fashion victim alertquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:26 schreef Lort het volgende:
Deze mensen hebben gewoon stijl. Dat jullie onbenullen dat niet hebben is jullie probleem. Maar dan hoef je deze mensen met een uitstekende smaak niet voor af te zeiken.
Kan je wel een beetje lollig lopen doen, maar dit is een serieuze zaak.quote:
Smaak is niet uitstekend, maar een persoonlijk iets.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:26 schreef Lort het volgende:
Deze mensen hebben gewoon stijl. Dat jullie onbenullen dat niet hebben is jullie probleem. Maar dan hoef je deze mensen met een uitstekende smaak niet voor af te zeiken.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:32 schreef Lort het volgende:
[..]
Kan je wel een beetje lollig lopen doen, maar dit is een serieuze zaak.
Dat mensen andere mensen niet respecteren.
Ik ga niet mee met die fashion pandemonium.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:26 schreef Lort het volgende:
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:26 schreef Lort het volgende:
Jij leest mijn gedachten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |