Slaapsequote:Op zaterdag 11 april 2009 04:40 schreef MaJo het volgende:topavond achter de rug in Tivoli
2 many dj's draaide dus dat is altijd feest
nu keihardwant moet over 6 uur alweer op om te werken
Hmmm das minderquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:26 schreef Etcetera het volgende:
Hier is het niet zulks prachtig weerals de zon schijnt is het heerlijk, maar er is ook bewolking.
Deze baas heeft net liggen uitbrakken. Was om kwart voor 5 thuis dus niet al te veel slaap gehad maar wel superfitquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:22 schreef MaJo het volgende:
Is iedereen aan het uitbrakken of van het zonnetje aan het genieten? Ik hoop het laatste want het is echt prachtig weer!
Wat heeft hij gedaan?quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:36 schreef Etcetera het volgende:
Mijn vader is een schat van een man hoor, echt waar, maar soms he.... soms
De zon is hier en toe te zien dus ik ga zo wel even lekker buiten zittenquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:37 schreef Soempie het volgende:
Ik ben aan het studeren en de zon is hier niet te zien.
Willemstad is echt heel leukquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:26 schreef Soempie het volgende:![]()
Auto gekocht en naar Willemstad gereden. Lekker gewandeld en op een terrasje gezeten.Vanavond ook lekker rustig aan.
Wanneerquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:51 schreef Soempie het volgende:
Ja, echt superleuk.
En ik ben helemaal weg van de auto. Rood, klein en zit heel lekker. En het voelt echt als zo'n autotje waar je mee naar Parijs rijdt als arme student.![]()
Dat gaan we dus ook doen.
Onweer? Hier in Rotterdam was het vrijwel onbewolkt en WARM, 's nachtsquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woahhh wat een onweer hier
Hij bedoelt het goed, laat ik dat voorop stellen, maar ik heb er geen ene jota aanquote:
Ja, lekker de dingen doenquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:43 schreef Soempie het volgende:
Ik heb met Wiebel afgesproken dat we meer de deur uit zullen gaan. Straks even boodschappen doen en vanmiddag/ vanavond door naar Antwerpen.![]()
Ging echt even niet goed met me. Alleen maar studeren word ik kribbig van.![]()
Staat wel op de planningquote:Vanmorgen gesport en eindelijk de ramen gepoetst.![]()
![]()
Maarre ga je vanavond ook nog naar Nina?
Oke, herkenbaar.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij bedoelt het goed, laat ik dat voorop stellen, maar ik heb er geen ene jota aanHij komt steeds met vacatures aanzetten die op een of andere manier met communicatie of met computers te maken hebben. Ik ben a) nog niet klaar en wil b) dat soort dingen graag zelf doen en c) het is verdomd moeilijk omdat tot 'm te laten doordringen
Hij gaf me huiswerkquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, herkenbaar.![]()
Ik knik sinds kort: 'oja, mooi' en leg het dan naast me neer.
Nou, allereerst moet Wiebel nog wat sleutelen aan de auto, maar dat is niet zoveel werk meer. En daarna moeten we even kijken wanneer ik tijd heb. Maar als het goed is voor de zomer en in de zomervakantie met de auto naar Duitsland.quote:
Je moet een briefje tikken?quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij gaf me huiswerkIk moet een briefje tikken
De kans dat ik word aangenomen is 0. De kans dat ik het een leuke baan vind is 0.
Nou ja hij zei hetquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je moet een briefje tikken?
Ik lees nu net een stuk over interne en externe motivatie.
Je hebt Nina ook al eens gezien natuurlijk. Dan is het wel zo leuk om samen met C naar een band te gaan.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
Staat wel op de planning
Maar even kijken wat C doet, die wilde graag een andere band zien. Misschien dat ik dan in mijn ééntje ga maar dat is wel minder gezellig
Handigquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:51 schreef Soempie het volgende:
We hebben Sirda gevraagd of hij zin heeft om mee te gaan naar Antwerpen en ik bedenk me net hoe klein de auto is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |