abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3763856
Ok, even een situatie schets
We hebben
Mien, meisje
Truus, meisje
Kees, jongen
Piet, jongen
(jah sorry, maar ik heb niet veel inspiratie voor leuke namen )

Mien heeft sinds een half jaar iets met Kees, maar nu, sinds een paar weken, ook iets met Piet!( ) Alleen Kees weet hier niets vanaf (Piet weet overigens wel waar Mien mee bezig is). Nu is Truus dus een hele goede vriendin van Mien, maar ook een super goeie vriendin van Kees. Nu zit ze dus met een dilemma, want ze vindt het absoluut niet kunnen wat Mien doet, maar als ze het tegen Kees verteld, krijg ze knallende ruzie met Mien, en dat wil ze eigenlijk niet aangezien dit zo'n goeie vriendin is (al een aantal jaar). Maar ze vindt het ook ongeloofelijk lullig en heel erg zielig voor Kees, die dus nog nergens vanaf weet!
Met Piet praten is geen optie, want Piet is nogal een lauwe, en die kan het allemaal niet zo veel schelen. Piet en Kees kennen elkaar verder ook niet omdat Piet in dezelfde stad woont als Truus en Mien, maar Kees woont in een heel andere provincie.
Truus heeft hier al met Mien over proberen te praten(en duidelijk laten merken dat ze dit dus geen stijl vindt), maar die werd dus meteen boos.

Ik ken de Truus uit het verhaal dus heel goed, maar ik wist ook niet wat ik hier nou mee aan moest.

Iemand een suggestie?

maandag 8 april 2002 @ 18:12:53 #2
24175 M_tha_Man
Zo ziet een loser eruit:
pi_3763890
hoe heet jij dan? bertha?
pi_3763900
Gewoon aan eh... Kees vertellen Wat heb je aan een vriendin die mensen bedriegt
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 8 april 2002 @ 18:15:06 #4
17841 huupke
RAAAAAAAAAAAAAAAAR
pi_3763908
Nu wanda nog en dan is het feest compleet
Ik Roeleer Heftig
  maandag 8 april 2002 @ 18:16:44 #5
21608 Red-Ace
iNSANE fuckedup
pi_3763925
Degeen (ik weet ffuh niet meer wie ) die dus tussen 2 vuren in zit moet het denk ik, omdat het over alleen maar goede vrienden van elkaar gaat, gewoon domweg bespreekbaar maken. Als er dan al sprake is van een persoon die haar dit kwalijk gaat nemen of verwijten gaat lopen maken, dan weet je gelijk wat je aan iemand hebt! want zij heeft het dan alleen bespreekbaar gemaakt omdat zij ziet dat de een de ander beflikkerd of pijn doet en dat is iets wat zowiezo al niet hoort, laat staan bij vrienden van elkaar!

Ik vind het zelf altijd alleen zo zonde dat dit soort situatie's zo complex komen te liggen en soms zelfs vriendschappen naar de maan helpen! maar echte vriendschappen doorstaan dit soort dingen wel denk ik.... hoop ik!

Bleh!... wat cliché dat laatste!

Cya!!!...

[b]each time i thought i was free... i discoverd a bigger cage![br][url=http://www.kwakkie.com][i]Red-Ace[/i][/url][/b] <<< My Site.
pi_3763944
quote:
Op maandag 08 april 2002 18:12 schreef M_tha_Man het volgende:
hoe heet jij dan? bertha?
Monica

Jah sorry voor die namen hoor! :S

pi_3763969
Gewoon het verkeerde uitje filmen en dan op bezoek bij Jerry Springer.
Of een filmavond bij Kees en dan de 'verkeerde' band tonen.

Maar ik vind het niet kunnen dat iemand vreemd gaat. Als jij dat weet dat dat gebeurd, moet jij er iets van zeggen en niet doen alsof je neus bloedt. Anders zal die Kees heel erg gekwetst worden als hij er uiteindelijk zelf (te laat) achterkomt. Als hij er dan achter komt dat jij dat wist dan wordt hij ook boos op jou.

Maar ik zou het eerst met Mien uitpraten dat die nieuwe relatie niet goed is. Als dat niets helpt, dan zul je het tegen Kees moeten zeggen (of laten zien). Je kunt het Kees niet aandoen als hij later met Mien zijn leven wil/gaat delen terwijl zij hem steevast bedriegt.

Ik wens je veel succes met deze missie.

maandag 8 april 2002 @ 18:49:12 #8
24417 OviivO
** - KONING - **
pi_3764128
quote:
Op maandag 08 april 2002 18:08 schreef SoeperKoe het volgende:
Ok, even een situatie schets
We hebben
Mien, meisje
Truus, meisje
Kees, jongen
Piet, jongen
(jah sorry, maar ik heb niet veel inspiratie voor leuke namen )

Mien heeft sinds een half jaar iets met Kees, maar nu, sinds een paar weken, ook iets met Piet!( ) Alleen Kees weet hier niets vanaf (Piet weet overigens wel waar Mien mee bezig is). Nu is Truus dus een hele goede vriendin van Mien, maar ook een super goeie vriendin van Kees. Nu zit ze dus met een dilemma, want ze vindt het absoluut niet kunnen wat Mien doet, maar als ze het tegen Kees verteld, krijg ze knallende ruzie met Mien, en dat wil ze eigenlijk niet aangezien dit zo'n goeie vriendin is (al een aantal jaar). Maar ze vindt het ook ongeloofelijk lullig en heel erg zielig voor Kees, die dus nog nergens vanaf weet!
Met Piet praten is geen optie, want Piet is nogal een lauwe, en die kan het allemaal niet zo veel schelen. Piet en Kees kennen elkaar verder ook niet omdat Piet in dezelfde stad woont als Truus en Mien, maar Kees woont in een heel andere provincie.
Truus heeft hier al met Mien over proberen te praten(en duidelijk laten merken dat ze dit dus geen stijl vindt), maar die werd dus meteen boos.

Ik ken de Truus uit het verhaal dus heel goed, maar ik wist ook niet wat ik hier nou mee aan moest.

Iemand een suggestie?

MIEN voor het blok zetten!! Zeggen dat als zij het niet zegt, jij het zegt!! (niet dat je dat echt doet), maar je dreigt ermee, zo zal zei er op den duur zelf wel mee komen, iedereen blij!!
Je bent het type meisje dat de wereld best kan missen. Te dom en te lelijk om tegenaan te pissen. Ik heb naar je geluisterd naar je zielige gezeik. Er is maar één conclusie, schat: je vriendje had gelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')