Ik zie wel hoe het looptquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je hebt Nina ook al eens gezien natuurlijk. Dan is het wel zo leuk om samen met C naar een band te gaan.
Probeer hem over te halen.
Aangezien ik slechts een gepeupelbandje heb denk ik dat ik niet in de gelegenheid zal zijnquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:58 schreef MaJo het volgende:
Veel plezier vanavond nemdoe de Dewaele broertjes maar de groeten van mij
had een backstage bandje dus even met ze gechilled
Wark zequote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:27 schreef Nembrionic het volgende:
Was het dus tóch dit weekend de bedoeling en 9 mei wilde hij zijn verjaardagsfeest geven
En nu gaan we een maandag misschien wat anders doen, of niet. Maar 9 mei staat in ieder geval, het was niet zo'n probleem. De datum voor het feest stond alleen vast in zijn hoofdquote:
Oh, mooi.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En nu gaan we een maandag misschien wat anders doen, of niet. Maar 9 mei staat in ieder geval, het was niet zo'n probleem. De datum voor het feest stond alleen vast in zijn hoofd
Dus die vernikkelen van de kou.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:23 schreef Nembrionic het volgende:
Krijg net een SMS-je van A, die is met C onderweg naar Costa Rica en nu doen ze eerst een paar dagen New York. Hebben ze regen en het is koud
Nu is het zo dat ze een aantal binnenlandse vluchten gaan maken en dan mag je maar 14KG bagage meenemen en aangezien het in Costa Rico gewoon heet is, neem je geen winterkleren mee, die zijn zwaar
quote:
Ja ik ben echt benieuwd naar de fotos eigenlijk. Costa Rica heeft echt een enorme diversiteit aan dieren en ik heb al begrepen dat je daar een groot deel gewoon van ziet. Ik heb een dierenboek door zitten bladeren dat ze gekocht hebben, echt coole beesten.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus die vernikkelen van de kou.Wel een toffe reis.
Ja mij ookquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:45 schreef Soempie het volgende:
Jammer. Lijkt me tof om die dieren in het echt te zien.![]()
Welke?quote:Vanavond lekker naar de film.
a) Herkenbaar, check!quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij bedoelt het goed, laat ik dat voorop stellen, maar ik heb er geen ene jota aanHij komt steeds met vacatures aanzetten die op een of andere manier met communicatie of met computers te maken hebben. Ik ben a) nog niet klaar en wil b) dat soort dingen graag zelf doen en c) het is verdomd moeilijk omdat tot 'm te laten doordringen
Ja, gezienquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:50 schreef Soempie het volgende:
Watchmen. Heb je hem gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |