zet is neer dat plaatje als je het nog kan vinden..... als ik het intik krijg ik helemaal geen afbeeldingenquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh god dat heb ik ook gegoogeld vanmiddag.. Kreeg een bewegend plaatje btw.. Zo moeilijk lijkt het me niet
Ga het ook even google kijken of ik een gokje wat dat betreft kan wagen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh god dat heb ik ook gegoogeld vanmiddag.. Kreeg een bewegend plaatje btw.. Zo moeilijk lijkt het me niet
explicit shit blabla...quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
zet is neer dat plaatje als je het nog kan vinden..... als ik het intik krijg ik helemaal geen afbeeldingen![]()
en nu wil ik wel eens zien ook.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel knap als je dan vast komt te zitten.
En ook wel zielig, want ze deden juist zo hun best om hun relatie nieuw leven in te blazen.
Maar misschien is zoiets als dit dan juist wel goed.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
klopt toch niet..... ze had d'r knieën in haar nek.....quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel knap als je dan vast komt te zitten.
En ook wel zielig, want ze deden juist zo hun best om hun relatie nieuw leven in te blazen.
Het ziet er normaal uit, maar die vrouw verkrampte en toen zoog ze vacuum denk ikquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
klopt toch niet..... ze had d'r knieën in haar nek.....![]()
dit is vrij normaaltoch?
Lijkt me wel ja. Maar los daarvan, hoe kun je nou "vast" komen te zitten dan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
dit is vrij normaaltoch?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
explicit shit blabla...Toch zit dat been anders hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel knap als je dan vast komt te zitten.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ja heb het net ook opgezocht, maar zelfs wij als 40+ vinden dit dus normaal. En lenig hoef je er niet eens voor te zijn hoor.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
dit is vrij normaaltoch?
quote:
Ja bij dat bewegende beeldje zit dat been van die man heel ergens anders dan op de foto's die ik gezien heb.quote:
Da's net zoiets als patat met zonder mayonaisequote:Op vrijdag 10 april 2009 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Vaak ga ik er ook voor uit mijn bed en dan met zonder licht naar buiten kijken.
we gaan het gewoon dit paasweekend allemaal uitproberen en dan verslag doen hierquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:30 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja bij dat bewegende beeldje zit dat been van die man heel ergens anders dan op de foto's die ik gezien heb.
Tis nacht sukkelquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:30 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja bij dat bewegende beeldje zit dat been van die man heel ergens anders dan op de foto's die ik gezien heb.
Oh ik snap het al is natuurlijk een variant op het standje.
Ik vraag het even aan mijn man wat hij ervan vindt. Momentquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]
we gaan het gewoon dit paasweekend allemaal uitproberen en dan verslag doen hier![]()
wie niet komt opdagen morgen ligt dus in een kramp......![]()
![]()
die vindt het wel best denk ik ......quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:34 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ik vraag het even aan mijn man wat hij ervan vindt. Moment
Zo niet is een scheve schaats altijd handigquote:
Ik was nog ff aan het bijlezen en vraag me af waar die onweer blijft.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja...... laten we het maar weer over het weer hebben.... veiliger
Ja hij vindt het een goed idee, vroeg of ik naar nog meer kamasutra standjes wilde zoeken die getest moeten worden.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo niet is een scheve schaats altijd handig
Als het nog langer duurt weten we het antwoordquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:36 schreef FANN het volgende:
we wachten met spanning op het antwoord van de husband van Lies
Tofquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:36 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja hij vindt het een goed idee, vroeg of ik naar nog meer kamasutra standjes wilde zoeken die getest moeten worden.
Ik google wel ffquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:36 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja hij vindt het een goed idee, vroeg of ik naar nog meer kamasutra standjes wilde zoeken die getest moeten worden.
![]()
Als je net naar het noorden had gekeken had je het zien weerlichten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik was nog ff aan het bijlezen en vraag me af waar die onweer blijft.
Nee is niet handig in mijn geval, heb de jackpot getroffen na eerst met een grote sof getrouwd te zijn geweest dus bij deze kijk ik alleen maar naar het schaatsen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo niet is een scheve schaats altijd handig
Kijk en daarom bof ik zo. Dat is hier al in bettie gezet door mijn jackpotquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:39 schreef FANN het volgende:nou moet ik de sfeer weer effe verpesten met een huishoudelijke mededeling......
ik moet de afwas nog doen.......![]()
maar gaan jullie effe verder heb ik wat te lezen strakkies......
Pics or it didn't happen gaat zeker te ver?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:36 schreef lies1958 het volgende:
[..]
![]()
Wat jij wil maakt niet uit hoor. Alleen niet al te moeilijk of te vermoeiend hoor. Heb niet zo een goede conditie.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen gaat zeker te ver?
Zeker gaaf vrouw werpen ipv dwergwerpen. Nieuwe sport. Is mijn man in het nadeel ik heb een paar kilo extra.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:43 schreef Soury het volgende:
Niks te doen met kamasutra maar kwam deze tegen en is wel gaaf
[ afbeelding ]
Ik zie daar wat anders in... Dat ie haar ten aller tijden wil redden. Gut ben ik zo bloemigquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:46 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Zeker gaaf vrouw werpen ipv dwergwerpen. Nieuwe sport. Is mijn man in het nadeel ik heb een paar kilo extra.
Door d'r aan haar oren op zijn rug te dragen? De Romeo.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:52 schreef Soury het volgende:
Ik zie daar wat anders in... Dat ie haar ten aller tijden wil redden. Gut ben ik zo bloemig
Volgens mij trekt hij haar aan haar haren op zijn rug mee. Dan wil ik liever niet gered worden op die manier.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie daar wat anders in... Dat ie haar ten aller tijden wil redden. Gut ben ik zo bloemig
Ik weet niet wat het is .. Maar nogmaals het komt me als desperate en samen zijn overquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Door d'r aan haar oren op zijn rug te dragen? De Romeo.
En haar tiet kijkt me aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |