Internet is de redding. En natuurlijk Etcie met alle last-minute info.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:55 schreef wyccie het volgende:
Kut, dan kan ik niet kijken. Vandaar dat ik er nooit meer langszap.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En natuurlijk Etcie met alle last-minute info.
Als je een lcd tv hebt kun je die normaal gesproken met een heel simpel kabeltje op je pc of laptop aansluiten...quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:06 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een lekker bed, grote tv. Dan ga ik toch niet zielig aan mijn bureau op mijn beeldscherm een serie kijken. Dat weiger ik.
Ik wacht wel tot mijn cursus is afgelopen.
Ik weet niet wat SBS6 bedoelt met nieuwe afleveringen. Ze weten de kijker als geen ander te naaien.quote:
In dit geval klopt het aardigquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat SBS6 bedoelt met nieuwe afleveringen. Ze weten de kijker als geen ander te naaien.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:59 schreef Etcetera het volgende:
Het is goed te downloadenOf, als je dat niet wilt, online te kijken
[..]![]()
Ik kan het niet helpen
Dit is wel een mooie!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
What's the biggest difference between men and women?
What they mean, when they say: "I got through a whole box of tissues watching that film."
Het kan heel vervelend zijn hoorquote:
Ziva verstopt wapens op haar lichaam op plaatsen waar niemand aan zou denken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het kan heel vervelend zijn hoorIk kan praktisch alles aan NCIS linken
Zoals vanmiddag met Chuck: Sarah wordt in haar eigen badkamer aangevallen door iemand. Ze is slim genoeg om een wapen te maken met een stuk zeep, maar ze moet naar haar tasje rennen voor haar pistool. Ziva zou zelfs in de badkamer een wapen hebben liggen
Nee hoor. Ik zit bij het kijken naar andere series ook wel eens te gniffelen "Hihi, Gibbs had dit al lang opgelost" of "Ducky weet wel beter".quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:30 schreef Etcetera het volgende:
TrueMaar dat ik daar aan denk terwijl ik een compleet andere serie kijk is belachelijk
slaapse dan maarquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:36 schreef Cobra4 het volgende:
Lieve mensen. Ik ga eens proberen het beginnende griepje er uit te slapen.
Moet haast wel komen door de regen in de Kalverstraat 2 dagen geleden.
quote:Christenunie stopt stripshow
De Christenunie burgemeester van Oud-Beijerland heeft een stripshow van de The London Knights door de politie laten afbreken. De mannen stonden net op het punt te gaan optreden.
150 vrouwen die zich al weken hadden verheugd op het uitje, zijn woedend op burgemeester Tigelaar van de zwaar Christelijke gemeente.
Goede zeden
Agenten vielen club Mozaiq binnen en dreigde te tent te ontruimen als er niet direct werd gestopt met de show. "De act zou in strijd zijn met de goede zeden", zo meldt het AD.
Eigenaar Bill Yildrim van Mozaiq is verbijsterd, omdat hij juist met de strippers had afgesproken dat zij hun strakke broekjes zouden aanhouden. ,,Oud-Beijerland is een christelijke gemeente. Vandaar dat ik de heren van te voren had gevraagd: houd het ingetogen.
Alle vrouwen kregen hun geld terug, maar de eigenaar wil de schade verhalen op de gemeente.
Slaapsequote:Op zaterdag 11 april 2009 04:40 schreef MaJo het volgende:topavond achter de rug in Tivoli
2 many dj's draaide dus dat is altijd feest
nu keihardwant moet over 6 uur alweer op om te werken
Hmmm das minderquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:26 schreef Etcetera het volgende:
Hier is het niet zulks prachtig weerals de zon schijnt is het heerlijk, maar er is ook bewolking.
Deze baas heeft net liggen uitbrakken. Was om kwart voor 5 thuis dus niet al te veel slaap gehad maar wel superfitquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:22 schreef MaJo het volgende:
Is iedereen aan het uitbrakken of van het zonnetje aan het genieten? Ik hoop het laatste want het is echt prachtig weer!
Wat heeft hij gedaan?quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:36 schreef Etcetera het volgende:
Mijn vader is een schat van een man hoor, echt waar, maar soms he.... soms
De zon is hier en toe te zien dus ik ga zo wel even lekker buiten zittenquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:37 schreef Soempie het volgende:
Ik ben aan het studeren en de zon is hier niet te zien.
Willemstad is echt heel leukquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:26 schreef Soempie het volgende:![]()
Auto gekocht en naar Willemstad gereden. Lekker gewandeld en op een terrasje gezeten.Vanavond ook lekker rustig aan.
Wanneerquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:51 schreef Soempie het volgende:
Ja, echt superleuk.
En ik ben helemaal weg van de auto. Rood, klein en zit heel lekker. En het voelt echt als zo'n autotje waar je mee naar Parijs rijdt als arme student.![]()
Dat gaan we dus ook doen.
Onweer? Hier in Rotterdam was het vrijwel onbewolkt en WARM, 's nachtsquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woahhh wat een onweer hier
Hij bedoelt het goed, laat ik dat voorop stellen, maar ik heb er geen ene jota aanquote:
Ja, lekker de dingen doenquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:43 schreef Soempie het volgende:
Ik heb met Wiebel afgesproken dat we meer de deur uit zullen gaan. Straks even boodschappen doen en vanmiddag/ vanavond door naar Antwerpen.![]()
Ging echt even niet goed met me. Alleen maar studeren word ik kribbig van.![]()
Staat wel op de planningquote:Vanmorgen gesport en eindelijk de ramen gepoetst.![]()
![]()
Maarre ga je vanavond ook nog naar Nina?
Oke, herkenbaar.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij bedoelt het goed, laat ik dat voorop stellen, maar ik heb er geen ene jota aanHij komt steeds met vacatures aanzetten die op een of andere manier met communicatie of met computers te maken hebben. Ik ben a) nog niet klaar en wil b) dat soort dingen graag zelf doen en c) het is verdomd moeilijk omdat tot 'm te laten doordringen
Hij gaf me huiswerkquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, herkenbaar.![]()
Ik knik sinds kort: 'oja, mooi' en leg het dan naast me neer.
Nou, allereerst moet Wiebel nog wat sleutelen aan de auto, maar dat is niet zoveel werk meer. En daarna moeten we even kijken wanneer ik tijd heb. Maar als het goed is voor de zomer en in de zomervakantie met de auto naar Duitsland.quote:
Je moet een briefje tikken?quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij gaf me huiswerkIk moet een briefje tikken
De kans dat ik word aangenomen is 0. De kans dat ik het een leuke baan vind is 0.
Nou ja hij zei hetquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je moet een briefje tikken?
Ik lees nu net een stuk over interne en externe motivatie.
Je hebt Nina ook al eens gezien natuurlijk. Dan is het wel zo leuk om samen met C naar een band te gaan.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
Staat wel op de planning
Maar even kijken wat C doet, die wilde graag een andere band zien. Misschien dat ik dan in mijn ééntje ga maar dat is wel minder gezellig
Handigquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:51 schreef Soempie het volgende:
We hebben Sirda gevraagd of hij zin heeft om mee te gaan naar Antwerpen en ik bedenk me net hoe klein de auto is.
Ik zie wel hoe het looptquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je hebt Nina ook al eens gezien natuurlijk. Dan is het wel zo leuk om samen met C naar een band te gaan.
Probeer hem over te halen.
Aangezien ik slechts een gepeupelbandje heb denk ik dat ik niet in de gelegenheid zal zijnquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:58 schreef MaJo het volgende:
Veel plezier vanavond nemdoe de Dewaele broertjes maar de groeten van mij
had een backstage bandje dus even met ze gechilled
Wark zequote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:27 schreef Nembrionic het volgende:
Was het dus tóch dit weekend de bedoeling en 9 mei wilde hij zijn verjaardagsfeest geven
En nu gaan we een maandag misschien wat anders doen, of niet. Maar 9 mei staat in ieder geval, het was niet zo'n probleem. De datum voor het feest stond alleen vast in zijn hoofdquote:
Oh, mooi.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En nu gaan we een maandag misschien wat anders doen, of niet. Maar 9 mei staat in ieder geval, het was niet zo'n probleem. De datum voor het feest stond alleen vast in zijn hoofd
Dus die vernikkelen van de kou.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:23 schreef Nembrionic het volgende:
Krijg net een SMS-je van A, die is met C onderweg naar Costa Rica en nu doen ze eerst een paar dagen New York. Hebben ze regen en het is koud
Nu is het zo dat ze een aantal binnenlandse vluchten gaan maken en dan mag je maar 14KG bagage meenemen en aangezien het in Costa Rico gewoon heet is, neem je geen winterkleren mee, die zijn zwaar
quote:
Ja ik ben echt benieuwd naar de fotos eigenlijk. Costa Rica heeft echt een enorme diversiteit aan dieren en ik heb al begrepen dat je daar een groot deel gewoon van ziet. Ik heb een dierenboek door zitten bladeren dat ze gekocht hebben, echt coole beesten.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus die vernikkelen van de kou.Wel een toffe reis.
Ja mij ookquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:45 schreef Soempie het volgende:
Jammer. Lijkt me tof om die dieren in het echt te zien.![]()
Welke?quote:Vanavond lekker naar de film.
a) Herkenbaar, check!quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij bedoelt het goed, laat ik dat voorop stellen, maar ik heb er geen ene jota aanHij komt steeds met vacatures aanzetten die op een of andere manier met communicatie of met computers te maken hebben. Ik ben a) nog niet klaar en wil b) dat soort dingen graag zelf doen en c) het is verdomd moeilijk omdat tot 'm te laten doordringen
Ja, gezienquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:50 schreef Soempie het volgende:
Watchmen. Heb je hem gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |