Hey bek houwe over Wilders! Door mensen als jij is Pim er niet meer!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:14 schreef -0- het volgende:
Mensen die gelijk met de PVV gaan gooien.
Dat clubje kan ook beter vandaag dan morgen opgeheven worden.
Niks mis met buitenlanders zolang ze zich maar niet zo misdragen.
De kogel kwam van links!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:18 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Hey bek houwe over Wilders! Door mensen als jij is Pim er niet meer!
MELKERT MOORDENAAR!!88!8!!!8!88!!!!!!6!6!!!!6666!!!!6!6!!66quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:18 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Hey bek houwe over Wilders! Door mensen als jij is Pim er niet meer!
Door stenen naar een trauma-heli te gooien wisten ze anders een interessante draai aan een afgezaagd thema te geven.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:15 schreef Penisbaard het volgende:
Begin die Marokkanen die met dingen gooien ook zat te worden inderdaad, begint wel erg afgezaagd te worden. Laat ze eens iets nieuws verzinnen
En Kok! En die klere van Dam! MOORDENAARS!! En Pim wist het, Pim wist het! Pim heeft ze gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:19 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
MELKERT MOORDENAAR!!88!8!!!8!88!!!!!!6!6!!!!6666!!!!6!6!!66
Maar ze misdragen zich wel degelijk. Volgens jouw redenatie is er dus WEL heel wat mis met buitenlanders. En daarom bestaat de PVV. Als (vooral marokkanen) zich eens zouden gaan gedragen was de PVV in no time weer verdwenen. Maar op het moment zijn ze de grootste in de peiling, dat zegt wel genoeg.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:14 schreef -0- het volgende:
Mensen die gelijk met de PVV gaan gooien.
Dat clubje kan ook beter vandaag dan morgen opgeheven worden.
Niks mis met buitenlanders zolang ze zich maar niet zo misdragen.
Mijn gok blijft staan op Eddy in Overvecht winkelcentrum.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:24 schreef Q. het volgende:
Ik heb nog steeds geen flauw idee waar dit topic over gaat.
Dan zou ik het topic maar even gaan lezen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:24 schreef Q. het volgende:
Ik heb nog steeds geen flauw idee waar dit topic over gaat.
Mwah dit programma wees toch anders uit.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:21 schreef LXIV het volgende:
Van alle onzin die Links over allochtonen verkondigt, over de prachtige cultuurverrijking die in Nederland heeft plaatsgevonden e.d. staat er toch een ding boven water: dat de allochtonen zeker gastvrijer zijn dan de gemiddelde Hollander. (Daar heeft een Brabander verder niks mee te maken)
Dat kan ik me voorstellen, maar dan ook buiten etenstijd.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:30 schreef -0- het volgende:
[..]
bij 1 van mijn allochtone vrienden werd ik er echter vriendelijk doch dringend verzocht op te rotten toen het etenstijd was.
Ah, omdat ik kutmarokkaantjes die met stenen gooien en vervolgens alles in hun schoot geworpen krijgen als beloning veroordeel heb ik meteen iets tegen alle allochtonen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, maar dan ook buiten etenstijd.
dus om jouw domme gedrag te veroordelen moet je persee Marokkaan zijnquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:36 schreef -0- het volgende:
[..]
Ah, omdat ik kutmarokkaantjes die met stenen gooien en vervolgens alles in hun schoot geworpen krijgen als beloning veroordeel heb ik meteen iets tegen alle allochtonen?
Ben je zelf zo'n kutmarokkaan ofzo?
Nee, je bent gewoon wat simpel. No offense.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:36 schreef -0- het volgende:
[..]
Ah, omdat ik kutmarokkaantjes die met stenen gooien en vervolgens alles in hun schoot geworpen krijgen als beloning veroordeel heb ik meteen iets tegen alle allochtonen?
Dit topic? Daar staat niets zinnigs in.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:28 schreef -0- het volgende:
[..]
Dan zou ik het topic maar even gaan lezen.
Ah! Dat zou kunnen. Maar dat haal ik nergens uit de rest van dit topic. Wat was daar dan mee?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mijn gok blijft staan op Eddy in Overvecht winkelcentrum.
Ik zat vroeger op de Bilderdijkschool in A'dam west, en dat was een christelijke basisschool met ongeveer 50% moslimkinderen. Daar kwamen we dus ook vaak over de vloer voor partijtjes, etc.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:30 schreef -0- het volgende:
[..]
Mwah dit programma wees toch anders uit.
Verder verschilt het gewoon.
Bijna alle Nederlandse vrienden en kennissen kan ik gewoon langskomen en vervolgens mee-eten als ik onaangekondigd in de buurt ben. bij 1 van mijn allochtone vrienden werd ik er echter vriendelijk doch dringend verzocht op te rotten toen het etenstijd was.
Nee. Kijk even op het CBS voor de cijfers.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:59 schreef Santello het volgende:
idiots het verschilt per persoon, welk afkomst dan ook
Feiten die je niet aanstaan simpelweg leugens noemen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:51 schreef Marocboy het volgende:
Leugens topic!
Same here! Nu is het ook gewoon zo dat 'die' mensen niets anders zijn dan 'het kwaad'quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:19 schreef Bredewout92 het volgende:
Ik ken bijna van elke afkomst wel aardige mensen. Behalve Marokkanen.
QFT!quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:46 schreef Bredewout92 het volgende:
Wat mij zo irriteert aan Marokkanen is dat ze steeds klagen over hoe ze gediscrimineerd worden terwijl ze zelf vaak op de verzorgingsstaat teren. Nog erger zijn de Marokkanen die zo trots zijn op dat ze marrokaans zijn en altijd zeggen hoeveel beter Marokko dan Nederland is maar toch blijven ze in nederland wonen ipv terug te gaan naar Marokko
Onderbouwen? Generaliseren? Helpen het probleem op te lossen? Hmm... er mist iets in je bericht...quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:46 schreef Bredewout92 het volgende:
Wat mij zo irriteert aan Marokkanen is dat ze steeds klagen over hoe ze gediscrimineerd worden terwijl ze zelf vaak op de verzorgingsstaat teren. Nog erger zijn de Marokkanen die zo trots zijn op dat ze marrokaans zijn en altijd zeggen hoeveel beter Marokko dan Nederland is maar toch blijven ze in nederland wonen ipv terug te gaan naar Marokko
Zie --> Mekiquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:46 schreef Bredewout92 het volgende:
Ze kunnen die terugreis toch ook niet betalen, logisch toch?quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:46 schreef Bredewout92 het volgende:
Pas was er zo'n oudere Marokkaan op tv die ook allemaal zat af te geven hoe slecht en zondig Nederland was. Toen de reporter hem ook de vraag stelde waarom hij niet terug ging zei hij schaamteloos: "Uitkering"quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:46 schreef Bredewout92 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |