Rijstquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:52 schreef Piaf het volgende:
Iemand oplossingen wat ik kan eten dat goed reageerd op mn vloeibare darminhoud?
Eerst proberen voor je begint te zeurenquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:57 schreef Piaf het volgende:
Dan moet ik op mn kop gaan staan..... dan komt het alleen ala tubgirl due to gravity weer terug
das denk ik geen goede manier voor bijbaantje, mits je een goed afwaterings systeem kan aanbieden...
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:57 schreef rockstah het volgende:
pics
Ts kan dus ook uit zijn mond kakker?quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:03 schreef tisauch het volgende:
Interessant Ts, je bent bang dat als je moet niezen dat je meteen ook je broek hoest.
-edit-quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:57 schreef rockstah het volgende:
pics
Je zult hem sowieso diep in moeten brengen anders valt hij er natuurlijk uit.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:03 schreef Piaf het volgende:
En als ik dan ga zitten? dan moet ik naar een dokter met een kurk in mn darmkanaal
Ik ga voor 3 keer, wie biedt meer.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:22 schreef Tokamak het volgende:
Hoe vaak is TS al geweest sinds de OP?
Precies. En je kan Moby Dick naspelen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:09 schreef makkie88 het volgende:
is toch lekker? hoef je iig niet schoon te vegen, alleen ff afdrogen, gewoon handdoek pakken?
meer vezels etenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |