Snowgoon is mij te grof, daar reageer ik niet meer op.quote:Op zondag 19 april 2009 21:06 schreef macca728 het volgende:
[..]
Moet je aan SNowgoon vragen, hij weet vast wel of het GVB deze stempelkaarten ook heeft.
Zijn antwoord : het is maar TIJDELIJK
![]()
![]()
![]()
Dank je, misschien gelooft Snowgoon het nu wel en bied hij zijn excuses aan aan mijquote:Op zondag 19 april 2009 21:08 schreef Colnago het volgende:
Regels compensatiekaart,
Stempel bij andere vervoerder (niet RET)
Gestempeld tot en met zone waarin overstapstation ligt
Per reis (heen en terugrit) is 1 keer gestempeld, een stempel is 1,50 euro waard
Bij indienen compensatieverzoek wordt strippenkaart of kopie meegestuurd
Kilometervergoeding is alleen van toepassing indien niet buiten de overstapzone is gereisd.
Per reis heeft iemand recht op 1 maal compensatie (ook al werd meer dan 1 keer overgestapt)
Regeling geldt niet voor CXX Voorne-Putten
Als iemand extra stempelt (dus tot eindzone i.p.v. overstapzone) dan wordt dit niet vergoed
Per reis dus 1 maal compensatie en om het allemaal nog wat ingewikkelder te maken moet je je strippenkaart of een kopie daarvan meesturen.
hahaha gelijk heb jequote:Op zondag 19 april 2009 21:09 schreef Colnago het volgende:
[..]
Snowgoon is mij te grof, daar reageer ik niet meer op.
De reisadviezen die ik voor een dergelijke reis krijg zijn via de NS, niet met de metro.quote:Op zondag 19 april 2009 21:05 schreef macca728 het volgende:
[..]
omdat je die toch niet gelooft, het staat zelf op de RET site, je krijgt 2x HET BASISTARIEF VERGOED PER REIS.
vb ? okvan Ridderkerk naar Bergschenhoek bv, eerst met Qbuzz naar Kralingse Zoom, dan met metro naar Alexander, dan met Qbuzz verder naar Bergschenhoek
en dit scenario kan je voor alle plaatsen rond Rotterdam bedenken en ook rond Zoetermeer en Den Haag,
Misschien gaan ze straks in 1 keer de OV chipkaart invoeren bij alle OV bedrijvenquote:Op zondag 19 april 2009 21:04 schreef Colnago het volgende:
[..]
Hahaha, en dan krijg je straks zeker ook van dat soort kaarten bij Connexxion en dergelijke bedrijven?
Het zou toch makkelijker worden dan stempelen en dan moet je dus gaan stempelen en compensatiekaarten gaan halen.
Misschien kun jij dan een goed voorbeeld geven van een reis met NIET-RET-bus/tram, RET-Metro, NIET-RET-bus/tram.quote:Op zondag 19 april 2009 21:08 schreef Colnago het volgende:
Regels compensatiekaart,
Stempel bij andere vervoerder (niet RET)
Gestempeld tot en met zone waarin overstapstation ligt
Per reis (heen en terugrit) is 1 keer gestempeld, een stempel is 1,50 euro waard
Bij indienen compensatieverzoek wordt strippenkaart of kopie meegestuurd
Kilometervergoeding is alleen van toepassing indien niet buiten de overstapzone is gereisd.
Per reis heeft iemand recht op 1 maal compensatie (ook al werd meer dan 1 keer overgestapt)
Regeling geldt niet voor CXX Voorne-Putten
Als iemand extra stempelt (dus tot eindzone i.p.v. overstapzone) dan wordt dit niet vergoed
Per reis dus 1 maal compensatie en om het allemaal nog wat ingewikkelder te maken moet je je strippenkaart of een kopie daarvan meesturen.
Wie heeft het over 1x per dag dan ?quote:Op zondag 19 april 2009 21:12 schreef snowgoon het volgende:
[..]
De reisadviezen die ik voor een dergelijke reis krijg zijn via de NS, niet met de metro.
WAAR STAAT DAT JE MAAR 1 KEER PER DAG OM DIE COMPENSATIE MAG VRAGEN?
quote:Op zondag 19 april 2009 21:09 schreef Colnago het volgende:
[..]
Snowgoon is mij te grof, daar reageer ik niet meer op.
Nee hoor. Ga jij nou maar een realistisch voorbeeld geven van dat probleem van jou.quote:Op zondag 19 april 2009 21:15 schreef macca728 het volgende:
[..]
Wie heeft het over 1x per dag dan ?
Moeilijk begrijpend lezen ?
ja hoor gaat hij mijn vb ook nog in twijfel trekken HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 19 april 2009 21:12 schreef snowgoon het volgende:
[..]
De reisadviezen die ik voor een dergelijke reis krijg zijn via de NS, niet met de metro.
WAAR STAAT DAT JE MAAR 1 KEER PER DAG OM DIE COMPENSATIE MAG VRAGEN?
Tuurlijk gah ik jou in twijfel trekken. Je bent zo onbetrouwbaar als de pest met je vage voorbeelden.quote:Op zondag 19 april 2009 21:18 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja hoor gaat hij mijn vb ook nog in twijfel trekken HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ik ben in 20 min op R'dam Alexander met bus en metro, welke trein moet ik nemen dan vanaf Ridderkerk ?
Heb ik allang gedaan, hier is het bewijsquote:Op zondag 19 april 2009 21:18 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Nee hoor. Ga jij nou maar een realistisch voorbeeld geven van dat probleem van jou.
Volgens mij zit je weer een probleem te verzinnen wat er helemaal niet is.
DIT KAN JE DOEN VOOR ALLE PLAATSEN RONDOM ROTTERDAM.quote:Op zondag 19 april 2009 21:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
Heb ik allang gedaan, hier is het bewijs
Mind you, voor het eerste gedeelte kan je beter 145 nemen, dan kom je namelijk gelijk aan bij Kralingse Zoom
dan moet je de metro ook nemen naar Alexander
invullen Riederborgh, Ridderkerk
eindpunt Dorpsstraat Bergschenhoek
http://www.9292ov.nl/9292ov1.asp
quote:Op zondag 19 april 2009 21:18 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Nee hoor. Ga jij nou maar een realistisch voorbeeld geven van dat probleem van jou.
Volgens mij zit je weer een probleem te verzinnen wat er helemaal niet is.
ja als de ene site dit zegt, ga je lekker kijken op de andere site. Logisch tochquote:Op zondag 19 april 2009 18:37 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Dan ga je even zoeken op de RET site bijvoorbeeld en vind je http://www.ret.nl/service(...)dere-vervoerder.aspx
[..]
En dit is natuurlijk een tijdelijke situatie.
Misschien want bovengenoemde stempelkaart geldt alleen bij de RET als je gebruik maakt van de metro.quote:Op zondag 19 april 2009 21:04 schreef Colnago het volgende:
[..]
Hahaha, en dan krijg je straks zeker ook van dat soort kaarten bij Connexxion en dergelijke bedrijven?
Het zou toch makkelijker worden dan stempelen en dan moet je dus gaan stempelen en compensatiekaarten gaan halen.
Daar krijg ik geen enkele keer een overstap naar de metro als advies.quote:Op zondag 19 april 2009 21:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
Heb ik allang gedaan, hier is het bewijs
Mind you, voor het eerste gedeelte kan je beter 145 nemen, dan kom je namelijk gelijk aan bij Kralingse Zoom
dan moet je de metro ook nemen naar Alexander
invullen Riederborgh, Ridderkerk
eindpunt Dorpsstraat Bergschenhoek
http://www.9292ov.nl/9292ov1.asp
Welke lange protesten zijn er in Rotterdam geweest om die restitutie te krijgen?quote:Op zondag 19 april 2009 21:35 schreef macca728 het volgende:
[..]
Misschien want bovengenoemde stempelkaart geldt alleen bij de RET als je gebruik maakt van de metro.
Als de OV chipkaart verder wordt ingevoerd, krijg je natuurlijk meer situaties waar je teveel betaalt en daar moet dan weer een nieuwe restitutieregeling komen (na lange protesten van reizigers en gemeenteraad)
Wat krijg jij dan als advies ? Met de trein ? Die rijdt niet in Ridderkerk en om in Alexander te komen moet ik de bus nemen en metro.quote:Op zondag 19 april 2009 21:41 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Daar krijg ik geen enkele keer een overstap naar de metro als advies.
Als jij een via reis wilt maken, dan is dat jouw probleem. Zou niet weten waarom de RET daar aan moet meewerken.
Ik heb precies overgenomen wat jij zei en maandag rond het middag uur ingesteld.quote:Op zondag 19 april 2009 21:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
moet je het goed intikken en de reisdatum op maandag zetten, want op zondagavond is het OV hier ruk.
Ne het is niet mijn probleem want ik moet DOOR DE RET dubbel betalen.
En dat krijg i.t.t. wat de RET niet volledig vergoed
zeg ik dat ? Nee Snowgoon, andermaal goed lezen Snowgoonquote:Op zondag 19 april 2009 21:42 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Welke lange protesten zijn er in Rotterdam geweest om die restitutie te krijgen?
Je hebt vast wel een link naar een krantenartikel daarover.
heb ik niet nodig, want ik heb abonnementquote:Op zondag 19 april 2009 21:45 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Ik heb precies overgenomen wat jij zei en maandag rond het middag uur ingesteld.
Heb je die reis al eens gemaakt en die compensatie kaart ingevuld?
Dus er waren helemaal geen lange protesten van reizigers en gemeenteraad over de restitutie in Rotterdam, dat het in andere steden gaat gebeuren is een zoveelste hersenspinsel waar jij geen onderbouwing voor hebt.quote:Op zondag 19 april 2009 21:49 schreef macca728 het volgende:
[..]
zeg ik dat ? Nee Snowgoon, andermaal goed lezen Snowgoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |