hij ziet alleen vrouwen met burka'squote:Op vrijdag 10 april 2009 12:25 schreef Joooo-pi het volgende:
Zie je de vrouwen niet in korte rokjes ? Wat hebben ze dan aan?
Ik heb het even voor je aangepast. Snap je het nu wel?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:25 schreef Joooo-pi het volgende:
Zie je de vrouwen niet in korte rokjes ? Wat hebben ze dan aan?
Ja dat motiveert ze inderdaad wel om gewoon op hun monitor te kijken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:25 schreef Biancavia het volgende:
Zo, ik ga even mijn rokje aantrekken en langs kantoren wandelen.
Als je knap bent mag dat, anders niet. Ik kan dat helaas niet beoordelen in je fobo.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:25 schreef Biancavia het volgende:
Zo, ik ga even mijn rokje aantrekken en langs kantoren wandelen.
idd...quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:37 schreef J.Herrer het volgende:
Als het mooi weer is ben je niet verplicht om op het werk te komen
Heel veel mensen weten dat alleen niet
geen boerkini's?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hij ziet alleen vrouwen met burka's
Toch mijn cao eens nakijken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:37 schreef J.Herrer het volgende:
Als het mooi weer is ben je niet verplicht om op het werk te komen
Heel veel mensen weten dat alleen niet
Achtertuin werkt ook niet faalhaas.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:41 schreef whataboutit het volgende:
Ik zit in de zon maar er lopen hier geen chickies in rokjes rond, en de zon is vaak achter de wolks
Ik heb een bordje neergezet waarop staat "lekkere chickies hierheen" en dan een pijl naar de achtertuin. Maar ik denk dat er geen lekkere chickies zijn hierquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:43 schreef leetzors het volgende:
[..]
Achtertuin werkt ook niet faalhaas.
Zie de post boven die van jou.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:34 schreef valek het volgende:
[..]
Als je knap bent mag dat, anders niet. Ik kan dat helaas niet beoordelen in je fobo.
Wehehe !!#!#!!!11! FAILquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:29 schreef valek het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je aangepast. Snap je het nu wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |