abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_236854
het is de moeite niet om hier nog iets zinnigs neer te zetten want juul werkt er direct mee af.
  zondag 26 december 1999 @ 19:46:00 #2
1169 BigDick
size DOES matter
pi_236855
waar gaat het over?
je klinkt boos, maar heeft de oorzaak zich wel op dit forum gevormd?
de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
pi_236856
ja bigdick
juul voegt zo maar vanalles samen of verwijdert topics die niet dubbel zijn of nog niet oud
doe mij danny of phileine maar terug.
pi_236857
Volgens mij jij alles niet helemaal begrijp
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zondag 26 december 1999 @ 21:27:00 #5
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_236858
Tja, misschien dat deze (m.i. onterechte) frustraties op het feed-back forum thuishoren ????? Er worden namelijk ontzettend veel dubbele dubbele dubbele topics aangemaakt, en zo zie je door het oerwoud het bos niet meer, dus probeer je associatieve vermogens eens e vergroten, en gewoon te posten in een bestaand topic in plaats van voor ieder wissewasje een topic te openen.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_236859
Hoop niet dat ik nu "schooljufferig" doe maar juist voor dit soort reacties heb ik het topic geopend over het moderaten in het BB-forum. i/s/Forum21/HTML/003037.html die dus.
We horen het graag als er klachten zijn over het moderaten, (mag ook in een mailtje naar juul@fokzine.nl of phileine@fokzine.nl) Als je uitlegt wat je dwars zit kunnen wij misschien uitleggen waarom we doen wat we doen, of een en ander veranderen, ok?
mooi he, alles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')