quote:Wanneer ik mijn email adres <prive>@live.nl als mijn email wil invullen in mijn profiel zegt hij dat het geen echte email is, terwijl dit wel is!
Zou dit kunnen worden opgelost?
Mvg, Cahir
ZIET DIE TUTHOLA DAN NIET DAT ER EEN @ IN MIJN EMAIL STAAT!quote:Beste Cahir,
Bedankt voor je e-mail.
Uit je e-mail begrijp ik dat als je e-mailadres invult in je profiel dat je de melding krijgt dat het geen echt e-mailadres is. Wanneer je voor het @ een ander teken gezet hebt wordt het e-mailadres gezien als geen echt e-mailadres. Ik adviseer je een ander e-mailadres intevullen.
Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Hi
nerd ik was aan het editten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:15 schreef de_boswachter het volgende:
Offtopic posts verwijderd.
Aha. Als je even gewacht had had je dat een heleboel energie bespaart. Ik had het nl. al voor je gedaan.quote:
Precies. Je moet nooit editten. De modjes ruimen de rotzooi wel opquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha. Als je even gewacht had had je dat een heleboel energie bespaart. Ik had het nl. al voor je gedaan.
Nee, mijn mail is iets met een 0 en _ erin en voor de rest normale letters.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:17 schreef -En4Cer- het volgende:
Heb je die mail letterlijk zo naar haar gestuurd? Want volgens mij is zij zo dom dat ze denkt dat <prive>@live.nl jouw emailadres isEn dat het dus niet werkt vanwege die < >
Mensen die van hun email een kermisattractie makenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:19 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nee, mijn mail is iets met een 0 en _ erin en voor de rest normale letters.
Klopt wat een lutsers bij HIquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:17 schreef -En4Cer- het volgende:
Heb je die mail letterlijk zo naar haar gestuurd? Want volgens mij is zij zo dom dat ze denkt dat <prive>@live.nl jouw emailadres isEn dat het dus niet werkt vanwege die < >
Je weet ook dat orange niet meer bestaat (althans niet in Nederland)?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:15 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat het hi is. Beter orange
quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:29 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je weet ook dat orange niet meer bestaat (althans niet in Nederland)?
MIjn echte mail stond erin..quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:23 schreef lordtaco het volgende:
[..]
Klopt wat een lutsers bij HI. Ik zou er even op reageren en je echte e-mail erin zetten.
Beiden bezet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet slecht, wat ik er zo van kan zien dan
.
De kansen op een trio zijn inderdaad miniem, maar 't valt te proberen natuurlijk. Anders moet ik maar met 1 genoeg nemenquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Beiden bezet.
Maar goed: Alles kan kapot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |