Er zijn denk ik nog betere centrale verdedigers dan Ramos te vinden en niet echt betere rechtsbacks dan Ramos.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja dat kan nog dat ligt aan de kwaliteit en voertaal van mij centrale verdedigers
De wereldtop van dit moment vind ik Ramos, Daniel Alves, Maicon en nog 2 anderen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Er zijn sowieso weinig betere rechtsbacks dan Ramos op dit moment.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
De wereldtop van dit moment vind ik Ramos, Daniel Alves, Maicon en nog 2 anderen.
Gelukkig kijken we niet alleen naar dit moment, want Thuram is natuurlijk beter dan Ramosquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Er zijn sowieso weinig betere rechtsbacks dan Ramos op dit moment.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
De wereldtop van dit moment vind ik Daniel Alves, Ramos, Maicon en nog 2 anderen.
Tof, m'n beoogde CM wegquote:Op zaterdag 11 april 2009 07:57 schreef sjimz het volgende:
7e Ronde
7e ronde, 1e keuze, 193e totaal: Fabio Grosso [Joris33]
7e ronde, 2e keuze, 194e totaal: Gilberto Silva [Tim86]
7e ronde, 3e keuze, 195e totaal: Marek Jankulovski [Breach]
7e ronde, 4e keuze, 196e totaal: Maicon [sjimz]
7e ronde, 5e keuze, 197e totaal: Adriano Leite Ribeiro [knoekie]
7e ronde, 6e keuze, 198e totaal: Rubén Baraja [LitmanenAFCA]
[ afbeelding ]
Maar wel eerst online komen, terwijl je te laat bent?quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:14 schreef behangplakker het volgende:
Keuze van PhifeDawg komt aan het einde van de middag, hij is paar dagen weg en ik neem het over maar ik heb me verslapen en moet nu voetballen![]()
Ik denk toch dat sezten weleens gelijk zou kunnen hebbenquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar wel eerst online komen, terwijl je te laat bent?
Kom op, hij heeft toch gewoon een lijstje gegeven?
Als ie in een dolle bui een van die keiharde schoten afvuurt, dan kan ie aardig nuttig zijnquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Adriano is wel een leuke joker, speel je met 10 of met 11?
Kom op, je bent online, je hebt waarschijnlijk een lijstje van iemand anders en je kunt geen eens posten?quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik denk toch dat sezten weleens gelijk zou kunnen hebben
Dat bedoel ik. Ik geloof helemaal niet dat hij die spelers voor die andere gozer post. Hij heeft het team overgenomen en heeft geen tijd om spelers te zoeken. Dat is wat anders.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kom op, je bent online, je hebt waarschijnlijk een lijstje van iemand anders en je kunt geen eens posten?.
Ach ja, het is toch niet te controleren - het is te hopen voor PhifeDawg dat zijn buurjongen het niet voor hem verkloot.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:34 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik geloof helemaal niet dat hij die spelers voor die andere gozer post. Hij heeft het team overgenomen en heeft geen tijd om spelers te zoeken. Dat is wat anders.
En dan ook nog posten, dat vind ik echt triest. But that's me.
Maar ik vind dit dus stukken irritanter dan het gebeuren rondom Mike afgelopen week. Het is zoals RM zei, als je dat lijstje hebt, kun je gewoon de eerste naam posten. Als je dan toch post. Dit is gewoon bewust het spel vertragen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ach ja, het is toch niet te controleren - het is te hopen voor PhifeDawg dat zijn buurjongen het niet voor hem verkloot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |