Dat is idd veel beter. Daar is ook geen plaatje voor nodig. Op sommige forums vragen ze simpelweg: Hoe heet hetgeen waarop je zit op een fiets? Of, wat is de vierde dag van de week?quote:Op zaterdag 11 april 2009 06:21 schreef maartena het volgende:
Terechte klacht!!
En dat KAN ook allemaal veel makkelijker..... Bijv. door een plaatje te tonen, en er een vraag over te stellen.
[ afbeelding ]
Hoeveel koeien ziet u?
Jij vult dan "drie" in, en verificatie is gedaan.
En de plaatjes kun je natuurlijk veel slimmer maken dan gewoon drie koeien.... moeilijk genoeg voor een bot om het snel te analyseren, maar enorm makkelijk voor een mens.
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:09 schreef sezten het volgende:
Komen mij mijn strot werkelijk uit.
7 nieuwe afbeeldingen gekregen voordat ik, nog steeds enigszins gokkend, de letters goed had.
Klacht:
[ afbeelding ]
Ik moest laatst ook 3 x proberen, ik begon al te twijfelen aan mezelfquote:Op zaterdag 11 april 2009 08:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Idd, ik heb wel eens een registratie moeten stoppen omdat ik die code absoluut niet kon lezen of gokken.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:19 schreef Siniti het volgende:
Ik google erop en kom uit op
[ afbeelding ]
Tot je forum interessant wordt voor spammers en ze een database maken met je vragen + antwoordenquote:Op zaterdag 11 april 2009 08:28 schreef Rasher het volgende:
[..]
Dat is idd veel beter. Daar is ook geen plaatje voor nodig. Op sommige forums vragen ze simpelweg: Hoe heet hetgeen waarop je zit op een fiets? Of, wat is de vierde dag van de week?
Werkt stukken beter.
Pardon.quote:
Vertificatiecodes is 1 woordquote:
Het is verificatiecodes, zonder tquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:11 schreef Stukjekaas het volgende:
[..]
Vertificatiecodes is 1 woord![]()
Maar troost je, 90% van de bevolking op Fok! doet het fout, lijkt het
quote:Op zaterdag 11 april 2009 03:21 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, die eerste moet wel D5 zijn, indien het vier op een rij is.quote:Op zaterdag 11 april 2009 03:21 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |