Ff opbouwenquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
Sinds maanden weer is gefietst en gelijk 40km , voel het nu weer overal
Ik wil binnenkort ook weer beginnen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
Sinds maanden weer is gefietst en gelijk 40km , voel het nu weer overal
Of betere aangepaste schoenen nemen die de 'klappen' beter opvangtquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ff opbouwen.
Ik krijg een beetje last van een knie met 't hardlopen. Moet es proberen ergens op zachtere ondergrond te lopen.
Zou ook kunnen idd.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Of betere aangepaste schoenen nemen die de 'klappen' beter opvangt
Zal es bij een goede toko binnenwandelenquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik krijg normaal vrij snel last van mijn enkels, maar met de nieuwe aangepaste loop schoenen
Die prijs is per 1000 echt wel onderhandelbaar dan heb je ze voor 0,50 cent incl 3fm logo eropquote:
Klinkt inderdaad fijntjesquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:46 schreef -Hans- het volgende:
Iemand iets meer info over deze plaat??! Klinkt goed namelijk !
Heb jij wel is op de loopband gestaan met een camera erop die je volgt qua lopen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zal es bij een goede toko binnenwandelen.
eensquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb jij wel is op de loopband gestaan met een camera erop die je volgt qua lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |