dat weet ik zo niet, maar ze hebben me toen opgemeten en deze fiets was voor mijn lengte, en ik ben ongeveer 1, 80mquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:24 schreef Kadooosh het volgende:
Lijkt me handig om de framemaat te melden.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:12 schreef nachtdier3 het volgende:
Ik heb een appeltjesgroene ervan
Prima fietsen!
ik heb de marktplaatsprijzen bekeken en dan zsit ik al vrij laag vind ik, maar bieden staat vrijquote:Op zaterdag 11 april 2009 03:32 schreef Sport_Life het volgende:
tvp, twijfel nog tussen een (semi)-mountainbike of een wielrenfiets.
Als je wat met de prijs zakt maakt het de keus voor mij ook wat makkelijker trouwens...
Zal het wel 57 zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:09 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat weet ik zo niet, maar ze hebben me toen opgemeten en deze fiets was voor mijn lengte, en ik ben ongeveer 1, 80m
mmm, 300 vind ik toch echt aan de weinige kantquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:14 schreef montoya_fan het volgende:
Hierbij een bod van 300 euro. Mijn vraag daarbij is of je misschien ook nog bijhordende schoentjes hebt.
venrayquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:22 schreef montoya_fan het volgende:
Hmmm... moet nog even overleggen. Waar is de fiets eventueel op te halen?
primaquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:37 schreef montoya_fan het volgende:
Oei, dat is niet helemaal in de goede richting![]()
Mocht ik niks anders vinden dan kom ik later dit weekend wel weer even langs in dit topic
het sttat er trouwens gewoon op zie ik nuquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:24 schreef Kadooosh het volgende:
Lijkt me handig om de framemaat te melden.
nope, schoenen zijn uiteraard wel gedragen dus aan de onderkant zit er slijtage op, maar niks ernstigsquote:Op maandag 13 april 2009 13:01 schreef WasQ het volgende:
Is er helemaal niets mis mee? Ook niet met schoenen?
ok, ga ik regelenquote:Op maandag 13 april 2009 14:44 schreef WasQ het volgende:
Foto's zijn altijd goed natuurlijk. Ook van de fiets zelf
okquote:Op woensdag 15 april 2009 09:40 schreef WasQ het volgende:
Thanks, ik denk er nog even over na. Goed aanbod, lijkt me, maar ik wil me even wat verdiepen in het aanbod en de andere opties...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |