Jammer dat Genee er niet bij zatquote:
Ja, maar ik ben nu wel benieuwd naar de grap over de schoenen van Derksenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:24 schreef Palmboom313 het volgende:
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)perBinnengehaald.htm
Goed dat ze opnieuw hebben opgenomen![]()
dat vind ik echt not dunquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:24 schreef Palmboom313 het volgende:
Ach als champions league achter de decoder komt dan ga ik wel illegale streams gebruiken.![]()
Hij heerst. Niks meer, niks minder.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:53 schreef DrDentz het volgende:
Moet je die Doordekken van daarvoor kijken.
Derksen: "Ik vind toch dat Louis wel recht heeft op de prijs Coach van het Jaar."
Genee: "Hij zal dit fijn vinden hoor.. dat je dit zo zegt.. dat hij het verdient."
Derksen: "Ja maar Louis is de beste. Louis is de BESTE. Die is de beste van Eindhoven. Die is de beste van, ja? Van wie?"
Genee: "Uhh.. Rotterdam.."
Derksen: "Ja! En?"
Genee: "Amsterdam hè.."
Derksen: "En de beste trainer van allemaal. Maar ik mag dit eigenlijk niet zeggen van mijn Truusje hoor."
Nu staan er wel een paar op.quote:Op zondag 3 mei 2009 07:23 schreef Pacmaniac het volgende:
Nog steeds geen herhalingen van Doordekken op Eredivisielive.nl?
Dan ga ik zeker even kijkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:45 schreef Veerboot het volgende:
Johan vanavond bij Pauw & Witteman, zal ongetwijfeld Van Basten even helemaal doorzagen.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hehe.
Hopelijk zeikt ie ook een andere gast af à la Wendy v. Dijk.
Heeft ie nooit gedaan, al redelijk vanaf het begin van Marco z'n bondscoachschap. Altijd kritiek, voornamelijk over zijn omgang met van Bommel en Seedorf. Bij Ajax ging het steeds over "fantasieopstellingen". Meestal geen ongegronde kritiek trouwens.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:30 schreef DrDentz het volgende:
Hij liet net op RTL 7 al geen spaan heel van Bassie.
Million Dollar wedding was genomineerd voor zo'n tv-prijs (heeft het niet gekregen trouwens) en ik moest meteen aan Johan denken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hehe.
Hopelijk zeikt ie ook een andere gast af à la Wendy v. Dijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |