Nee, over het algemeen eet ik niet zoveelquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een avond duurt best lang, dat krijg je toch wel weg dan?
Jups, uit een Europees land, 2500 kilometer verderop.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:13 schreef Marrije het volgende:
Wat een foto NMNS, brrr.
Hoi!quote:
quote:
Spreek je wel vaker wartaal Marrijequote:Op vrijdag 10 april 2009 20:37 schreef Marrije het volgende:
nou, als Angela aan de beurt is om een kandidate te verliezen dan Irma graag
x-factor taal NMNSquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Spreek je wel vaker wartaal Marrije![]()
Dan had jij het ook niet verdiend Gertquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier hetzelfde Deisy. Ik ging extra vroeg richting huis, nog even lekker doezelen in de achtertuin dacht ik. Stond er eerst 11 kilomter file vanwege een ongeluk, en tegen de tijd dat ik eindelijk m'n dorp inreed was het al betrokken. En normaal denk je dan: "helaas pindakaas", maar nu dacht ik "godverdomme sterf allemaal maar". Kun je zo es hebben hè.
Hoe smaakte de champignonsoep en wat heb je er doorheen gemikt vandaag?
Begrijp er niks vanquote:
Ah dat kijk ik morgen terugquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zit er eigenlijk niet zo in en heb net weggezapt![]()
Ik kijk nu naar de leugen regeert.
als je die xl oid mag geloven was de selectieronde wel succesvolquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:42 schreef lies1958 het volgende:
de nieuwsinfo qua bunker valt wel helemaal stil he. Zouden er wel genoeg aanmeldingen zijn binnengekomen. Er was tot de 5e april dat er aangemeld kon worden he.
Ja tis zo alweer afgelopen en dan is er niks meer op tv. Niks leuks in elk geval. Tenminste, niet wat ik leuk vindquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |