Dat nummer had ik ook in mijn hoofdquote:
Heb je dan zo iets gekocht? Want er zit een flink stukkie water tussen Nederland en Willemstad?quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:26 schreef Soempie het volgende:![]()
Auto gekocht en naar Willemstad gereden. Lekker gewandeld en op een terrasje gezeten.Vanavond ook lekker rustig aan.
Oh.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:32 schreef Soempie het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Willemstad_(Noord-Brabant)
Oeh daar ben ik ooit een dagje met mijn vader geweest, echt een leuk stadjequote:Op vrijdag 10 april 2009 17:26 schreef Soempie het volgende:![]()
Auto gekocht en naar Willemstad gereden. Lekker gewandeld en op een terrasje gezeten.Vanavond ook lekker rustig aan.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:58 schreef Soempie het volgende:
Oke, ik lees net op een autoforum over onze auto:
rofl, gewoon een gezellige meet in Fijnaart en dan collectief commentaar leveren op de 205. Met handen in de zakken en alles aanwijzen met je voeten.
Ik dacht, ik log ff in om te kijken hoe het met die roze 205 is afgelopen. Damn, istie nog niet terug. Dat belooft wat...
ik denk dat ie halverwege de terugweg uitgevallen is.. dit duurt té lang.
![]()
Een serie over een stel dievenquote:
Grappid personage idd. eens kijken hoe hij zich blijft ontwikkelen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:52 schreef Etcetera het volgende:
Leverage gezienDie neger is grappig
Met z'n 'I know what this is... it's a racial thing' en dan zeggen dattie joods is. En op z'n naamplaatje stond White
![]()
Die container switch had ik door trouwensZe hadden nooit genoeg tijd om het geld na de explosie in de container te krijgen
Ik lees tegenwoordig niet meer zoveel, dus voor mij is het ook helemaal niet handig op het moment. Maar er is een tijd geweest dat ik boven een boek had liggen, beneden een boek had liggen en in de bus een derde boek hadquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:14 schreef Soempie het volgende:
Mja, als ik tijd heb om te lezen heb ik een boek in een dag of 2 dagen uit. Dan lees ik geen meerdere boeken tegelijk dus. En als ik geen tijd heb, dan doe ik met 1 boek makkelijk een maand. Als ik er dan drie ga lezen ben ik na 3 maanden pas klaar met 1 boek.
Niet handig voor mij dus.
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Grappid personage idd. eens kijken hoe hij zich blijft ontwikkelen.
Mooi, goed om te horen!quote:
Ik heb geen idee hoeveel PK er onder de motorkap van een amfibie voertuig ligt. Dus daar kan ik geen antwoord op geven.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En volgens mij rijd je ook niet even naar curaçao heen en terug
Als het je met een vliegtuig al niet lukt dan red je het met de auto helemaal nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel PK er onder de motorkap van een amfibie voertuig ligt. Dus daar kan ik geen antwoord op geven.
Het is toch maar 8 uur vliegen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als het je met een vliegtuig al niet lukt dan red je het met de auto helemaal niet
Ik slik nog maar even een paar paracetamolletjes. Denk dat ik de griep begin te krijgen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:54 schreef MaJo het volgende:
Ik ga nog even een discodutje doen voordat ik ga stappen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |