Eensch, bij het lezen van de TT zat ik hier op mijn werk reeds met mijn broek op mijn knieenquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:41 schreef Posdnous het volgende:
Klacht 3: een topic over een meisje in de trein op een zonnige dag dat niet over rokjes of tieten of pijpbeurten of zulks gaat.
Failer!
Zulke meisjes moet je dom houdenquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:53 schreef leetzors het volgende:
Ik denk nou komt het, TS heeft een mooi verhaal over 2 schoonheden, maar nee, hij vertelt hoe ze Obama niet kennen, wat boeit het? Zolang ze lekker zijn.
Ja, maar nu is hij president van amerika gworden.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:42 schreef J.Herrer het volgende:
Obama is toch zo'n terroristenleider die al 8 jaar verstopt zit?
Klacht1: Mensen die anderen afluisteren en geen audio of video beeld erbij voegen zijn zulke emo'squote:Op vrijdag 10 april 2009 10:40 schreef Magereheinus het volgende:
Ik zat dus zo in de trein, niets aan het handje.
Terwijl ik de krant las, ving ik een gesprek op van 2 meisjes. Zegt op een gegeven moment een zo meisje vol verbazing: O is Obama de president van Amerika? Dat wist ik niet.
Dus ik van WTF en dat andere meisje vond zo iets normaal. Vervolgens moesten ze er nog samen om lachen ook, omdat die andere opbiechte ook enorm stupide te zijn.
Klacht1: Mensen die geen besef hebben van wat er in de wereld gebeurd.
Klacht2: Mensen die trots zijn op hun geringe kennis
quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:19 schreef Joooo-pi het volgende:
Pics?
quote:
Ik zou het niet eens zo gek vinden, een gemiddelde Amerikaan weet toch ook niet wie minister-president van Nederland is?quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:43 schreef sinadO het volgende:
Ik geloof er geen kont van. Zo dom is niemand. Serieus. HOAX topic. En anders hoop ik dat je d'r nummer hebt want die heb zelfs jij zo het bed in geluld. Kun je eindelijk eens neuken TS.
heb ik je niet hard genoeg geslagen? Terug in je bed!quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:58 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens zo gek vinden, een gemiddelde Amerikaan weet toch ook niet wie minister-president van Nederland is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |