Tonijn smaakt goed bij tonijn heb ik gehoordquote:
Weet niet hoe lang.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen dan kies ik toch echt voor onweer.![]()
En de krukken. 4 weken?
Heb je niet nog een pak crackers in huis waar je die tonijn mee kan combineren?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:Ik ben ook weer thuis. Net als gisteren een dienst van 17 tot 22 uur, dus geen avondeten gehad. Nu kan ik een relatief gezonde maaltijd maken, maar daar heb ik eigenlijk geen zin in. Misschien kies ik er dus voor om te kijken of ik het met twee stukken tonijn red tot ik ga slapen
Tube mayo doet wonderen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tonijn smaakt goed bij tonijn heb ik gehoord. En missschien heb ik nog wat komkommer... dan zou ik het gezond genoeg vinden
Ja ook, maar dit is tonijnsteak, grote stukken dus.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Weet niet hoe lang.
[..]
Heb je niet nog een pak crackers in huis waar je die tonijn mee kan combineren?
Ben jij gekquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alle seizoenen? Dan ben je nog wel even bezig!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in de US of A maar een grote beha op de markt ga brengen met 3 cups. Twee voor de tetters , en eentje om de gore dikke vette pens in bedwang te houden. Of bestaat zoiets al?
Misschien.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:44 schreef Etcetera het volgende:
Aflevering Requiem van NCIS heeft trouwens een gewéldige opening
Tofquote:
Naar mijn idee de bestequote:
Dank.quote:
Persoonlijk zie ik liever Ziva, maar ja da's mijn voorkeur.quote:Naar mijn idee de besteMaar ja, Tony in action vind ik nooit verkeerd om te zien
quote:
Nee, helaas.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:06 schreef Etcetera het volgende:
Ziva is sexyHeb je de een na laatste aflevering al kunnen zien? Dead Reckoning. Mooie Ziva in action
Gibbs is en blijft super.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:14 schreef Etcetera het volgende:
Abby is tofMaar beste rol vind ik (verrassing
) Tony
En Gibbs
Tony is zo complex, heerlijk. En een grapjas, en daar hou ik ook wel van.
Ik ga die afleverign maar even via youtube bekijken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:06 schreef Etcetera het volgende:
Ziva is sexyHeb je de een na laatste aflevering al kunnen zien? Dead Reckoning. Mooie Ziva in action
Ducky met z'n verhalenquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gibbs is en blijft super.De droogkloot.
Ik vind de "ondergeschikte" rollen van o.a. Abby en Ducky beter dan die van tony. Veel zwarte humor.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
What's the biggest difference between men and women?
What they mean, when they say: "I got through a whole box of tissues watching that film."
Pak dan surfthechannelquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga die afleverign maar even via youtube bekijken.
En dan Ziva met haar "to the point" opmerkingen. Slimme McGee. Ach, elke personage is eigenlijk perfect.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ducky met z'n verhalenEn Abby is niet uit te leggen
Een happy Goth
Ik vind vooral de veranderingen in de personages mooi om te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |