Want er is een beter alternatief voor nieuwsgroepen? En kom aub niet aan met torrentsquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:17 schreef amvrosios het volgende:
Nieuwsgroepen zijn sowieso voor nep nerds.
upc
- ja
- ja
- ja snelste van nederland (volgens de commercial)
- ja,absoluut.
Ik woon in Haarlem. En volgens dit nieuwsbericht is Haarlem de eerste grote stad in Nederland met glasvezelbedrading.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:13 schreef amvrosios het volgende:
alles in nederland kan dat wat jij verwacht,de prijzen... daar moet je toch zelf achteraan.......
hoe snel wil je dat je verbinding is?
is er glasvezel beshikbaar?
adsl/kabel?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:14 schreef Biogarde het volgende:
Ziggo.
- Ja
- Ja/nee
- Ja (gegarandeerde snelheid)
- Ik heb er geen problemen mee.
Dat is wel zo inderdaad.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:14 schreef __Saviour__ het volgende:
voor nieuwsgroepen kom je toch al snel bij een betaalserver terecht als je een retentie van meer dan enkele dagen wilt
Fxp,Torrents,pubs,RS-Premium............quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:18 schreef Biogarde het volgende:
Want er is een beter alternatief voor nieuwsgroepen? En kom aub niet aan met torrents![]()
Kazaa natuurlijk!quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Want er is een beter alternatief voor nieuwsgroepen? En kom aub niet aan met torrents![]()
Al eens overwogen met iemand te praten? Mijn godquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:28 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Fxp,Torrents,pubs,RS-Premium............
sowieso,alles beter als die zielige kut groepen.... dat is voor mensen die willen patsen met hun enorme hoeveelheid gedownload spul,en het 9 van de 10 keer ook nog eens aan alle ooms en tantes verkopen voor schofterige prijzen.... ja! jullie waren de raten die de fxp scene bijna dood trapte.... jullie allemaal! schoften! teringlijders!! "vroegah" draaide het nog om je respect verdienen,en niet afentoe in je handjes klappen als je verbinding niet helemaal plat geleecht wordt door een stel mongolen die nooit niks terug zullen geven...
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:28 schreef amvrosios het volgende:
[..]
sowieso,alles beter als die zielige kut groepen.... dat is voor mensen die willen patsen met hun enorme hoeveelheid gedownload spul,en het 9 van de 10 keer ook nog eens aan alle ooms en tantes verkopen voor schofterige prijzen.... ja! jullie waren de raten die de fxp scene bijna dood trapte.... jullie allemaal! schoften! teringlijders!! "vroegah" draaide het nog om je respect verdienen,en niet afentoe in je handjes klappen als je verbinding niet helemaal plat geleecht wordt door een stel mongolen die nooit niks terug zullen geven...
Joh ben je je pilletje vandaag vergeten in te nemen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:28 schreef amvrosios het volgende:
[..]
nee joh, napster! alles gewoon zippen, hernoemen naar .mp3 en je kunt het allemaal delen!quote:
Door toedoen van een of andere wormpje is mijn internetverbinding tweemaal in ongeveer één jaar gebruikt voor het versturen van spam. (zonder mijn medeweten uiteraard). Nu dreigt Telfort bij een volgende kaping de internetverbinding stil te leggen. Dat risico wil ik niet lopen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:00 schreef online het volgende:
Wat betaald TS voor zijn abbo en ben je er tevreden mee?
Ik heb een telfort 20Mb abbo voor 19.95 en betaal 6.95 per maand voor binaries.
Totaal 26.90 voor snel internet en een retentie van 200+ dagen.
Klantenservice geen ervaring mee, lijntje is altijd up and running.
[verkapte-kansloze-nerd-mode] Niemand wil met mij pratenquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Al eens overwogen met iemand te praten? Mijn god
Komop zeg. Niet vechten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:28 schreef amvrosios het volgende:
[..]
wat dan???quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bedoel je dat nou positief of negatief?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:08 schreef badboynova het volgende:
valt weer mee dat niemand tweakdsl (met ze tweak newsgroep die dan gratis is) op noemt.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:28 schreef amvrosios het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |