zijn brabo´s onze vrienden dan ?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:47 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Zo te zien zijn wij niet zo praatgraag als onze Brabantse vrienden...
Toch ook geen vijanden, hè?quote:
Dus je had je plaY4H-SkiIlZZ maar thuisgelaten?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:56 schreef Ruder het volgende:
Het is weereens stil hier
Vrijdag was het trouwens weereens ouderwets saai in de stad, 3 kwart jongens volgens mij in de stad
Nou de bijnaam Club Sex zijn ze nu wel kwijt na die duffe ellende van vrijdagquote:Op maandag 18 mei 2009 08:47 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dus je had je plaY4H-SkiIlZZ maar thuisgelaten?![]()
Ja jong, het is druk! Iedereen wil van z'n vakantiegeld af!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:06 schreef Ruder het volgende:
Volgens mij mag Fratsman niet meer internetten op zijn werk want het is nogal dood hier
Moet je even binnen komen lopen Klonk. Ik kan wel een bedrag noemen, maar die prijzen zijn gebaseerd op wat ik en andere filialen op voorraad heeft, dus die prijzen veranderen per dag. Gewoon even binnen lopen, en dan kijken we wel even.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:52 schreef Klonk het volgende:
Frats, als ik met een stapeltje 360 in die geweldige winkel van jou binnenkom, wat levert me dat nog op per spel ?
Ik heb vanaf 14.00 tot 21.30 op het terras gezeten, was ook super sfeervol.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:00 schreef ganzenherder het volgende:
Iemand naar Sneakerz geweest? Ikzelf vond het zeer sfeervol, heeft Blerick tenminste ook iets voor zichzelf
Ik ben er geweest, maar om het nou sfeervol te noemen, nou neequote:Op maandag 1 juni 2009 00:00 schreef ganzenherder het volgende:
Iemand naar Sneakerz geweest? Ikzelf vond het zeer sfeervol, heeft Blerick tenminste ook iets voor zichzelf
Oppe Ruiver barst het sowieso van de Pruuse. Dus Venlonaren zullen daar vast niet opvallen.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:42 schreef Klonk het volgende:
ik heb gisteren een biertje gepakt bij de witte steen in de reuver, ben ik nu officieel een pruus ?
Freefunk is dan ook meteen het beste van het beste he, daar kun je niks mee vergelijken in de omgeving Venloquote:Op maandag 1 juni 2009 11:34 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ik ben er geweest, maar om het nou sfeervol te noemen, nou nee
Gewoon standaard podumpje, standaard electro muziek (constant hetzelfde) en harstikke warm. Plus geen enkele zitgelegenheid en/of enige beschutting tegen de zon.
Nee dan vind ik FreeFunk toch veel leuker, sfeervoller en origineler
In Eindhoven en Amsterdam zijn wekelijks dit soort feestjes
2 slokjes Baf met te veel schuimquote:Op maandag 1 juni 2009 12:17 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Freefunk is dan ook meteen het beste van het beste he, daar kun je niks mee vergelijken in de omgeving Venlo![]()
Voor de 1e keer vond ik het toch wel aardig hoor, het heeft zeker potentie. Alleen jammer van het bier, 2,50 voor een Bafje![]()
![]()
Baf niks mis mee.quote:
2,30? Nee, dat kan echt nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:49 schreef Ruder het volgende:
[..]
Baf niks mis mee.
Meer schuim dan wat anders, en wat op een of andere manier niet wegtrekt![]()
Slechste tapinstalitie ever!
Gelukkig vloeide in Geldern, maandag en dinsdag de Warsteiner rijkelijk![]()
Trouwens over bier gesproken, waarom moet zo'n doorsnee kroeg als de Loco in eens 2 euro 30 vragen voor een simpel Hertog Jannetje?
Gaat er hier trouwens iemand naar de Striptease party in de Splinter op 12 juni?
Heb ik zowel zaterdag als zondag moeten betalen daar, dus zal wel zo zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:36 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
2,30? Nee, dat kan echt niet![]()
De laatste keer dat ik in de Loco was was een HJtje 2,10, en dat vond ik al schokkend duur, en iedereen deed alsof het de normaalste zaak van de wereld was
Hoe kun je in Godsnaam Jupiler bocht noemen terwijl je niks tegen Bavaria hebt.quote:
rond 3de paasdagquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:14 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Hoe kun je in Godsnaam Jupiler bocht noemen terwijl je niks tegen Bavaria hebt.![]()
Weet iemand trouwens wanneer het nieuwe VVV stadion af is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |