Dat je niet wegging maar gewoon in de kelder zou gaan fokken?quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn papa heeft mijn mobiel afgepakt en nu mag ik vanavond niet weg omdat ik geen mobiel heb, wat klopt er niet?
hoezo heeft ie dat gedaan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn papa heeft mijn mobiel afgepakt en nu mag ik vanavond niet weg omdat ik geen mobiel heb, wat klopt er niet?
dat hij je mobiel afpakt om je thuis te laten blijven beter was hij duidelijker en had gelijk gezegd je mag niet wegquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
Mag = kan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
potverdikkie zat ik net 10 minuten op sc te wachten, moest ik hem zelf openenquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:11 schreef dagdag het volgende:
[..]
potverdikkie zat ik net 10 minuten op sc te wachten, moest ik hem zelf openen
Jij niet hoor laiverdquote:
hij zit in mijn ps3quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:11 schreef dagdag het volgende:
remlof, kan je even kijken waar sackboy is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |