gert?quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:16 schreef Gert het volgende:
Het vorige liedje, was het Karen-liedje. En eigenlijk, was het daarna jouw/ons liedje.Welk
Yoh !! Ik heb al lang een lieve vriend .. Sorryquote:Op zaterdag 11 april 2009 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Kom eens met mooie plannen voor de toekomst.
Leuk.quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Yoh !! Ik heb al lang een lieve vriend .. Sorry
quote:
Wiet ??quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:21 schreef APK het volgende:
Maar zoals je reageert in deze reeks kom je over als een blowende retard.
Wel een paasjoint toch?quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hadden het over een joint, toch?
Moet nog beginnen .. En dan heb je rust van me geloof mequote:
Dan paas pas ik.quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee over het ontmaagden van Arie Boomsma
Nee, alleen vanmiddag. Je kan wel het hele weekend blijven zitten maar 's avonds wordt het toch kouder en 's nacht bedienen ze op een gegeven moment niet eens meer. En de zon is er ook al niet 's nachtsquote:Op zaterdag 11 april 2009 02:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij zou toch het hele weekend op een terras gaan zitten?
Ik zou hem alle hoeken van de kamer laten zien.. En dan op het hoogtepunt vragen Wie is godquote:
God bestaat, dat is bijvoorbeeld het gevoel als je 's morgens je eerste hijs van een peuk neemtquote:Op zaterdag 11 april 2009 02:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou hem alle hoeken van de kamer laten zien.. En dan op het hoogtepunt vragen Wie is god
Hallo.....zit hier met niemand te beppen hoorquote:Op zaterdag 11 april 2009 02:34 schreef Soury het volgende:
Ohh het onder onsje gedoe is aangebroken.. Ik peer um APKToch ben je wel een lieve brombeer..
quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De duivel bestaat trouwens ook, hij heet kaakchirurgter
Morgenvroeg een lekkere zoute haring, op de nuchtere maag. Met een uur ben je weer helemaal okquote:
Vis!quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Morgenvroeg een lekkere zoute haring, op de nuchtere maag. Met een uur ben je weer helemaal ok![]()
Sorry je bent echt niks voor mequote:Op zaterdag 11 april 2009 02:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hallo.....zit hier met niemand te beppen hoor![]()
Ben door God en iedereen verlaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |