quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:23 schreef FL_Freak het volgende:
In veel gevallen niet de slechtste tijd van het jaar![]()
maar toch is er 1 ding waar ik een hekel heb:
Klacht: Warme/slapeloze nachten dampende hete sex in de duinen!
antiklacht: Rokjes
Seks een klacht?quote:
http://library.stanford.edu/depts/spc/exhibits/Images/51large.jpgquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:32 schreef Zipportal het volgende:
Zomer ook lekker voor mensen met hooikoorts.
warme nachten zijn heerlijkquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:23 schreef FL_Freak het volgende:
Klacht: Warme/slapeloze nachten![]()
Same here en helemaal mee eensquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:51 schreef keienlegger het volgende:
Het heeft hier zojuist keihard gestortregend, met bliksem en al. Het is inmiddels weer strak helder.
Heerlijk zo'n verfrissend buitje. Zo mag de zomer zijn!
In welk gebied van NL woon je? hier is niks aan de hand,gewoon droog.Ik woon in het noorden.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:51 schreef keienlegger het volgende:
Het heeft hier zojuist keihard gestortregend, met bliksem en al. Het is inmiddels weer strak helder.
Heerlijk zo'n verfrissend buitje. Zo mag de zomer zijn!
Zulke baasjes zouden voor de verandering aan een boom geknoopt moeten worden.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:25 schreef Zipportal het volgende:
Dat betekent dat alle huisdieren massaal aan een boom worden geknoopt.
In Amersfoort.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:00 schreef cvboer het volgende:
[..]
In welk gebied van NL woon je? hier is niks aan de hand,gewoon droog.Ik woon in het noorden.
Idd,een verfrissend buitje is lekker
quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:57 schreef Lundegaard het volgende:
Lekker juist, die warme nachten. Heerlijk dat je balzak tegen je been kleeft. Laat de zomer maar komen.
Hoezo "quote:
Nou ik ben nu al schijtziek van al die kikkersquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:26 schreef Specularium het volgende:
Heerlijk, ik kan niet wachten op de wespen en de horzels.
En daar maak je je nú al druk om?quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:23 schreef FL_Freak het volgende:
Klacht: Warme/slapeloze nachten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |