abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 april 2009 @ 23:41:36 #101
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_68257530
quote:
Het verhaal is nog niet rond. Hij had ook verhalen over de maffia. Hij heeft zogezegd 4 jaar bij de maffia gezeten. Van zijn 10de tot zijn 14de. Hij had vele grote drugssmokkels meegedaan en hij was een goede schutter

Tvp, amusant topic.
pi_68257716
De maffia heeft graag kinderen in haar gelederen, vooral 10 jarigen Hoe jonger hoe beter! Ze recruiteren ook al peuters
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_68285126
Mijn excuses aan TS! Ik dacht eerst dat ze een grap maakte, maar dit klinkt toch wel heel erg echt.. Veel sterkte ermee!
pi_68288429
Op de een of andere manier vind ik nog steeds niet dat je hem zomaar moet afschepen.
Los van het feit dat ie veel liegt, en je niet kan vertrouwen wat ie zegt over wat ie mee heeft gemaakt.

Dat kan je ook tegen hem zeggen, wanneer ik met iemand goed op kan schieten boeit me zijn levensverhaal niet, maar hoe het daar en dan is (ja en vertrouwen hebben; maar wel op een ander vlak dan wat hier beschreven wordt)
Ik doe niet meer aan een signature
pi_68298079
quote:
Het verhaal is nog niet rond. Hij had ook verhalen over de maffia. Hij heeft zogezegd 4 jaar bij de maffia gezeten. Van zijn 10de tot zijn 14de. Hij had vele grote drugssmokkels meegedaan en hij was een goede schutter. Zegt hij nu dat hij er maar twee jaar bij was en dat Lydia, de persoon die hem erbij betrokken had, hem graag had en hem dus af en toe eens meenam.
en in de weekenden klust hij bij als piraat in de golf van Aden.

[ Bericht 0% gewijzigd door de201koning op 23-04-2009 13:16:33 ]
pi_68299564
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 23:49 schreef Isabeau het volgende:
De maffia heeft graag kinderen in haar gelederen, vooral 10 jarigen Hoe jonger hoe beter! Ze recruiteren ook al peuters
Nou ja, de kinderen van de 'families'. Dat zou nog kunnen .. net zoals kinderen van asociale families die op heel jeugdige leeftijd al pa & ma helpen met inbreken.. Door het wc-raampje naar binnen kruipen en de voordeur openmaken ofzoiets..

Alleen als je opgroeit in dat wereldje, kom je er niet zo gemakkelijk meer uit denk ik.. En op 10 jarige leeftijd solliciteren bij een clan, voor tijdelijk werk, nah.. Ik denk het niet
En daarna een hoge positie in het leger. Tuurlijk.
pi_68302265
Lijkt me slim om hem toch een keer te benaderen, evt met een andere goede vriend/vriendin van hem. Het is echt niet gezond om in een leven vol leugens te zitten. Laat hem in elk geval merken dat je weet dat hij liegt, dat je het vervelend vindt, maar laat ook merken dat je hem niet direct laat vallen als vriend (kan nl veel meer aan de hand zijn dan gewoon 'opscheppen', evt dwangmatig leugenaar...) en ook al heeft hij een probleem, neem aan dat je wel goed met elkaar overweg kan, afgezien van de leugens...
Veel succes ermee iig!
pi_68316176
Je kan nog best ver komen met liegen: schouwburgdirecteur verzon CV

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 29 april 2009 @ 22:16:21 #109
213998 Samba-boy
MarcMarie's Pruikendrager
pi_68513909
Hou op, dit hele topic is gewoon een grap. Voor je het weet is dit topic omgetoverd in een vervolg op Dagboekvaneenkindermeisje.nl, of is het gewoon Haye van der Heyden die nieuwe ideeen voor Kinderen geen Bezwaar wilt krijgen

Nu serieus: Het is gewoon lomp dat die "vriend" van je zo doet. Ik zou zeggen: Confronteren met die leugens van 'm.

Ok, nog 1 keer: Geef acht!
Echt waar!
pi_68514214
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 23:49 schreef Isabeau het volgende:
in zo'n luier past wel een pak coke
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  donderdag 30 april 2009 @ 00:47:24 #111
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_68518771
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 19:37 schreef Iblis het volgende:
Het klinkt misschien heel onwaarschijnlijk dat mensen zulk soort zaken verborgen kunnen houden, maar eigenlijk is het niet zo raar. Natuurlijk, in een normale vriendschap zul je de partner snel tegenkomen, maar mensen zijn meestal niet wantrouwig genoeg. Daarom bestaan programma's als Kassa! en opgelicht ook.

Maar om eens een bekend voorbeeld te noemen: Boudewijn Büch, wat die de wereld allemaal niet in heeft geholpen.
Ik heb het ook wel eens meegemaakt. Een date die wedstrijden aikido deed en zwarte band had terwijl hij nog niet op aikido zat. Die lessen had wanneer hij ze niet had. Die zogenaamd moeilijkheden had met mensen en daarom niet echt online kon komen.

Dan nog niet te spreken van een meisje dat ik ken dat hele vakanties bij elkaar verzind, vriendjes, zelfs ziektes.
~I tried to be diplomatic, but mostly I just lied a lot.~
pi_68528456
quote:
Op donderdag 30 april 2009 00:47 schreef Elfy het volgende:

Dan nog niet te spreken van een meisje dat ik ken dat hele vakanties bij elkaar verzind, vriendjes, zelfs ziektes.
Komt heel erg veel voor
pi_68534802
Hij heeft ook NLD . misschien heeft dit een aanleiding tot zijn leugens?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')