Internet is de redding. En natuurlijk Etcie met alle last-minute info.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:55 schreef wyccie het volgende:
Kut, dan kan ik niet kijken. Vandaar dat ik er nooit meer langszap.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En natuurlijk Etcie met alle last-minute info.
Als je een lcd tv hebt kun je die normaal gesproken met een heel simpel kabeltje op je pc of laptop aansluiten...quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:06 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een lekker bed, grote tv. Dan ga ik toch niet zielig aan mijn bureau op mijn beeldscherm een serie kijken. Dat weiger ik.
Ik wacht wel tot mijn cursus is afgelopen.
Ik weet niet wat SBS6 bedoelt met nieuwe afleveringen. Ze weten de kijker als geen ander te naaien.quote:
In dit geval klopt het aardigquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat SBS6 bedoelt met nieuwe afleveringen. Ze weten de kijker als geen ander te naaien.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:59 schreef Etcetera het volgende:
Het is goed te downloadenOf, als je dat niet wilt, online te kijken
[..]![]()
Ik kan het niet helpen
Dit is wel een mooie!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
What's the biggest difference between men and women?
What they mean, when they say: "I got through a whole box of tissues watching that film."
Het kan heel vervelend zijn hoorquote:
Ziva verstopt wapens op haar lichaam op plaatsen waar niemand aan zou denken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het kan heel vervelend zijn hoorIk kan praktisch alles aan NCIS linken
Zoals vanmiddag met Chuck: Sarah wordt in haar eigen badkamer aangevallen door iemand. Ze is slim genoeg om een wapen te maken met een stuk zeep, maar ze moet naar haar tasje rennen voor haar pistool. Ziva zou zelfs in de badkamer een wapen hebben liggen
Nee hoor. Ik zit bij het kijken naar andere series ook wel eens te gniffelen "Hihi, Gibbs had dit al lang opgelost" of "Ducky weet wel beter".quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:30 schreef Etcetera het volgende:
TrueMaar dat ik daar aan denk terwijl ik een compleet andere serie kijk is belachelijk
slaapse dan maarquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:36 schreef Cobra4 het volgende:
Lieve mensen. Ik ga eens proberen het beginnende griepje er uit te slapen.
Moet haast wel komen door de regen in de Kalverstraat 2 dagen geleden.
quote:Christenunie stopt stripshow
De Christenunie burgemeester van Oud-Beijerland heeft een stripshow van de The London Knights door de politie laten afbreken. De mannen stonden net op het punt te gaan optreden.
150 vrouwen die zich al weken hadden verheugd op het uitje, zijn woedend op burgemeester Tigelaar van de zwaar Christelijke gemeente.
Goede zeden
Agenten vielen club Mozaiq binnen en dreigde te tent te ontruimen als er niet direct werd gestopt met de show. "De act zou in strijd zijn met de goede zeden", zo meldt het AD.
Eigenaar Bill Yildrim van Mozaiq is verbijsterd, omdat hij juist met de strippers had afgesproken dat zij hun strakke broekjes zouden aanhouden. ,,Oud-Beijerland is een christelijke gemeente. Vandaar dat ik de heren van te voren had gevraagd: houd het ingetogen.
Alle vrouwen kregen hun geld terug, maar de eigenaar wil de schade verhalen op de gemeente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |