Dat doe ik zelfs al langer en vind het nog steeds leuk, kom er net vandaanquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien hoeft dat wel helemaal niet. Na 46 jaar vind ik het nog steeds leuk om gewoon op een terras te zitten en om naar mensen te kijken die voorbij komen.
Precies!quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Steams, en dan niet over uiltjes of drinkend wild in het donker, maar over mensen die bij elkaar in een bunker/fort/vesting/hok zitten opgesloten, zonder oliebollen, geweldig
Rancune.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:20 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
sorry hoor, maar dit is gebasseerd waarop?
En?quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:54 schreef enjoybram het volgende:
Zo kom net uit de bunker.... wat is hier loos! Ik ga mij even inlezen! Ps. FokTV is vandaag langs geweest dus binnenkort leuke exclusieve beelden vanuit The Bunker!!
Morgen even naar live and cooking kijken! Eerste blok...
Ik zeg maar zo.. ik zeg maar niets, opvallend is wel dat met name Bart de "lul" is in de ingezonden mededeling van Huub, annex mijn zwager, ik maak mij er niet nog drukker omquote:
Maar huub zegt nergens dat je product/format fout is juist integendeel dat vindt hij heel goed.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:34 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo.. ik zeg maar niets, opvallend is wel dat met name Bart de "lul" is in de ingezonden mededeling van Huub, annex mijn zwager, ik maar mij er niet nog drukker om
Wat ik wel weet... we hebben een top cast! Leuke mannen en vrouwen! Inhoudelijk sterk!
Vandaag is Stefan geweest om te komen filmen, hij kreeg maar weinig tijd omdat er tal van bouwlieden maar een half uur pauze hadden! Sorry Stefan!Maar is vast helemaal top gegaan!
Ik snap Huub ook echt wel! Maar ik sta achter mijn product/format samen met een team van pro's ervaren lieden die ook veel operationele ervaring hebben vanuit verschillende RLS programma's waaronder DGK..... BB......
Polen?quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:34 schreef enjoybram het volgende:
[..]
hij kreeg maar weinig tijd omdat er tal van bouwlieden maar een half uur pauze hadden!
Vanwege de sterk terulopende bouwactiviteiten in Nederland moeten die toch makkelijk voor een prikkie te vinden zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:48 schreef enjoybram het volgende:
Nee geen polen, al zou ik ze nog graag een week willen hebben!
Ja! Of ik!quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Vanwege de sterk terulopende bouwactiviteiten in Nederland moeten die toch makkelijk voor een prikkie te vinden zijn.
Nee maar wel sauzen en stucenquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:30 schreef enjoybram het volgende:
[..]
kun je kabels leggen en matrix systems aanleggen?
ah dat bent u dus...quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:34 schreef XtremeNL het volgende:
Fijn dat er een topcast is, ik baal er van dat ik last minute af moest zeggen.
Nu maar streams in plaats van meedoen dan
Koffie drink ik niet!quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar wel sauzen en stucen
En ik mocht van Bart een keer koffie komen rondbrengen![]()
Ja ik voel me knap lullig, maar waarschijnlijk zou ik anders echt een keer of 10 wegvallen. Als er nog een bunker 2 komt ga ik me van te voren uitgebreid vetmesten en probeer ik alsnog mee te doen!quote:
No worry, gezondheid gaat voor, ps jij had ook een pittig gesprekkie niet? hahaquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:52 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Ja ik voel me knap lullig, maar waarschijnlijk zou ik anders echt een keer of 10 wegvallen. Als er nog een bunker 2 komt ga ik me van te voren uitgebreid vetmesten en probeer ik alsnog mee te doen!
Zo kloptie.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:46 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Koffie drink ik niet!ben van de cola ,sigaretten, en thee... en af en toe eten... en toch heb ik een dikke kop??
Vet gezellig met Bartquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:53 schreef enjoybram het volgende:
[..]
No worry, gezondheid gaat voor, ps jij had ook een pittig gesprekkie niet? haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |