beginweken zijn meer dan erg moeilijk, zeg maar gerust gruwelijk moeilijk. ik heb het na een week of twee opgegeven omdat ik totaal uitgeput was. ik kon eigenlijk niet meer wakker blijven. heb daarna wel zo ongelofelijk lekker geslapen, dat was alle ellende bijna waard. maar ik was eigenlijk wel benieuwd of iemand het zou halen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:30 schreef MacorgaZ het volgende:
Er stond toch juist dat de beginweken erg moeilijk zouden zijn, en daarna minder? Je moet toch juist eerst helemaal aanpassen voordat het echt werkt?
Als ik de tijd ervoor zou hebben dan zou ik het proberen, misschien dat het in de zomervakantie er nog van komt, maar het was van tevoren gewoon duidelijk dat je lichaam een tijdje nodig heeft om er aan te wennen, en juist wanneer hij in de overgangsfase (denk ik) zit stopt hij ermee.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Willen alle mietjes roepers dit zelf ook proberen? ( Ook al zijn ze waarschijnlijk gewoon aan 't trollen. )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |