SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP: FokWiki/Singles
Dat zei ik niet, ik vind een mooie vrouw best leuk om naar te kijken, ik zei dat het me niet boeit waar JIJ naar kijkt, soort van desinteresse in Jan-Beton zeg maar.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:29 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Nee hoor... echt niet, he?! Je kent de 'dames' wel van hun 'lelijk opgemaakte koppen met getoupeerde haren?! Is het soms de denial-mode van de vrouw?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:41 schreef Howl het volgende:
Geweldige TT! Moet J-B maar een nieuw topic openen als hij de oude sluit. En ik ben naar huis toe.
Bye
Ik woon voor een park..quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:43 schreef Espabilado het volgende:
Denk dat ik maar een grasveldje ga opzoeken
quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had ook net een topic gemaakt, maar dacht: nog even kijken of er niet al eentje is
Hij heette: Zijn niet geïnteresseerd in Jan-Beton
buitensex?quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:43 schreef Espabilado het volgende:
Denk dat ik maar een grasveldje ga opzoeken
Oow, verleidelijk!quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:44 schreef Murmeli het volgende:
jullie moeten voortaan sneller zijn dan kwaakvaak. kwaakvaak is vaak te lui voor een echte OP
wie gaat er mee naar de grote markt zometeen? wij zijn er denk ik met een half uur ofzo
quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:44 schreef Murmeli het volgende:
jullie moeten voortaan sneller zijn dan kwaakvaak. kwaakvaak is vaak te lui voor een echte OP
wie gaat er mee naar de grote markt zometeen? wij zijn er denk ik met een half uur ofzo
wat is de grote markt?quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:44 schreef Murmeli het volgende:
Moet dat dan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Fijn, TT's die nergens op gebaseerd zijn
Ik woon in een dorp, ongeveer hetzelfdequote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar dènk jij wel niet aan zeg!!
Dat dóe je toch niet!![]()
Je doet mij denken aan één van mijn favoriete topics: fotos van eendequote:Op vrijdag 10 april 2009 15:58 schreef kwaakvaak het volgende:
precies!... wan van die fotoreportage's op lokatie is het altijd jammer dat er een of ander aandachtsgeil meisje constant voor de lens is gaan zitten
En dan allergie hebben voor de zon. Dat is echt balen zeg.quote:
Sorry ik heb al andere plannen. En Den Haag is toch wat te ver.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:44 schreef Murmeli het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |