Hoe dan ook, met een amfibie wagen haal je het niet in een dag.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben er nog nooit heen geweest dus geen idee hoelang het duurt
in topgear kwamen ze net het kanaal over in 1 dagquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe dan ook, met een amfibie wagen haal je het niet in een dag.
Welk seizoen?quote:
Ik heb net Chuck gekekenquote:
Alle seizoenen? Dan ben je nog wel even bezig!quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En misschien nog iets leuks van NCIS
Hier (nog) niksquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woahhh wat een onweer hier
Hé, wat!? Onweer!? Wauw. hoop dat ik het hier ook krijg.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woahhh wat een onweer hier
Heftige flitsenquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als je binnen zit is het wel spannend om te kijken.
tijd om het fototoestel tevoorschijn te toveren.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Heftige flitsen!
Ja stiekem vind ik dat eng ja
Hier ook, heb net gewoon een paar minuutjes voor het raam gezeten om er naar te kijken. En dat terwijl er voetbal op tv is !quote:
Goed om te horen!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mama gaat wel goedZe komt de deur uit af en toe en doet voorzichtig wat werk thuis. Sporten en fietsen is nog geen optie maar verder gaat t allemaal beter
Als ik moet kiezen dan kies ik toch echt voor onweer.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hier ook, heb net gewoon een paar minuutjes voor het raam gezeten om er naar te kijken. En dat terwijl er voetbal op tv is !
Overigens ben ik nu officieel een brekebeentje daar ik nu op deze dingen rondloop:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik in de US of A maar een grote beha op de markt ga brengen met 3 cups. Twee voor de tetters , en eentje om de gore dikke vette pens in bedwang te houden. Of bestaat zoiets al?quote:Borsten steeds groter
Wat nou SpitsNieuws doet niet aan wetenschap? Borsten worden steeds groter, zo blijkt uit cijfers van Amerikaanse bedrijven.
Cup DD is de nieuwe C, zo schijnt. Momenteel is 36D de meest populaire maat bij Wacoal America, een van de grootste behafabrikanten van de Verenigde Staten. Dit lijkt echter 36DD te worden. Drie jaar geleden moesten die arme Amerikanen het nog doen met een schamele 36C.
Er zijn verschillende oorzaken aan te wijzen voor de explosie in beha-formaten. Allereerst is daar obesitas, wat nog altijd verder oprukt, zeker in Amerika. Ook borstvergrotingen zijn echter nog altijd populair. En veel vrouwen droegen vroeger gewoon te kleine beha's, maar kopen nu de juiste maten.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Misschien kies ik er dus voor om te kijken of ik het met twee stukken tonijn red tot ik ga slapen
Corset?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in de US of A maar een grote beha op de markt ga brengen met 3 cups. Twee voor de tetters , en eentje om de gore dikke vette pens in bedwang te houden. Of bestaat zoiets al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |