Aangezien ik slechts een gepeupelbandje heb denk ik dat ik niet in de gelegenheid zal zijnquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:58 schreef MaJo het volgende:
Veel plezier vanavond nemdoe de Dewaele broertjes maar de groeten van mij
had een backstage bandje dus even met ze gechilled
Wark zequote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:27 schreef Nembrionic het volgende:
Was het dus tóch dit weekend de bedoeling en 9 mei wilde hij zijn verjaardagsfeest geven
En nu gaan we een maandag misschien wat anders doen, of niet. Maar 9 mei staat in ieder geval, het was niet zo'n probleem. De datum voor het feest stond alleen vast in zijn hoofdquote:
Oh, mooi.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En nu gaan we een maandag misschien wat anders doen, of niet. Maar 9 mei staat in ieder geval, het was niet zo'n probleem. De datum voor het feest stond alleen vast in zijn hoofd
Dus die vernikkelen van de kou.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:23 schreef Nembrionic het volgende:
Krijg net een SMS-je van A, die is met C onderweg naar Costa Rica en nu doen ze eerst een paar dagen New York. Hebben ze regen en het is koud
Nu is het zo dat ze een aantal binnenlandse vluchten gaan maken en dan mag je maar 14KG bagage meenemen en aangezien het in Costa Rico gewoon heet is, neem je geen winterkleren mee, die zijn zwaar
quote:
Ja ik ben echt benieuwd naar de fotos eigenlijk. Costa Rica heeft echt een enorme diversiteit aan dieren en ik heb al begrepen dat je daar een groot deel gewoon van ziet. Ik heb een dierenboek door zitten bladeren dat ze gekocht hebben, echt coole beesten.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus die vernikkelen van de kou.Wel een toffe reis.
Ja mij ookquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:45 schreef Soempie het volgende:
Jammer. Lijkt me tof om die dieren in het echt te zien.![]()
Welke?quote:Vanavond lekker naar de film.
a) Herkenbaar, check!quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij bedoelt het goed, laat ik dat voorop stellen, maar ik heb er geen ene jota aanHij komt steeds met vacatures aanzetten die op een of andere manier met communicatie of met computers te maken hebben. Ik ben a) nog niet klaar en wil b) dat soort dingen graag zelf doen en c) het is verdomd moeilijk omdat tot 'm te laten doordringen
Ja, gezienquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:50 schreef Soempie het volgende:
Watchmen. Heb je hem gezien?
quote:
Dan zal ik maar niet zeggen dat ik net een bak zoete aardbeien heb gespot.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:00 schreef Cobra4 het volgende:
Maak me maar lekker!
Dankequote:Op zaterdag 11 april 2009 17:00 schreef Soempie het volgende:
Ik heb wel buiten gezeten, maar na een paar uur begon het te regenen.![]()
Nu dus maar binnen verder studeren. Eet smakelijk Nem en veel plezier vanavond!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet zeggen dat ik net een bak zoete aardbeien heb gespot.
Ooops!
quote:
Sommige mensen krijgen niet eens ene kerstpakket maar jij krijgt een paaspaketquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:20 schreef MaJo het volgende:lekker gewerkt vandaag
ben wel dood nu
maar wel vrolijk want in mijn bakje lag een enorm paaspakket met heel veel lekkere vanilleproductendat was dus wel een mooie verrassing
zit echt superveel ineen enorme bruisbal, parfum, body powder, gezichtsscrub, massagebar en nog dingen onderop die ik nog niet gezien heb.
Lush
Ja absurdquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Sommige mensen krijgen niet eens ene kerstpakket maar jij krijgt een paaspaket
Die staan toch onder een andere naam in de Wehkamp gids?quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:20 schreef MaJo het volgende:
massagebar
I knowquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Sommige mensen krijgen niet eens ene kerstpakket maar jij krijgt een paaspaket
Ik vind het origineel toch beterquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:35 schreef Nembrionic het volgende:
Maar de zangeres is een lekker ding en ze heeft zeker een mooie stem
quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die staan toch onder een andere naam in de Wehkamp gids?![]()
Maar leuk dat je zo veel krijgt voor pasen. Lieve paashaas.![]()
Ah, de Heavanilli !?quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
een massagebar is een vaste bodylotion, een blok van cacaoboter met daarin verschillende stoffen. Je kunt er dus iemand mee masseren maar ook als bodylotion gebruiken na het douchen
quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, de Heavanilli !?
Dat klinkt al aannemelijker.
Blijkbaar was jij het interessantste wat er aanwezig was in die winkel hequote:Op zaterdag 11 april 2009 18:39 schreef MaJo het volgende:
Als je nou de winkel bestudeerd had in plaats van mij van mijn werk te houden dan had je dat geweten cobra
Oh dat wist ik niet eens en ik hem 'm wel zo gebruiktquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
een massagebar is een vaste bodylotion, een blok van cacaoboter met daarin verschillende stoffen. Je kunt er dus iemand mee masseren maar ook als bodylotion gebruiken na het douchen
quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Blijkbaar was jij het interessantste wat er aanwezig was in die winkel he
Had jij een massagebar danquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet eens en ik hem 'm wel zo gebruikt
Op de Engelse site staan trouwens allemaal filmpjes over het gebruik van produkten. Is dat op de NL versie ook?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Al ging ik natuurlijk wel speciaal voor Majo naar de Lush.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kun je dat niet doen als je in bad zit?quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:36 schreef MaJo het volgende:
Ik had bedacht lekker meteen in bad te gaan als ik thuis ben maar moet eerst nog mijn recensie tikken
Met macreel in bad?quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je dat niet doen als je in bad zit?
Ah, niet waterdicht.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met macreel in bad?dat lijkt me niet zo'n succes
I knowquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:14 schreef Cobra4 het volgende:
Wauw!! Da's een berg!
Hé da's de Heavanilli !!!!
Nee geen deo poeder, lichaamspoederquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
En links is toch dat deo poeder waar je het over had?
oh, toch niet goed onthouden wat je allemaal hebt laten zien dan.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee geen deo poeder, lichaamspoederWe hebben inderdaad ook deopoeders
Goed zoquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
oh, toch niet goed onthouden wat je allemaal hebt laten zien dan.
quote:
Ik las het verkeerdquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb ik nog meer belangrijks dan niet gezien en/of onthouden.
Ah, op die manier.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik las het verkeerdDacht dat je zei dat je toch nog wat had onthouden van wat ik had laten zien
Ben gaar
Dat gaat anders worden vanaf deel 1501. Misschien ga ik dan zeer hard aan de boom schudden.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, op die manier.
Ze hebben trouwens in de AKQ een special "vrouwen" vraag gesteld.
Ga lekker in bad.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik las het verkeerdDacht dat je zei dat je toch nog wat had onthouden van wat ik had laten zien
Ben gaar
Kan nooit hard genoeg zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat gaat anders worden vanaf deel 1501. Misschien ga ik dan zeer hard aan de boom schudden.
Ga ik zo doenquote:
Eet smakelijk.quote:
Toch maar in bad gaan liggen?quote:en internetten per mobiel zuigt, gaat veel te traag
Nee wacht nog steeds tot het eten klaar isquote:
Ah, ik zou lekker een Taco nemen als ik jou was.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee wacht nog steeds tot het eten klaar is
Is met mijn gewone tv ook gelukt. SVHS kabel en een SCART-adapterquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je een lcd tv hebt kun je die normaal gesproken met een heel simpel kabeltje op je pc of laptop aansluiten...
Hoi wyccie!quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:30 schreef wyccie het volgende:
Hebben jullie ook problemen met MSN?
Neequote:Op zaterdag 11 april 2009 22:30 schreef wyccie het volgende:
Hebben jullie ook problemen met MSN?
22 inch?quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goh wat wen je toch snel aan een groot scherm... ben nu weer bij mijn moeder, en ik kan me nog herinneren dat ik dit scherm echt idioot groot vond
Het typenummer suggereert 19 inch 16:10. In Leeuwarden heb ik een 22 inch 16:9quote:
De storm zal heus wel blijven liggen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:31 schreef Cobra4 het volgende:
Wat een veranderingen in de AKQ zeg. Niet meer wachten op antwoorden, Veel vragen door elkaar heen stellen. Ik vind het eigenlijk helemaal niet raar dat ik er al zo lang niet meer langs ben geweest.
Ik hou daar maar op tegen de schenen aan te schoppen.
Ik hoop het. Zo is er geen lol meer te beleven in de AKQ.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De storm zal heus wel blijven liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |