abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 april 2009 @ 20:45:01 #276
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_68215555
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:41 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Gelukkig geef jij het goede voorbeeld hoe het wel moet
Daar ben ik net als vele anderen mee gestopt omdat het geen enkele zin heeft bij jou. Je verdomd het om te reageren op opmerkingen. Wanneer je gewezen wordt op je eigen posts sla je de reacties maar over enz.
En ja, daar stoor ik mij aan omdat het op deze manier nooit een discussie wordt. Wat het heeft niet eens de kans gehad om een fatsoenlijke discussie te worden omdat je al 15 topics op rij loopt te zuigen en te trollen.

Ik ben niet tegen de OV chipkaart in zijn algemeenheid. Ik ben alleen wel tegen het geforceerd invoeren terwijl het systeem nog stampvol kinderziektes zit. De reiziger is de dupe en dat kan en mag nooit de situatie zijn waar voor gekozen wordt. Qbuzz stelt niet voor niets de invoering uit (reden is niet belangrijk). Het ding is te snel ingevoerd onder teveel (politieke) druk waardoor het overduidelijk weer een gedrocht is wat er koste wat kost moet komen.

Daar heb ik dus moeite mee. Verder zie ik ook echt wel voordelen alleen hadden de uitzonderingen op de standaard situaties wat meer tijd mogen krijgen in het ontwerp stadium. Zelfs dat loop je op alle momenten te vergoeilijken en dan vind jij het vreemd dat men jou aanziet voor de nieuwe spindoctor van de OV chipkaart.

En nu ben ik klaar, stik lekker in die kut kaart van je
Neerkomen wel!
pi_68216094
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:45 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

Daar ben ik net als vele anderen mee gestopt omdat het geen enkele zin heeft bij jou. Je verdomd het om te reageren op opmerkingen. Wanneer je gewezen wordt op je eigen posts sla je de reacties maar over enz.
En ja, daar stoor ik mij aan omdat het op deze manier nooit een discussie wordt. Wat het heeft niet eens de kans gehad om een fatsoenlijke discussie te worden omdat je al 15 topics op rij loopt te zuigen en te trollen.

Ik ben niet tegen de OV chipkaart in zijn algemeenheid. Ik ben alleen wel tegen het geforceerd invoeren terwijl het systeem nog stampvol kinderziektes zit. De reiziger is de dupe en dat kan en mag nooit de situatie zijn waar voor gekozen wordt. Qbuzz stelt niet voor niets de invoering uit (reden is niet belangrijk). Het ding is te snel ingevoerd onder teveel (politieke) druk waardoor het overduidelijk weer een gedrocht is wat er koste wat kost moet komen.

Daar heb ik dus moeite mee. Verder zie ik ook echt wel voordelen alleen hadden de uitzonderingen op de standaard situaties wat meer tijd mogen krijgen in het ontwerp stadium. Zelfs dat loop je op alle momenten te vergoeilijken en dan vind jij het vreemd dat men jou aanziet voor de nieuwe spindoctor van de OV chipkaart.

En nu ben ik klaar, stik lekker in die kut kaart van je
Ik verdom het om te reageren op opmerkingen? Wat een flauwekul.
ov chip kaart perikelen # 15
ov chip kaart perikelen # 15

2 willekeurig uitgebreide reacties uit dit topic. Hoezo reageer ik daar niet op opmerkingen?

Ja ik ben wat selectiever met reageren. Na 14 delen gezannik heb ik alles al wel een keer gehoord en niet de illusie dat bepaalde mensen ook maar iets positief willen zien aan de OV chipkaart. Vind je het gek dat ik dan niet altijd meer de moeite neem om op alles te reageren?

Wat mij betreft was deze discussie al na een paar delen gestopt. Maar jij en een aantal anderen moeten maar door gaan met zeuren en klagen. Prima, maar ga dan niet lopen janken dat het mijn schuld is dat dit gezeur al 15 delen doorgaat.
  maandag 20 april 2009 @ 21:14:00 #278
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_68216890
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:56 schreef snowgoon het volgende:

[..]
dat dit gezeur al 15 delen doorgaat.
Nog een paar posts en dan is dit topic ook weer vol. Kunnen we allemaal wat anders gaan doen
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_68217202
Ik begrijp niet dat mensen die niet over iets willen discussieren dat toch blijven doen

In andere topics krijgen zulke mensen een ban, waarom hier niet ?
pi_68217354
Kan iemand zijn transacties al zien van de laatste weken op de OV chipkaart site ?
pi_68217541
quote:
Op maandag 20 april 2009 21:20 schreef macca728 het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen die niet over iets willen discussieren dat toch blijven doen

Mensen die een andere mening hebben dan jij een ban geven. Gaat lekker!

Ga je nog een keer uitleggen waarom je over die verwachte lange protesten bent begonnen of blijf je dat gewoon negeren?

Mede door dat soort kinderachtig gedrag van jou zijn er al 14 delen volgeluld.
pi_68217596
quote:
Op maandag 20 april 2009 21:14 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Nog een paar posts en dan is dit topic ook weer vol. Kunnen we allemaal wat anders gaan doen
Ja goed plan!
Ga dat eens doen. Ga gewoon rustig wachten tot de OV chipkaart helemaal ingevoerd is en alle OV bedrijven zeggen dat ze er niks meer aan gaan veranderen.
  maandag 20 april 2009 @ 21:36:22 #283
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_68217943
quote:
Op maandag 20 april 2009 21:28 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Ja goed plan!
Ga dat eens doen. Ga gewoon rustig wachten tot de OV chipkaart helemaal ingevoerd is en alle OV bedrijven zeggen dat ze er niks meer aan gaan veranderen.
quote:
Op maandag 20 april 2009 21:20 schreef macca728 het volgende:

Echt veel discussie is het niet geweest hier, het kwam niet eens tot welles-nietes , en dat is best wel jammer want het blijft een interessant onderwerp.
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_68218068
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:34 schreef macca728 het volgende:

[..]

Haha, wat zijn die gebouwen dan naast de metro, ondergrondse flats ?
Het grootste gedeelte ligt boven de grond hoor in Rotterdam

Jij weet ook dat je chipkaart je stamkaart wordt en je verplicht in en uit moet checken in een tram bij gebruik chipkaart ?
Wel je stamkaart, maar niet je kaart er naast, waar mee je je "identificeert" en je je abonnement dus rechtvaardigt bij controle. En ja dat weet ik, ik heb zelf zo'n ding
pi_68218346
quote:
Op maandag 20 april 2009 21:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Wel je stamkaart, maar niet je kaart er naast, waar mee je je "identificeert" en je je abonnement dus rechtvaardigt bij controle. En ja dat weet ik, ik heb zelf zo'n ding
nou blijkbaar niet, want je checkt niet in in de tram.
Nou nog 1 keer uitleggen, je abonnement staat op je chipkaart, bij controle leest de controleur je chipkaart.

dat papiertje ernaast heb je omdat bij bussen niet van de RET de chipkaart niet geldig is en de buschauffeurs geen uitleesapparaat hebben.

Dat papiertje gaat dus verdwijnen zodra de chipkaart overal geldig is

EEN kaart voor het hele OV
pi_68218905
Zeg Macca. Kunnen we na 14 delen niet gewoon de conclusie trekken dat jij niets goeds wilt zien in die kaart en dat jij vanalles verzint om die kaart af te kraken?
Zoals gisteravond dus weer gaan sugereren dat de compensatie regeling alleen maar tot stand kan komen na veel protesten.
  maandag 20 april 2009 @ 22:34:27 #287
67725 Dulk
Taweret
pi_68220896
quote:
Op maandag 20 april 2009 10:37 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wat leuk weer een lancune in het systeem. En het zou toch zo waterdicht worden. Hoe wil de ret dat gaan oplossen. Moeten er in bussen en trams dan ook maar van die metropoortjes komen.
de oplossing is dat nadat je 3x (achter elkaar of met een teller weet ik even niet) "vergeten" bent om uit te checken je kaart geblokkeerd wordt. Je dient dan met je kaart naar een servicepunt te gaan.
Een RET medewerker kan dan de blokkade ongedaan maken.
namaste
pi_68221401
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:34 schreef Dulk het volgende:

[..]

de oplossing is dat nadat je 3x (achter elkaar of met een teller weet ik even niet) "vergeten" bent om uit te checken je kaart geblokkeerd wordt. Je dient dan met je kaart naar een servicepunt te gaan.
Een RET medewerker kan dan de blokkade ongedaan maken.
maar je krijgt geen boete toch ?

dan kan je het wel even blijven doen, zeker als de chipkaart kandelijk ingevoerd wordt
pi_68222813
quote:
Op maandag 20 april 2009 21:57 schreef snowgoon het volgende:
Zeg Macca. Kunnen we na 14 delen niet gewoon de conclusie trekken dat jij niets goeds wilt zien in die kaart en dat jij vanalles verzint om die kaart af te kraken?
Zoals gisteravond dus weer gaan sugereren dat de compensatie regeling alleen maar tot stand kan komen na veel protesten.
* LeeHarveyOswald eens is.

Het is nog wachten op de argumenten dat het formaat van de kaart toch wel onhandig is, precies even groot als je pinpas, dat de kleur niet mooi is, en dat hij toch maar weinig kaarten ziet met mooie foto's dr op.
  donderdag 23 april 2009 @ 10:26:41 #290
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_68296350
Wow!!!! Ik kan nu op de website mijn transactieoverzicht bekijken, geniaal!!!

Ok, ik kan nu, 23/04, de transacties bekijken van de 14e, maar hey, een kniesoor die daar op let.

Ge-wel-dig dit!!!
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_68311945
quote:
Op donderdag 23 april 2009 10:26 schreef Mr.J het volgende:

Ok, ik kan nu, 23/04, de transacties bekijken van de 14e, maar hey, een kniesoor die daar op let.

Ge-wel-dig dit!!!
Geweldig he, ik kan alle transacties zien tot 13/4
Dat betekent dat je pas na meer dan 1 week je transacties kan zien, die in fete al na 5 miinuten beschikbaar zouden kunnen zijn voor de gebruiker, GEWELDIG !!

Gisteren bleef trouwens een poortje bij Beurs hangen, het saldo van degene die was gepasseerd bleef staan en het poortje blef ook open staan, storing.

Ook bij Slotlaan was 1 van de slechts 3 poortjes buiten gebruik.
Bij Zuidplein weigerde 1 van de poortjes bij mijn voorganger, bij de 2de poging werd het scherm wel groen.
Ik blijf dat vreemd vinden, dat een poortje rood blijft als je wel goed incheckt, ik zi edat regelmatig
pi_68311962
dubbel
pi_68314965
quote:
Op donderdag 23 april 2009 10:26 schreef Mr.J het volgende:

Ge-wel-dig dit!!!
Hoevaak ging jij je strippenkaart nalopen op de reizen die je hebt gemaakt?
pi_68315407
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:14 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Hoevaak ging jij je strippenkaart nalopen op de reizen die je hebt gemaakt?
jij begrijpt misschien niet dat er talloze mensen zijn in deze maatschappij de reiskosten van het OV vergoed krijgen. De enige manier met de chipkaart om dat te krijgen is via internet.

En dat werkt dus niet goed, vanwege een storing die al 2 jaar duurt, wat niet mijn verklaring is maar de verklaring van de klantenservice van de OV chipkaart
pi_68315503
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:27 schreef macca728 het volgende:

[..]

jij begrijpt misschien niet dat er talloze mensen zijn in deze maatschappij de reiskosten van het OV vergoed krijgen. De enige manier met de chipkaart om dat te krijgen is via internet.

En dat werkt dus niet goed, vanwege een storing die al 2 jaar duurt, wat niet mijn verklaring is maar de verklaring van de klantenservice van de OV chipkaart
Kulargument. Met een strippenkaart moest je ook wachten totdat de kaart vol was.

En bij een maandabbo hoef je nu ook niet te wachten totdat je al je reisjes gemaakt hebt.
pi_68315670
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:29 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Kulargument. Met een strippenkaart moest je ook wachten totdat de kaart vol was.

En bij een maandabbo hoef je nu ook niet te wachten totdat je al je reisjes gemaakt hebt.
Nee maar jij wilt het niet begrijpen, jij moet bewijzen waar je bent geweest voor je werkgever, bij een strippenkaart weet je werkgever wat het tarief is, bij de OV chipkaart niet. Bovendien moet je papieren bewijs overleggen, een strippenkaart is dat al, bij de OV chipkaart moet je dat zelf overleggen, een uitdraai VIA INTERNET. En nee via een automaat kan dat ook niet, want daar ziet je alleen de laatste 10 transacties.

Bij een maandabonnement niet wachten ? verklaar ?
En kom niet met dat papieren abonnement naast je chipkaart aan, want die gaat verdwijnen als de chipkaart landelijk ingevoerd is, maar dat begrijpt ook niet iedereen hier.
pi_68316018
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:33 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee maar jij wilt het niet begrijpen, jij moet bewijzen waar je bent geweest voor je werkgever, bij een strippenkaart weet je werkgever wat het tarief is, bij de OV chipkaart niet. Bovendien moet je papieren bewijs overleggen, een strippenkaart is dat al, bij de OV chipkaart moet je dat zelf overleggen, een uitdraai VIA INTERNET. En nee via een automaat kan dat ook niet, want daar ziet je alleen de laatste 10 transacties.

Bij een maandabonnement niet wachten ? verklaar ?
En kom niet met dat papieren abonnement naast je chipkaart aan, want die gaat verdwijnen als de chipkaart landelijk ingevoerd is, maar dat begrijpt ook niet iedereen hier.
Moet je bewijzen waar je bent geweest voor de werkgever? Wat een onzin.
Hoe gebeurde dat dan bij een maandabbo of strippenkaart?
pi_68316208
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:44 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Moet je bewijzen waar je bent geweest voor de werkgever? Wat een onzin.
Hoe gebeurde dat dan bij een maandabbo of strippenkaart?
Doe eens een gok

Hoe kan je de chipkaart beoordelen, als je niet weet hoe het werkt met strippenkaart ?
pi_68316334
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:48 schreef macca728 het volgende:

[..]

Doe eens een gok

Hoe kan je de chipkaart beoordelen, als je niet weet hoe het werkt met strippenkaart ?
Volgens mij weet ik prima hoe het werkt met de strippenkaart. Die geeft nergens aan waar iemand is geweest, hooguit een zone.
Dus ik zou niet weten hoe de werkgever dan precies kan weten waar iemand geweest is.
pi_68316792
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:51 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Volgens mij weet ik prima hoe het werkt met de strippenkaart. Die geeft nergens aan waar iemand is geweest, hooguit een zone.
Dus ik zou niet weten hoe de werkgever dan precies kan weten waar iemand geweest is.
Nee je weet niet hoe hetw erkt met de strippenkaart, dat blijkt

Kan de werkgever dat niet dan ?

Als je niet weet hoe de strippenkaart werkt, hoe kan je dan de chipkaart beoordelen ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')