gaan ouwehoeren...
Denk dat ik dat mokkel maar af moet schrijven, en een vanavond moet kijken hoe het met de anderen gaat
Dit was ook wel iets té... Maar wel lekker..quote:
Ach, ik probeerde 'r vanmorgen weer te bereiken, kreeg niets te horen...quote:
Thanks!quote:
Eigen schuld, dan had ze maar wat moeten laten horen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ach, ik probeerde 'r vanmorgen weer te bereiken, kreeg niets te horen...
Dus ik stuur van: Joh, ik ga vanmiddag eerst even naar Zwolle met een vriend dan, goed geld te verdienen....
En toen kon ze wel reageren : Oooh, ja ik wou 14.00 bij je zijn...
Dus ik van: Ja, had je even eerder moeten zijn, heb nu die kameraad al verteld dat ik mee ga![]()
En zij zo van![]()
enzo!
Je begrijpt dat dat hier in het Florida van het noorden een scheldwoord is he "Amsterdammer"?quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
"mokkel"amsterdammer
maarwaar ja ? wat is nu het probleem ?
*raakt aanquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:53 schreef Rauw. het volgende:
Ik heb 160 km in de auto gezeten! Wil iemand mij ook aanraken?![]()
Knappe prestatie nouk![]()
Hahaquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hihi, ik ben echt helemaal af, maar ik ben wel weer trots. De laatste 7 km was ik helemaal af en snakte ik naar vocht...
Nou daarom dus, ben er nu ook wel klaar mee, weinig reden meer om met haar af te sprekenquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Eigen schuld, dan had ze maar wat moeten laten horen.
hahahaha gebruik dan ook niet het woord "mokkel"quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:57 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Je begrijpt dat dat hier in het Florida van het noorden een scheldwoord is he "Amsterdammer"?
zie voorgaande post
Beetje claimerig persoon zeg, ookal met dat verleden enzoquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dus ik stuur van: Joh, ik ga vanmiddag eerst even naar Zwolle met een vriend dan, goed geld te verdienen....
Dus ik van: Ja, had je even eerder moeten zijn, heb nu die kameraad al verteld dat ik mee ga![]()
En zij zo van![]()
enzo!
Als ik het over "wichters & wichies" heb dan begrijpen jullie het nietquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
hahahaha gebruik dan ook niet het woord "mokkel"![]()
[..]
Beetje claimerig persoon zeg, ookal met dat verleden enzo
Poediequote:
Mkey oke nou en idd wichters en wichies zegtme helemaal nietsquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als ik het over "wichters & wichies" heb dan begrijpen jullie het niet![]()
Och, claimerig valt wel mee... Ze weet alleen niet waar 'r kansen liggen![]()
Zij is degene die wat mist tenslotte"dusts off his shoulders"
quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:14 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Poedie(niet dat dat Drents is, maar goed)
Ik ben moe lieve mensen. Eergisteren bier en de volgende dag vroeg op, gister bier en vandaag vroeg op, vandaag bier en morgen weer vroeg op... En dan naar FC Groningen, Z-side.
Daarom mokkels en moppies jwzquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mkey oke nou en idd wichters en wichies zegtme helemaal niets
Ik snap het probleem niet? Ze kan toch ook gewoon later komen dan?quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
En zij zo van![]()
enzo!
Mij ook nietquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mkey oke nou en idd wichters en wichies zegtme helemaal niets
Nope, en later had wel gekunt, maarja, heb vanavond weer een verjaardag..quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet? Ze kan toch ook gewoon later komen dan?
Komt ze nu helemaal niet meer?
Ben ik ook.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Bierzuipen en voetbal kijken...
Klinkt lichtelijk mannelijk
MNRquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als ik het over "wichters & wichies" heb dan begrijpen jullie het niet![]()
Ikke welquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
MNR![]()
beetje nog van het zonnetje genoten meis ?
IJs en een lekkere kont worden toch veel meer gewaardeerd.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Maar ik heb zekerder een lekkerder kontje dan zij
Hahaha, thanks! Maar mijn geval prefereer ik toch liever een platte buikquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
IJs en een lekkere kont worden toch veel meer gewaardeerd.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Ikke wel
Heb ook 3 nieuwe edelstenen gehaald
En heb ook lekker ijs op
(en buiten op straat loopt een meisje met een te plat buikje)
Dat wil ik ook!![]()
Maar ik heb zekerder een lekkerder kontje dan zij
Jupquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
IJs en een lekkere kont worden toch veel meer gewaardeerd.
Dat heeft ze toch niet voor eeuwigquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:25 schreef MNR het volgende:
[..]
(en buiten op straat loopt een meisje met een te plat buikje)
Je voelt de opmerking al aankomen, denk ik, maar pics or it didn't happen.quote:Maar ik heb zekerder een lekkerder kontje dan zij
We hebben haar succesvol verjaagdquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat heeft ze toch niet voor eeuwig
[..]
Je voelt de opmerking al aankomen, denk ik, maar pics or it didn't happen.
Iets waar jij een voorbeeld aan kan nemenquote:
Why notquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:45 schreef MNR het volgende:
En over het ijs gaan we het niet meer hebben Box
quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Iets waar jij een voorbeeld aan kan nemen[..]
Streng? In welke zin?quote:Why notJij bent altijd wel erg streng hier
![]()
Dissje?quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Iets waar jij een voorbeeld aan kan nemen
hahha ja altijd erg helder waar je het wel en niet over wil hebben en het daarna ook gewoon niet meer er over hebtquote:
ik zou niet durvenquote:
Ow okay. Bedankt voor de reflectie. Het valt me zelf niet echt opquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
hahha ja altijd erg helder waar je het wel en niet over wil hebben en het daarna ook gewoon niet meer er over hebt
quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow okay. Bedankt voor de reflectie. Het valt me zelf niet echt op
Maandag a.s. Spannend? Weet ik nog niet... Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet denken met hem. Ik pieker er een beetje over..quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
ow maar neem het niet zo hoog opniet alles hoef je mee te nemen enzo he
maar nog spannende dates dit weekend ?
Je piekert er zelfs overquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Maandag a.s. Spannend? Weet ik nog niet... Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet denken met hem. Ik pieker er een beetje over..
Jij nog een leuke date in de planning?
Ja, de vorige keer dat ik hem zag was ik in de war de dagen erna. En voor mij is het gewoon daten om het daten en hij is een erg leuke jongen en ik wil het gewoon allemaal zien, maar hij verwacht er veel meer van... en daar wrikt het hem.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je piekert er zelfs over![]()
meis toch
![]()
Nee niet echt wat in de planning, lijkt me wel weer eens leuk om op date te gaan.Nu alleen ff nog een geschikte kandidaat daar voor vinden
Huh, jij had toch een andere naam?quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:33 schreef liefie_ het volgende:
met mn nieuwe kleren aan uiteraard!
geshopt in roemenie
Hai iedereenik ben er weer
Lekker ding! Hoe was/is het?quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:33 schreef liefie_ het volgende:
geshopt in roemenie
Ik heb een nieuw jurkjequote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:33 schreef liefie_ het volgende:
geshopt in roemenie
ja super tof!!quote:
Dat zou best kunnenquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat nieuwe jurkje afgemaakt met pumps staat je vast heel sexy.Maar ik wil het wel zien.
Nou kijk eens aan.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja super tof!!
maar thuis is ook wel weer lekker
normaal eten
vriendje vroeg meteen of ik afgevallen was (ja!! kut roemeens eten) dus dat is mooi mee genomen![]()
maar het was een heel toffe ervaring
En ja ik had eerst een andere naamvond het weer eens tijd voor deze
Ik ook bij vrouwen. Vooralquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen
Ik houd van jurkjes en van pumps
Je hebt geen sokken aan?quote:
Ik hou er niet van om zonder sokken te zitten. Zelfs met sex ben ik pro sok...quote:
jammerquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zit vrij vaak naakt achter de PC, maar niet overdag
Eerder mijn armen en benenquote:
Moet je eens achter mijn pc komen zittenquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zit vrij vaak naakt achter de PC, maar niet overdag
Ik stond anderhalf uur lang met mn nek naar de zon, denk dat t daarvan komtquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:54 schreef iBolt het volgende:
[..]
Eerder mijn armen en benenme hoofd heb ik moeten bedekken omdat ik geen zonnebril bij de hand had
quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:54 schreef liefie_ het volgende:
haha ik heb juist eens keer iets aan, een zeldzaamheid
maar ja
quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:54 schreef liefie_ het volgende:
haha ik heb juist eens keer iets aan, een zeldzaamheid
maar ja
quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zit vrij vaak naakt achter de PC
van hoe ik iets aan heb?quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik stond anderhalf uur lang met mn nek naar de zon, denk dat t daarvan komt![]()
[..]
PICS!!11
keer wat anders om pics van te vragenquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
van hoe ik iets aan heb?
dat is toch weinig spectaculair zou ik zeggen
Ik zit ook naakt achter de pc.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:57 schreef dawg het volgende:
Geile wijven hiero zeg! Naakt achter de pc!
Thxquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:57 schreef dawg het volgende:
Geile wijven hiero zeg! Naakt achter de pc!
quote:
nou als dat je enige reden is dan doe ik het wel nietquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:57 schreef Rauw. het volgende:
[..]
keer wat anders om pics van te vragen
Geeft niet, dat gevoel heb ik ook al een paar topics.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:42 schreef iBolt het volgende:
Zie je ik wist het ik wordt compleet genegeerd!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geeft niet, dat gevoel heb ik ook al een paar topics.
Sterker nog, ik zit er aan te denken om m'n grootrijbewijs te halen en trucker te worden, zodat ik dag en nacht naar Henk Wijngaard mag luisterenquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, jij bent vast blij dat er in de omgeving van jouw woonplaats zoveel geheime zenders zijn.
En je zou me nog een keer een foto'tje sturen als je tijd hadquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou als dat je enige reden is dan doe ik het wel niet
Je bent gister ook gepijpt?quote:
Hahaha! Als jij net zulk goed nieuws gehad als ik van mijn broer uit Engeland heb je echt een schitterend levenquote:
Owja! maar mn eten is serieus net klaar!quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
En je zou me nog een keer een foto'tje sturen als je tijd had
Haaaaaai Joey!quote:
wat is gebeurd met je broer?quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Als jij net zulk goed nieuws gehad als ik van mijn broer uit Engeland heb je echt een schitterend leven!!!
Jij ook al... Veel sletjes op deze aarde zeg...quote:
Ik ben aan t bedenken wat t kan zijn, maar kom er niet uit...quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Haaaaaai Joey!![]()
Man, dit is 10x beter dan orale seks
Daarom is de aarde ook zo tof.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij ook al... Veel sletjes op deze aarde zeg...
Inderdaad. Sletjesquote:
Dat mag ook wel zonder groot rijbewijs hoor.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zit er aan te denken om m'n grootrijbewijs te halen en trucker te worden, zodat ik dag en nacht naar Henk Wijngaard mag luisteren
Waar is die club?quote:
Dan gaat hij trouwen, word jij tante of hij gaat naar NL verhuizen?quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Als jij net zulk goed nieuws gehad als ik van mijn broer uit Engeland heb je echt een schitterend leven!!!
Zal het onhoudenquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, de vorige keer dat ik hem zag was ik in de war de dagen erna. En voor mij is het gewoon daten om het daten en hij is een erg leuke jongen en ik wil het gewoon allemaal zien, maar hij verwacht er veel meer van... en daar wrikt het hem.
Dus we gaan wat drinken en als ik wat merk, ga ik hem dat gewoon voorleggen en zeggen. Heb daarna toch nog een heel gezellige fam. Paasdiner
Dus je wilt gewoon weer een lekker daten? Nou, het meisje hoeft toch niet per se direct perfect te zijn? Een date kun je ook gewoon hebben met die gezellige meid om de hoek. Waarom vraag je niet gewoon eens aan een aardig en spontaan meisje of ze wat met je wil gaan drinken. Daten is fun Box![]()
Nou, weet niet of je dit van mij weet, maar ik ben een beetje (eufinisme) spiritueel aangelegd.quote:
God Joey, van jou zou ik toch wel verwachten dat je dit begrijpt. Het is zo lekker, zo heerlijk, zo'n fijn gevoel. Engelenquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben aan t bedenken wat t kan zijn, maar kom er niet uit...
Tante ben ik al, ik heb een briljante, schitterende knappe neef! En die jongen heeft het zo getroffen met mijn broerquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan gaat hij trouwen, word jij tante of hij gaat naar NL verhuizen?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat mag ook wel zonder groot rijbewijs hoor.
Ik ben trucker en ik heb echt zelden een Henk Wijngaard-bui, hooguit met het Truckstarfestival.
Dan moet ik dus naar deze luisteren, als nachtchauffeur:
Duh! Net alsof jij weet hoe het is om gebeft te worden!!quote:
Mijn mening...quote:
Hmmm of mn broer die met een 'fijne gozer' woont, of gepijpt worden... Ik vind het toch lastig Q....quote:
Niet als ik hem je geef.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Duh! Net alsof jij weet hoe het is om gebeft te worden!!
Resultaat is hetzelfde: orgasme. En dit is 10x beter dan een orgasme. Ha!![]()
quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hmmm of mn broer die met een 'fijne gozer' woont, of gepijpt worden... Ik vind het toch lastig Q....
Behalve dan dan wanneer je goed gepijpt wordt, je er ook meteen voor zorgt dat het wijf compleet vernederd wordt.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Resultaat is hetzelfde: orgasme. En dit is 10x beter dan een orgasme. Ha!![]()
Bla, bla, bla, jij met grote bek.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Behalve dan dan wanneer je goed gepijpt wordt, je er ook meteen voor zorgt dat het wijf compleet vernederd wordt.
Eigenlijk wel... Word jij niet zo ontiegelijk geil van dit warme weer.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Bla, bla, bla, jij met grote bek.
Wat ben je toch lief zo
Eigenlijk
Ik moet er ook nog even een nachtje over slapen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hmmm of mn broer die met een 'fijne gozer' woont, of gepijpt worden... Ik vind het toch lastig Q....
Mooi is dat hè?quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Behalve dan dan wanneer je goed gepijpt wordt, je er ook meteen voor zorgt dat het wijf compleet vernederd wordt.
Hahaha!quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Eigenlijk wel... Word jij niet zo ontiegelijk geil van dit warme weer.
Twijfelkonten!quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet er ook nog even een nachtje over slapen.
Mocht je behoefte hebben aan meer: je hebt mn nummer.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha!
Jawel hoor. De hormonen gieren door mijn lijf, maar zelfbediening is ook meer dan prima
Heb de ontlading dus al gehad
Essentie van het leven...quote:
Nee, je bent te makkelijkquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Mocht je behoefte hebben aan meer: je hebt mn nummer.
Dat zal het zijn. Ik vind zelfbediening de laatste tijd zonde van mn zaad...quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha!
Jawel hoor. De hormonen gieren door mijn lijf, maar zelfbediening is ook meer dan prima
Heb de ontlading dus al gehad
Ach kerel, je zou me zo op kunnen geilen als je zou willen. Is vind het allemaal prima.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Ik vind zelfbediening de laatste tijd zonde van mn zaad...
Wat was er dan?quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:52 schreef MNR het volgende:
Jeetje.... net vette ruzie met mijn huisgenoot.
Ja, eigenlijk gaat het om niets... teminste, ik probeer er nu even over na te denken.quote:
Ik fotoboek straks terug, ben nu via m'n gsm online....quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:59 schreef Juicyhil het volgende:
Hi automatic
Het is inderdaad ruzie om niets, maja misschien bedoelde hij het op het begin niet zoquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk gaat het om niets... teminste, ik probeer er nu even over na te denken.
We zaten in de bank, hij had gekookt, ik dekte de tafel, zette borden neer bestek en zo. Hij had pannenkoeken gemaakt. Was dus de eerste pannenkoek op en zegt ie zo: "ja, in de over staan er nog meer, moet je even dit en dat doen enz enz...". Dus ik: ja, als je dat van mij gaat verwachten, zo werkt het niet, want als je mij dwingt heb ik er gewoon geen zin in.
Goed, kwam dus geen eten. Hij zo: jij hebt ook honger. Maar dat had ik dus niet. Dus ik zo: nou, weet je wat? Ik ga het wel halen, pas de problem. Zegt ie zo: "mooi, ik moet gewoon mijn poot stijf houden". Waarop ik dus lachend omdraai en zeg: dit moet je dus niet zeggen, nu ga ik weer zitten. Ik vind het denegerend.
Na een kwartier heb ik nog steeds geen trek, hij wel. Ik geniet gewoon van de TV en hij wordt steeds humeuriger in zijn beamen. Dus ik, met een lach: je hebt echt trek he? Ik ga het wel halen, voordat je boos wordt. Vlamt ie in een keer uit de pan, dat hij echt boos is en dat hij zich heeft uitgesloofd in de keuken en dat ik dan gewoon blijf zitten en weet ik veel wat.
Dus ik: dat is het niet, ik heb je net (!) uitgelegd (en dat had ik ook gedaan), dat ik niet wil dat hij dit soort dingen van me verwacht. Daar stoor ik me aan. Hij gaat gewoon verder met zijn relaas dat hij het geen stijl vindt, bla, bla bla. Dus: zeg, als ik kook dek ik ook altijd de tafel en haal het eten en toetje en zo.
Hij bleef maar doorgaan en was echt boos. Ben maar weggelopen toen hij de keuken inliep. Geen zin meer om met hem in de ruimte te zijn.
Dat dus..
Nee, hij bedoelde het ws niet zo, besef ik me nu, maar hij moet echt leren om niet zo met mensen om te gaan. Hij doet dat altijd. Als er gasten zijn die hij meeneemt naar huis, laat hij hen ook altijd voor hem lopen. Daar heb ik toen ook al een opmerking over gemaakt.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het is inderdaad ruzie om niets, maja misschien bedoelde hij het op het begin niet zo
Ach, niet iedereen is perfect. Ik heb ook ongetwijfeld dingen waaraan anderen een hekel hebben.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelde het ws niet zo, besef ik me nu, maar hij moet echt leren om niet zo met mensen om te gaan. Hij doet dat altijd. Als er gasten zijn die hij meeneemt naar huis, laat hij hen ook altijd voor hem lopen. Daar heb ik toen ook al een opmerking over gemaakt.
Denk dat het gewoon is dat hij vindt dat anderen voor hem moeten lopen en ik vind dat hij niet zo innemend daarop moet reageren als hij iemand kan beinvloeden om iets voor elkaar te krijgen.
Snap alleen niet waarom dat nu opeens naar boven komt. We wonen ruim 3 jaar samen..
Hahah, komt goedquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik fotoboek straks terug, ben nu via m'n gsm online....
Hij hoeft zich niet aan te passen als hij dat niet wil, maar dan moet hij ook niet boos worden op mij als ik dat ook niet doe.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ach, niet iedereen is perfect. Ik heb ook ongetwijfeld dingen waaraan anderen een hekel hebben.
Maar ja, als je daar al opmerkingen over hebt gemaakt tegen hem, dan mag ie zich ook best verbeteren.Althans, dat zou ik zelf wel doen.
MNR is just fine, was even geschrokken van zijn reactie. But that's all.quote:
Hoe kom je daar zo bij?quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:21 schreef Ofresca het volgende:
Ligt het nou aan mij, of zijn de mannen in dit topic behoorlijk gefrustreerd?Zal wel aan het weer liggen...
Tja, huisgenoten.
Het Joe Mann bedoel je? Ik ken hetquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:23 schreef MNR het volgende:
[..]
MNR is just fine, was even geschrokken van zijn reactie. But that's all.
In ieder geval bedankt
Lekker is dat he? Genieten in de zon?
In Eindhoven ergens geweest? Ze hebben richting Best een heel erg mooi bos btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |