Irma was juist erg goedquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:08 schreef TrailerTrash het volgende:
Luigiano & irma in de sing off denk ik...
lisa op 6??quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:08 schreef scanman01 het volgende:
1 - Rachel
2 - Hester
3 - Irma
4 - Whatever
5 - Roan
6 - Lisa
Volgens mij was het verhaal dat ie naar iemand (denk nGordon) toe was gegaan met iets in de trand van: "Joh, je hebt wel echt m'n avond verpest..." met in zijn woorden een overduidelijke grijns erbij en een vriendschappelijk stootje tegen z'n schouder. En dat die ander toen naar hem toe was gekome van: "Wil je me NOOIT, MEER, ZO aanraken!!!!!"quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach kom, Gordon is softer en liever dan ooit voor zijn doen vanavond!
Roan en Lisa onderaan? Wat heb jij toch een vreemde smaakquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:08 schreef scanman01 het volgende:
1 - Rachel
2 - Hester
3 - Irma
4 - Whatever
5 - Roan
6 - Lisa
Ja, ze was wel goed, maar die anderen waren verrassend beter. Lisa's optreden was de minste van haar tot nu toe. Normaal hoort ze bij de twee besten van X factor.quote:
Nee, Luigiano, Jamal en Revn Ros onderaan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Roan en Lisa onderaan? Wat heb jij toch een vreemde smaak
een soort van jerney kaagman met af en toe een koortsstuipquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:10 schreef Jojoortje het volgende:
Wat vonden jullie trouwens van Hester? Heb haar niet gezien
Ze heeft het nadeel dat ze zo goed is. Van anderen valt het nog op als ze goed zijn itt vorige shows, maar bij haar niet meer. Dat moet je niet vergetenquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ze was wel goed, maar die anderen waren verrassend beter. Lisa's optreden was de minste van haar tot nu toe. Normaal hoort ze bij de twee besten van X factor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |