quote:
Er is er een jarig hoera, hoera, dat kun je wel zien dat zijn wij! En wie jarig is trakteert. Dus geven wij vandaag gewoon nog even een 42PFL7403D/10 weg. Hadden we nog over uit de inboedel van PowNed. Wat u moet doen? Gewoon in een paar zinnen uitleggen waarom u GeenStijl leest en raden hoeveel reacties onze Joris de afgelopen zes jaar voor zijn kiezen heeft gekregen. Dus bijvoorbeeld: ik lees GeenStijl omdat het kan en ik denk dat er in 6 jaar tijd toch zeker 1.000.000 reacties zijn geplaatst. Voor de inzender die daar het dichtste bij zit en die tevens onder woorden weet te brengen waarom hij of zij hier regelmatig te vinden is, staat een 42” LCD televisie van Philips klaar. Opdat de programma’s van PowNed straks kraakhelder uw woonkamer binnenkomen. Inzenden kan tot vanavond 00.00 uur. De uitslag volgt dit paasweekeinde. Succes, wij gaan weer verder met kaarsjes uitblazen...
http://www.geenstijl.nl/m(...)eft_we.html#comments
Fijn voor je, maar wij geven hier geen ruk om geenstijl.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:05 schreef DikVoormekaar het volgende:
Ben zojuist op GS ingelogd en heb het topic alhier vermeld !!
Praat voor jezelf en niet voor anderen met je stijlloze post.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:07 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Fijn voor je, maar wij geven hier geen ruk om geenstijl.
Ik ben inderdaad dermate stijlloos dat geenstijl me drie keer van hun trieste site heeft afgetieft. Dat viel me dermate tegen van die lui, dat ik het eigenlijk wel welletjes vond.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:08 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Praat voor jezelf en niet voor anderen met je stijlloze post.![]()
Iedere man heeft z'n grens.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad dermate stijlloos dat geenstijl me drie keer van hun trieste site heeft afgetieft. Dat viel me dermate tegen van die lui, dat ik het eigenlijk wel welletjes vond.
Dus zelfs geenstijl vond je te ver gaan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad dermate stijlloos dat geenstijl me drie keer van hun trieste site heeft afgetieft. Dat viel me dermate tegen van die lui, dat ik het eigenlijk wel welletjes vond.
Het ging elke keer om iets heel anders dan waarom ik hier normaal gesproken geband wordt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:40 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Dus zelfs geenstijl vond je te ver gaan?
Je liet je communistische denkbeelden botvieren? Eigen schuld.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:41 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Het ging elke keer om iets heel anders dan waarom ik hier normaal gesproken geband wordt.
Eerder m'n conservatieve en libertarische.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:43 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Je liet je communistische denkbeelden botvieren? Eigen schuld.
In dat geval heb ik niks gezegd.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:48 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Eerder m'n conservatieve en libertarische.
Omdat TV's voor mannen zijn. Keukens voor vrouwen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:52 schreef Taurus het volgende:
Waarom staat er geen mooie mannenkont op die flatscreen?
Ik heb een flatscreen in mijn keukenquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:54 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Omdat TV's voor mannen zijn. Keukens voor vrouwen.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik bedien hier de afstandsbedieningquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:54 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Omdat TV's voor mannen zijn. Keukens voor vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |