Eerst dit nog he?quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog een paar maandjes, dan is het weer zover![]()
Op nr 2 staanquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat deed hij daar terwijl je naar hem keek?![]()
Nee!quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Okay, ik had mij voorgenomen om niemand de dood toe te wensen hedenavond, maar...quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Moet ie mij hebben dan ofzo.. Kale fatso opzouten !!!!quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee gek, ik ben het er niet mee eens troela, ze moeten van je afblijvuh![]()
Maar dit is natuurlijk koren op de molen van APK, want je slaat de plank nu mis
Als je het maar laatquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, ik had mij voorgenomen om niemand de dood toe te wensen hedenavond, maar...![]()
![]()
![]()
Denk dat je je blocknote tevoorschijn moet halen .. (oh en een pen)quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, ik had mij voorgenomen om niemand de dood toe te wensen hedenavond, maar...![]()
![]()
![]()
Heerlijk!quote:
Je geilt op je eigen YT postquote:
Het is inmiddels slechte zaterdag.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet 'm een beetje gunstig stemmen op "Goede Vrijdag"
Ga ik nu doenquote:
Godver ik las iemandquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Over zeven postings gaan we hier verder [TBO SC#19] Waar we niemand kruisigen
Nee joh, natuurlijk wenst hij je dat niet écht toequote:Op zaterdag 11 april 2009 01:44 schreef Soury het volgende:
Kut zal je zien dat ze toeslaan in de Coentunnel als ik erin zit Ja dat wensen sommige me toe bespaard APK weer een post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |